קצת אחרת-פרק שלישי

08/02/2015 441 צפיות אין תגובות

"מה לענות לו?" חשבה מאיה בליבה "מהר תמציאי כבר משהו שלא יחשוב שאת חרשנית ומוזרה" אמר הקול הפנימי למאיה,"אז את באה ביום רביעי בערב מאיה?" שאל שוב רועי מחשש שלא שמעה אותו. "אממ אני אני לא יודעת" גמגמה מאיה, "תבואי יהיה כיף חבל שתפסידי" אמר רועי ופנה ללכת לכיתה.
"איזה מטומטמת אני" חשבה מאיה "הייתי יכולה להגיד משהו יותר מתוחכם,הוא כל כך יפה","הוא בכלל לא אוהב אותך" הקול הפנימי אמר למאיה "הוא סתם מרחם עלייך שאת בודדה",מאיה לא ענתה לו והלכה במהירות לכיתה.
השיעור השלישי הרביעי והחמישי עברו במהירות וההפסקה הגדולה הגיעה,"אז את יורדת למטה?" שאלה מאיה את שחר הבת בחשש "כן רוצה לבוא?" שאלה שחר את מאיה "כן בטח" מאיה ענתה והרגישה תחושה של שמחה בלב "רואה ששחר כן אוהבת אותי?" הציקה מאיה לקול הפנימי "היא מרחמת עלייך" ענה לה בקול לגלגני.
מאיה הלכה אחרי שחר והשתיים הגיעו לספסל של הבנות מהכיתה שלה,"אוף איזה מעצבן הרועי הזה" אמרה נועה בכעס "למה מה הוא כבר עשה?" שאלה סיוון "הוא לא רואה את הפוטנציאל שבי להיות החברה המושלמת שלו!" "נו אל תדאגי בסוף הוא ישתכנע" ענתה לה סיוון .
נועה קמה ממקומה לחשה משהו לסיוון וסיוון הנהנה ושתיהן קמו מהספסל והלכו לעבר פינת הדשא,"מה כבר הן מתכננות על רועי?" שאלה רוני "את מכירה את נועה,היא תעשה הכל בשביל מה שהיא רוצה" ענתה לה לינוי.
"לרועי לא מגיע חברה כמו נועה" חשבה לעצמה מאיה "היא כל כך שחצנית וסנובית ורועי צנוע ויש לו לב ענקי".
"יאללה נגמרה ההפסקה" אמרה שחר וקבוצת הבנות התחילה ללכת אל הכיתה.
השיעור האחרון נגמר ומאיה הלכה הביתה בהרגשה של החמצה שלא השיגה חברות טובות "שוב פעם" חשבה לעצמה. היא לקחה את עידן מהגן והכל התנהל כרגיל.
למחרת מאיה הגיעה לבית ספר ושיעור ספרות התחיל "אוקיי" אמרה המורה אילנה "יש לכם עבודה גדולה ואני יחלק אתכם לזוגות" בכיתה התחילה המולה "מה פתאום עבודה?" אמר יונתן למורה,"כבר עברה כמעט מחצית והגיע זמן לעבודה של סוף המחצית אני עכשיו יגריל את הזוגות" המורה הוציאה קופסה עם כל השמות של ילדי הכיתה בתוכה והתחילה להוציא "סיוון ושחר הבן" אמרה המורה "נו באמת" אמרה סיוון. "נועה ושחר הבת" אמרה אילנה המורה ומאיה ראתה על הפנים של שחר טיפת עצב "רק לא רועי,רק לא רועי זה יהיה הדבר הכי מפדח בעולם" חשבה לעצמה מאיה. המורה הוציאה זוג פתקים מהקופסה וקראה "מאיה ו.." "רועי" אמרה אילנה ונועה הסתכלה על מאיה במרירות,מאיה הפנתה את פניה לרועי והוא חייך אליה "את צוחקת עלי נכון?" חשבה מאיה בליבה וראתה את רועי מתקדם לעברה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך