maya_ts
ממשיכה בלפחות 3 תגובות

קרח- פרק 1

maya_ts 21/03/2014 940 צפיות 7 תגובות
ממשיכה בלפחות 3 תגובות

"בוקר טוב!" זימרה לאד באוזני.
אתמול היא ישנה אצלי, ובדרך כלל היא עליזה.
"בוקר…" מילמלתי באדישות לעבר לאד.
"כל הזמן את אדישה… מה קרה?" שאלה, כמובן שלא הייתי צריכה לענות, אבל בכל זאת..
"מה שקרה, זה שאהבת חיי נפרד ממני בשיחה בטלפון שערכה 47 שניות!" הכרתי את המספר הזה כמו את שמי. כמובן. זה היה חלק מההצגה.
"אהה.. רגע, שמעת? כמה תלמידים חדשים הגיעו..
אספתי עליהם קצת מידע.. חחח" אמרה לפתע
"אהה, באמת..? כמובן! את עושה את זה תמיד.. טוב, מי אלה? תתחילי.." מילמלתי. אין לי כוח אליה. היא- מטורפת על הכל כולל הכל. פשוט אין.
"טוב… אז ככה-
יש את ונט, אבל כולם קוראים לה אן. היא בת 17, והיא יצור רוח. חצי-חצי, כמוני. יש לה שיער חום, לפי מה ששמעתי, ואמא שלה מתה. אבא שלה איש עסקים, ולא מתייחס אליה. כל בן שראה אותה אמר שהיא יפה- אבל היא מתעלמת, ולא שמה לב ל'רמזים'. היא הולכת "לאן שתיקח אותה הרוח" והיא מתבודדת, אבל ממש טיפה. את יודעת.. יצירתית. ולבושה תמיד כאילו היא בסתיו!
ועכשיו יש עוד אחת..
את יודעת איך קוראים לה? פייר! כמו השם של אבא שלך. אבל כמובן זה רגיל.. לסבי קראו אייס. בכל מקרה,
היא יצור אש, ויש לה שיער חום ועיניים מלאות אש. ילדה אחת מהכיתה חברה של דודה שלה, והיא סיפרה שהיא ממש נחמדה, והיא ייצור אש.. מעניין.. חחח..
בכל מקרה,
יש גם את.. איך קראו לה?
נט! כן.. היא קטנה מאיתנו בשנה,
ויש לה שיער שחור חלק ועיניים כחולות. עוזרת, וכזו באד- גירל.
עושה מה שרוצה, לא מקשיבה, וטיפה מתבודדת.
יא הייתה שונה לפני כמה שנים: אז היא הייתה מחייכת, שמחה, פתוחה לאחרים, חכמה (היא עדיין אבל כבר לא אכפת לה מלימודים), נחמדה.. אבא שלה הפך לאחר שבירה נפשית לפושע מבוקש ונתפס לאחר כמה שדידות ורציחות למאסר עולם, היא ניתקה כל קשר ממנו והיא מתביישת בו. היא עזבה גם את אמה שלא רצתה לעזוב. היא שינתה את שמה לאיזבלה ואומצה. אף אחד לא יודע על החיים הקודמים שלה ועל אבא שלה. אני יודעת את זה בגלל.. אלמנטה. הוא חבר של בן דוד שלי.. את יודעת מי הוא כן?" שאלה
"לא.. מי?" שאלתי בהיסוס
"מה?!?! אגב, הוא באר לביקור עוד מעט, אבל לא משנה.. קיצר- הוא בן אלמוות, אבל נראה כמו בן 17.. הוא שולט בכל האלמנטים, והיצור הכי חזק על פני כדור הארץ. ומסוגל לעשות כל דבר שקשור ל-4 היסודות.
והוא בעל שיער חום עם גוונים זהובים ועיניים זהובות (שם עדשות בצבע חום כדי לא להלחיץ בני אנוש, אני יודעת את זה כי הוא סיפר לי כשנפגשנו, לפני 5 שנים) יפיפה ורזה , בעל שתי גומות קטנות מתוקות שמעניקות לו מראה ילדותי במעט. אגב, הוא חתיך על…
הוריו הם שילוב חזק- רוח ואדמה. מזעזע נכון? שתי היסודות במלחמה מאז ומעולם. הא!
ולמעשה, הוא נוצר לשם כך הוא נתבע עוד משחר ימיו להיות היצור הכי חזק בעולם , אומרים שכאשר הוא ימצא אהבה , הוא יוכל להוביל את היצורים לעבר עידן חדש וטוב יותר (לא מבחינה של לרצוח בני אנוש. הוא לא מאמין בזה , הוא יודע שלבני אנוש יש איזשהו חלק בעולם , טרם מצא איזה חלק) הוריו מתו לפני המון שנים , בגיל שבו הוא נתבע להיות היצור ששולט על כל היסודות, כשהוא היה בן 5, למעשה. הוא עוד לא הפך לבן אלמוות. זה קרה בפעם הראשונה שמצא את כוחו, בגיל 17, ועשה את הגדול מכול- הוא הרג את הסרם.."
"זה הוא..?!" התפעלתי. הסרם היה יצור גדול וחזק, רשע ששלט בכול. הוא עינה את כולם, עד שמישהו הרג אותו. ואני שנאתי את הסרם. הוא הרג הרבה יצורים. מה שאלמנטה עשה היה מעשה גדול. כביר.
"בכל מקרה.. השינוי שלו הרג את אחותו הקטנה (שהייתה לידו כאשר הוא הפך ליצור הכי חזק) , אחותו הקטנה הייתה יצור מיוחד במינו. הורי לא ידעו באיזה כוח ואלמנט היא שולטת. לאחר מותה , כוח חודש , ביום שבו היא מתה , התחילה סערה וליקוי חמה, בעיר בה היא נפתרה (בעיר של סרם, כמובן) ןלפני חודש עבר לעיר שלנו.. כרגע הוא עושה סידורים, ויעבור לבית ספר שלנו. הכל העמדת פנים, כמובן, אבל הוא לא יודע שיש יצורים עוד. הוריו לא סיפרו לו.. כמובן."
"מעניין.. חחח"
לפתע נשמע קול:
"אייס!
לונה באה עליי. בצהריים" צעקה קרח
"טוב, למה לצעוק?" שאלתי
"סליחה.." מילמלה..
לונה בת 11, והיא יצור. היא יכולה לשנות צורה לבן אדם אחר מנגיעה בחפץ שלו או בו.
היא כמו יצור לבן- עיניה לבנות, יש לה שיער לבן וארוך, פנים ללא גיל, והיא חיוורת עם נמשים, רזה וגבוהה.
אמא שלה הייתה רגילה, אבא שלה היה יצור, כשאמא שלה מתה בלידה אבא שלה לא היה יכול לראות אותה יותר, הוא שלח אותה למשפחה אומנת והתאבד בקפיצה מצוק, המשפחה אימצה אותה: אישה זקנה בת שמונים ובעלה שנפטר מדום לב כשמלאו ללונה שנה, בימי ההולדת שלה תמיד מת מישהו קרוב אליה, אבל הזקנה חיה עד היום ועדיין מגדלת את לונה.
אני פוחדת שהיא תהרוג את קרח. הן החברות הכי טובות מאז הגן, ויום הולדתן חל באותו יום.
היא נחמדה.
"בכל מקרה… יום שבת! איזה כיף..
אז.. רוצה ללכת לקניון?" שאלה
אויי… קניון – זאת אומרת סיוט.


תגובות (7)

תמשיכי ^-^
ומותר לי להוסיף דמות באיחור?..

21/03/2014 17:38

תמשיכי :>

22/03/2014 18:49

לריקי- תודה, וכן.
כתבתי גם בהקדמה,
אפשר להוסיף בכל זמן שהוא ^~^

23/03/2014 10:57

אעה הינה הדמות שלי! דרך אגב – את יכולה לכתוב שהרוב קוראים לו אל , חחח כדי לא לכתוב את השם הארוך והמוזר שלו כל הזמן
תמשיכי!!!

24/03/2014 20:46

תמשיכייי

25/03/2014 15:10

נשמע טוב! תמשיכי :)

25/03/2014 20:29

מתי את ממשיכה?

13/04/2014 22:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך