קצת אחרת-פרק שני

07/02/2015 520 צפיות אין תגובות

זה היה הטלפון שהסיח את דעתה של מאיה,"נו מה עכשיו אמא?" חשבה מאיה לעצמה וענתה.
"מאיוש מתוקה, תקשיבי, היום אני נשארת בעבודה עוד כמה שעות את יכולה להוציא את עידן מהגן בשבילי?","אני חייבת?" ענתה לה מאיה " כן מאיה ותחממי את מה שנשאר מהעוף בגריל מאתמול במיקרוגל ואל תשכחי לחמם בשביל עידן","בסדר אמא" אמרה מאיה בחוסר חשק "יופי אני חייבת ללכת נשיקות" "ביי אמא", מאיה ניתקה והתחילה ללכת בחזרה לכיתה, שחר הבת עברה לידה במהירות לעבר סיוון " את לא מבינה הבוחן היה מה זה קשה!" אמרה שחר , "לגמרי,הצלחת את השאלה הראשונה? לא הצלחתי אותה והיא איזה עשרים נקודות מהבוחן" רטנה סיוון "כן אותה דווקא הצלחתי" אמרה שחר והעבירה מבט חטוף אל מאיה, "איך? את אמרת לי אתמול הפלאפון שלא למדת את החומר שהיה בשאלה", "נו כנראה שזה פשוט המזל".
"רואה מאיה?רואה? מה יצא מזה?כלום!" הקול הפנימי אמר למאיה בכעס,מאיה המשיכה בדרכה אל כיתה ולא ענתה לו.
הצילצול נשמע ושיעור לשון התחיל,כל השיעור מאיה התלבטה אם לדבר עם שחר על הבוחן או על כל דבר אחר שיכול לפתח שיחה לבסוף החליטה שלא.
ההפסקה התחילה וההתלבטות החוזרת של מאיה האם לצאת מהכיתה להיות עם בנות אחרות חזרה ובאה.
"לא אל תצאי לא כדאי לך,סתם לא יהיה לך מה להגיד להן ויחשבו שאת מוזרה וביישנית לגמרי!"אמר הקול הפנימי למאיה,"אני חייבת לצאת!פשוט חייבת,אני כבר לא יכולה לסבול את התחושה הזאת של הבדידות".
מאיה יצאה החוצה והלכה בהליכה מהירה אל קבוצת הילדים שישבה בספסל,העיקר שלא יסתכלו עליה מוזר.
"אז אתם באים לסרט החדש הזה בקולנוע?" אמר ניב,"נו כן בואו נלך כל הכיתה אליו יהיה כיף!"אמרה רוני, "אז סיכמנו? כל הכיתה ביום רביעי בערב נפגשים בקולנוע" .
"הם נורמליים?!" חשבה לעצמה מאיה "ביום חמישי יש מבחן גדול במתמטיקה והם רוצים ערב לפני ללכת לסרט?!","תקשיבו זה לא הגיוני,ביום חמישי יש מבחן במתמטיקה אני ממש חייבת ללמוד אליו" אמרה לינוי כאילו קראה את מחשבותיה של מאיה,"נו באמת,את יודעת איזה ביקורות טובות יש על הסרט הזה?ויום רביעי זה הבכורה שלו!" אמר יונתן בנימה כועסת "לינוי צודקת" אמרה מאיה בקול חלש ואף אחד לא הקשיב לה "פשוט מי שרוצה יבוא ומי שלא לא יבוא" אמרה נועה,"חייבים כולם ללכת! זה הקטע שכל הכיתה תלך" אמר ניב בקול.
הצילצול של סוף ההפסקה נשמע ומאיה שוב התחרטה שלא דיברה יותר בקול,וכולם התחילו ללכת לעבר הכיתות.
"נו מאיה אז את באה ברביעי בערב?"שאל רועי את מאיה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך