קצת אחרת -פרק רביעי

08/02/2015 502 צפיות אין תגובות

לפני שרועי הספיק להגיד משהו למאיה נועה קפצה עליו ואמרה "רועיקי איזה באסה עכשיו עם העבודה הזאת וגם קיבלנו את הבני זוג הכי לא טובים בעולם" שחר הבת הסתכלה על נועה בכעס אבל ויתרה על לענות לה "למה לא טובים?לי דווקא סבבה" אמר רועי וחייך אל מאיה והיא הפנה את מבטה הצידה,"שיהיה" אמרה נועה והלכה.
"אני מקווה שאת עובדת טוב " אמר רועי וקרץ למאיה," אממ כן כן בטח" אמרה מאיה והפנתה את מבטה מחשש שעיניהם יפגשו. "משיעור הבא ולמשך כל סוף המחצית אתם עובדים בזוגות" אמרה המורה אילנה ובכיתה התחילה המולה של כעס "מה פתאום עבודה עכשיו" אמר ניב. הצילצול קטע אותו מלהמשיך ושחר שאלה את מאיה "בא לך לבוא לפינה של הדשא?" "אממ בטח" שתיהן ירדו לפינת הדשא השקטה והתיישבו,"שתדעי לך שקיבלת בן זוג טוב לעבודה,רועי עובד ממש טוב" אמרה שחר למאיה "כן,ואני משתתפת בצערך על נועה" אמרה מאיה ושתיהן צחקו. "הנועה הזאת מעצבנת לגמרי!עכשיו כל מה שבראש שלה זה רועי רועי ורועי ואני יצטרך לעשות בשבילה את כל העבודה" רטנה שחר "אני מרחמת עלייך היא תעשה לך את המוות " המשיכה. "למה רועי הוא פתאום עניין חשוב כל כך בשבילה?" שאלה מאיה "נו את יודעת,הוא כרגע החתיך של הכיתה ונועה חושבת שאם היא תיהיה חברה שלו הם יהיו הזוג המלכותי או משהו" אמרה שחר וצחקה. "אז את בקטע שלו?" שאלה שחר ומאיה תחילה להסמיק "אני?" "אני רואה הכל" חייכה שחר "אני חושבת ש.." הצילצול קטע את מאיה והיא נשמה לרווחה שלא הייתה צריכה להמשיך את המשפט אבל שמחה שהיא התחברה לפחות עם שחר "טוב נמשיך בהפסקה הבאה השיעור הרביעי הוא שוב שיעור ספרות אז תגידי לי בהפסקה הגדולה איך היה" אמרה שחר וקרצה.
השיעור הרביעי הגיע והמורה אילנה נכנסה "תתיישבו בזוגות ואני תכף יחלק לכל זוג את העבודה" שחר קרצה למאיה והלכה בחוסר חשק לשולחן של נועה שעקבה אחרי רועי בעיניה. רועי ניגש לשבת ליד מאיה "בהצלחה לנו" אמר וחייך "כן" אמרה מאיה ופתאום שמעה את נועה צועקת "רועי!!" רועי הסתכל עליה והיא נפנפה לעברו הוא החזיר לה חיוך בחוסר חשק.
המורה חילקה את העבודות "וואו העבודה הזאת ממש גדולה והיא להגשה לעוד יומיים " אמר רועי ומאיה הנהנה "אולי כדאי שניפגש איפשהו לסיים את העבודה"אמר "בספריה אולי?" שאלה מאיה "היא ממש רחוקה מהבית שלי אולי כדאי שניפגש אצלי או אצלך" מאיה הסמיקה ואמרה "כן כדאי" וניסתה להעלים את האדום בלחיים "אני אני ידבר איתך בהודעות אחרי הצהריים שנקבע כבר" השיעור נגמר ושיעור היסטוריה התחיל ומאיה שאלה את שחר "נו איך היה?" "סיוט ואצלך?" ענתה שחר "הוא הציע שניפגש לסיים את העבודה אצלי או אצלו". "שקט מאיה ושחר" אמרה המורה זיווה.
ההפסקה הגדולה התחילה ושחר סחבה אחריה את מאיה לפינת הדשא "תחזרי על מה שאמרת" ביקשה שחר "הוא הציע שניפגש אצלי או אצלו לסיים את העבודה " "ומה אמרת לו?" שאלה שחר בסקרנות "אמרתי שכדאי והוא אמר שנדבר בהודעות אחרי הצהריים ונקבע" ענתה לה מאיה "אני מרגישה שסיפור אהבה נרקם פה" אמרה שחר וצחקה "שטויות" אמרה מאיה. פתאום הבנות שמעו שיעול וראו צל מוכר שרץ לכיוון הכיתה,"נועה" סיננה שחר "היא שמעה הכל" .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך