בבקשה תכתבו בתגובות למטה אם אתם אוהבים את הסיפור כדי שאני ידע אם להמשיך אותו תודה מראש T.W.I.P

קצת אחרת -פרק חמישי

09/02/2015 604 צפיות תגובה אחת
בבקשה תכתבו בתגובות למטה אם אתם אוהבים את הסיפור כדי שאני ידע אם להמשיך אותו תודה מראש T.W.I.P

"מה היא כבר תעשה לי?" שאלה מאיה בלגלגנות "כנראה שאת לא מכירה את נועה טוב מספיק כדי לדעת" אמרה שחר.
היום נגמר ומאיה הייתה בחדרה כשקיבלה הודעה מרועי.
"אז מתי ואיפה נפגשים חייבים לגמור את העבודה :)" שלח לה רועי,מאיה לא ידעה מה לענות אז היא סימסה לשחר "מה לענות לרועי?הוא כתב לי מתי ואיפה נפגשים :O" מאיה חיכתה לתשובה ותוך שניות היא הגיעה "תכתבי לו שמחר תיפגשו ושהוא יבחר אצלך או אצלו" לאחר מכן מאיה כתבה לרועי "מחר אחרי בית ספר?:) איפה אתה רוצה?" תוך כמה שניות הוא ענה לה "את רוצה אצלי?" מאיה הסמיקה קלות והחזירה לו תשובה "כן מה שנוח לך:)" "מצויין ביי" כתב לה רועי.
אחרי שתי דקות שחר התקשרה למאיה.
"נו??" שחר אמרה בכמעט צעקה
"מחר אחרי בית ספר אצלו" מאיה אמרה בחוסר ביטחון ושמעה צווחה קטנה משחר
"אבל שחר" אמרה מאיה "מה?" ענתה לה "אם הוא ינסה פתאום את יודעת לנש.."
"נו מה רע בזה?" קטעה אותה שחר,"טוב אני חייבת ללכת" שיקרה מאיה "בי" אמרה שחר.
למחרת בהפסקה הגדולה האחרונה מאיה הלכה עם שחר לפינת הדשא השקטה ושחר הסתכלה לכל הצדדים כדי לראות שנועה לא עוקבת אחריהן "אז תקשיבי" התחילה שחר "אם הוא ינסה את תנשקי אותו?" שאלה שחר בסקרנות "מאיפה לך לדעת באמת שהוא אוהב אותי" שאלה מאיה בסקרנות,"אני רואה איך הוא מתייחס אלייך וגם למה שלא יאהב אותך את ממש יפה" "אני?יפה?" צחקה מאיה "כן מה את צוחקת,אז תעני על השאלה","אני חושבת שכן" ענתה מאיה בביישנות.
יום הלימודים נגמר ורועי ניגש למאיה "אז את באה?" שאל בחיוך "כן איך נוסעים?" "אוטובוס" והתחיל ללכת לעבר התחנה, "אז תספרי קצת על עצמך" אמר רועי "טוב אממ" אמרה מאיה "אני ממש אוהבת לצייר את האמת אני לומדת ציור מאז גיל שש","גם אני אוהב אבל בואי נגיד שאני לא הכי טוב בזה, לא הייתי מציע לך לעבוד איתי על יצירת אומנות" צחק רועי.
מאיה הרגישה שהשיחה הולכת מעולה ותוך רבע שעה כבר הגיעו לבית של רועי "אמא שלי תגיע יותר מאוחר" אמר "ואבא שלך?" שאלה מאיה "אני מעדיף לא לדבר על זה"השפיל רועי את ראשו הצידה "סליחה" אמרה מאיה והצטערה על השאלה "זה בסדר".
מאיה התיישבה על הספה בסלון והוא לידה "איזה בית מסודר,שלי ההפך ממך" אמרה ושניהם צחקו "אז נתחיל?" אמר רועי ופתח את הספר ,פתאום עצר והסתכל על העיניים של מאיה "את יודעת שיש לך עיניים ממש יפות?" שאל וחייך מאיה הסמיקה "אוי ואבוי" אמר הקול הפנימי למאיה. רועי התקרב למאיה לנשיקה "מאיה תלכי אחורה, תלכי אחורה!" צעק הקול הפנימי למאיה "כל החיים שלי אני מקשיבה לך!עכשיו תן לי להחליט לבד" החזירה לו מאיה והתקרבה אל רועי.
הרגשות של מאיה אל רועי גדלו יותר ויותר בנשיקה שלהם. פתאום נשמעה דפיקה בדלת הבית רועי עצר,חייך ורץ לפתוח את הדלת "רועיקי שלי!" זאת הייתה נועה בדלת "באתי להחזיר לך את הספר שלקחתי לך כש…" עצרה נועה והסתכלה על מאיה "מה היא עושה פה?" צעקה.


תגובות (1)

אני ממש אוהבת את הסיפור תמשיכיי

09/02/2015 18:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך