אשמח להערות ותגובות:)!

קצת אחרת פרק שביעי

10/02/2015 548 צפיות אין תגובות
אשמח להערות ותגובות:)!

"אני לא מפחדת ממנה" אמרה מאיה עם חשש קטן שאותו שמרה בסוד,"מאיה אני אתן לך דוגמא,שנה שעברה ילדה אחת שקראו לה רימון ובגלל שקוראים לה ככה נועה חשבה שהשם הזה מצחיק וגררה את כל הכיתה לחרם עליה" אמרה שחר ומאיה הקשיבה "היא עברה בית ספר" המשיכה שחר. מאיה שתקה ולבסוף שאלה "אז מה את מציעה לי לעשות?" "כהתחלה,תיזהרי" "איך?" "נגיד היום שנועה ואת לומדות עם רועי לפי דעתי היא תנסה בכל הכוח להפריד בניכם" מאיה שתקה "פשוט תקטעי אותה באמצע או משהו,תאמיני לי היא מסוכנת".
בסוף היום רועי מאיה ונועה נפגשו בבית של מאיה אחרי הצהריים.
"רועיקי! מה נשמע?" שאלה נועה בהתחנפות.
"הכל בסדר" חיוך חיוך בחוסר חשק והסתכל על מאיה.
"אז נתחיל ללמוד?" שברה מאיה את הקרח.
נועה פתחה לרגע את הספר ואחרי שנייה סגרה אותו ואמרה "אז תספרו לי" חייכה "מה?" שאלה מאיה "איך בכלל הגעתם להיות חברים"אמרה וחייכה חיוך ערמומי. מאיה הסמיקה ורועי אמר "אתמול וזה פשוט קרה" אמר וחייך "בואו נמשיך ללמוד" התעקש. "מאיה אולי תביאי לי ולרועי משהו לשתות?" אמרה נועה "כן בטח סליחה על האירוח שלי" אמרה מאיה וחייכה וקמה להביא "אני ילך איתה" אמר רועי ובא לקום ונועה תפסה אותו ביד והושיבה אותו חזרה "לא לא אנחנו נתחיל ללמוד בינתיים" אמרה וחייכה ורועי נאנח. בזמן שמאיה הייתה במטבח ומילאה קנקן פטל נועה שאלה את רועי "סלפי?" "שיהיה" אמר רועי. נועה הוציאה את האייפון החדש שלה ופתחה את המצלמה ושמה טיימר על שלוש שניות,מאיה סיימה והתחילה ללכת לכיוון הסלון
3…2… המצלמה ספרה לאחור 1… פתאום נועה התקרבה אל רועי ונתנה לו נשיקה בשפתיים בזמן שהמצלמה צילמה ובדיוק באותו זמן מאיה הייתה בסלון,נועה דחפה לאחור את רועי "חתיכת חוצפן!איך אתה מעז שיש לך חברה כל כך טובה לנשק אותי?!" מאיה הייתה בהלם "מאיה…מאיה זה לא מה שאת חוש.." רועי לא סיים את המשפט ומאיה צעקה עם דמעות בעיניים "פשוט תצא מפה ואל תתקרב אלי שמעת?" "מאיה אבל" רועי התחנן "בלי שום אבל ראיתי את מה שראיתי חתיכת בוגד" ורצה לחדרה עם דמעות בעיניים "צדקת אוקיי?" אמרה מאיה לקול הפנימי "הוא שחקן טוב מדי" המשיכה,"אמרתי לך" אמר הקול הפנימי.
בינתיים בסלון "חתיכת…" התחיל רועי לקלל "אל תתאמץ אפילו" חייכה נועה "אולי כדאי שפשוט תלך כמו שחברה שלך,סליחה חברה לשעבר שלך ביקשה" אמרה וצחקה,רועי רץ וצעק "את עוד תתחרטי על זה אני עוד יחזיר אלי את מאיה" וטרק אחריו את הדלת לאחר כמה דקות גם נועה הלכה בתחושה מרוצה.
"נו איך הלך?" ראתה מאיה הודעה שנשלחה משחר ולא ענתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך