עדי_345
הפרק הראשון מזכיר קצת את הארי פוטר , אבל זה לא יהיה ככה בהמשך . רציתי לומר גם שקים בגובה 1.67 (יחסית גבוהה ) ישלה שיער שטני ועיינים טורקיז , היא נורא רזה מה שגורם לכולם לחשוב שהיא פגיעה .

רגע לפני שקיעה – פרק 1

עדי_345 05/06/2014 649 צפיות תגובה אחת
הפרק הראשון מזכיר קצת את הארי פוטר , אבל זה לא יהיה ככה בהמשך . רציתי לומר גם שקים בגובה 1.67 (יחסית גבוהה ) ישלה שיער שטני ועיינים טורקיז , היא נורא רזה מה שגורם לכולם לחשוב שהיא פגיעה .

צחקוקים , משק כנפיים וקולות חבטות בקרקע .
זה הדבר הראשון ששמעתי שהגעתי לבית הספר לפיות .
אני מסתכלת סביבי , קבוצות של ילדים משוחחות ביניהם על תחילת הלימודים , חלקם נשמעים נרגשים , חלקם משועממים וחלקם בכלל מסתובבים בחוסר ידיעה כמוני , רק שאני , מעט שונה .
אני סוקרת את בית הספר בקפידה , מימיני , מבנה גדול ועליו שלט : " מעונות "
ממולי בית הספר ועליו רשום " בית הספר לפיות מתחילות , ברוכים הבאים ! " ומשמאלי , מדשאה גדולה ועליה מגרשי כדורגל , פינות מוצלות , מסלולי מכשולים ושולחנות אוכל .
פתאום כל התלמידים משתתקים ונשמעת כריזה של אישה בוגרת : " תלמידי בית הספר לפיות , השנה התחילה ואני מאוד נרגשת לקבל את התלמידים החדשים " כולם מוחאים כפיים . אז הקול ממשיך לדבר : " כמו בכל שנה , אני מתכבדת להזמינכם לאולם הראשי ובו יערך הטקס המסורתי של התלמידים החדשים , נתראה באולם בעוד כ-5 דקות " הקול מסיים לדבר והמוני ילדים מתחילים ללכת לכיוון בית הספר , חלק מהפיות הבוגרות יותר עפות לשם במהירות שאי אפשר לתאר .
אני הולכת אחרי כולם , אני מרגישה קצת מבטים ננעצים בי וילדים שסוקרים אותי .
אני נכנסת לאולם , הוא בצבע שמנת עם עלים ופרחים על הקירות , על חלק מהקיר מצויר טיפות מים ועל חלק אחר שמים .
אני רואה ילדים מתיישבים בשולחנות שלהם , " כל החדשים לפה ! כל החדשים לפה ! ילד מה אתה לא מבין שב כבר ! " אני שומעת מורה אומר לתלמידים , אני מתיישבת בשולחן של החדשים ומחכה להתחלה .
על הבימה עומדת אישה , שיערה אדום וקצר , גופה רזה והיא לבושה בשמלה שחורה .
"ברוכים הבאים פיות יקרים שלי ! " היא מכריזה בקול .
"מה שלומכם ? אני מקווה שנהנתן מהפגרה ! השנה זו עומדת להיות שנה מיוחדת במינה ! " היא נשמעת מתרגשת ואפילו קצת ילדותית .
"כמו בכל שנה , תלמידי כיתה י'א וי'ב יצמדו לתלמידי כיתה י החדשים .
כעת נתחיל את הטקס קבלת תלמידי כיתה י והצמדתם לבוגרים . " היא אומרת ומוציאה דף מקוט מכיסה , היא מתחילה להקריא את שמות הילדים .
"אלכסנדרה יוחביץ ! "היא אומרת ונערה מהשולחן שלי קמה , בהיסוס ועומדת ליד המנהלת . כל השולחנות מוחאים כפיים .
"את מוצמדת ל….שירי לן " נערה מהשולחן של הבוגרים קמה , ומחבקת את אלכסנדרה ומושיבה אותה לידה בשולחן של הבוגרים .
"בן שינדלר ! " עוד נער מהשולחן שלי קם ונעמד ליד המנהלת , כמו עם אלכסנדרה כולם מוחאים כפיים .
"אתה מוצמד ל….טוני חבר " הנער מהשולחן שלידנו קם ולוחץ את ידו של בן , כמו שירי הוא מושיב אותו לידו .
וככה עוברים השמות , כל פעם ילד אחר קם ומוחאים לו כפים ,ילדים משתאים מהכנפיים של ילדים אחרים , עד שבסופו של דבר אני נשארת אחרונה בשולחן שלי , לבדי .
"קימברלי בל ! " היא מכריזה , אני קמה וצועדת בהיסוס אליה , כל צעד שלי מרגיש כאילו אני דורכת על מסמרים , אני שומעת ילדים מתלחששים , אף אחד לא מוחא כפיים , חלק המומים , חלק מצחקקים , וחלקם פשוט מבולבלים .
אני נעמדת ליד המנהלת , אפילו היא המומה .
היא שואלת אותי בלחש בת כמה אני , "אני בת 16 " אני עונה לה , קצת בפחד .
"אמ …. מי שיוצמד לקימברלי זה … " היא ממשיכה לדבר אך עדיין נשמעת מבולבלת .
"קים ."אני מתקנת אותה
"כן.. מי שיוצמד לקים הוא ….. טום פיירשין . " נער גבוה ונאה קם ומתקדם לעברי .
הוא בא ללחוץ את ידי אך פתאום נשמע רחש מאחד השולחנות .
"איפה הכנפיים שלך ?! " אחד התלמידים צועק לי .
"כן ! מה את עושה פה ?" נשמע קול משולחן אחר .
לפתע כל האולם צועק עלי ובז לי .
המנהלת משתיקה אותם .
אני מרגישה שהדמעות זולגות מעיניי , אני ממהרת ללחוץ את היד של טום ואני רצה מהאולם , בורחת משם כמה שיותר מהר , טום מתחיל לרוץ אחרי , אני מצליחה לצאת מהאולם ואני מתחילה לרוץ במסדרונות , אני שומעת אותו מאחורי
"חכי רגע ! קים שנייה ! " הוא צועק לי ואני לא מרפה , אני רצה במהירות .
אני שומעת אותו עף , הוא מאחורי , הוא השיג אותי .
"לך מפה ! " אני צועקת וממשיכה לרוץ בשיא המהירות .
אני מועדת ונופלת על הרצפה , אני מביטה אחורה, הוא ממש קרוב אלי .
אני ממשיכה לרוץ במהירות אך הוא תופס אותי ומכניס אותי לאיזה כיתה שהייתה לידנו , הוא נועל את הדלת .
אני מתיישבת על הרצפה , נשענת על הקיר ומצמידה את ברכי לפני , אני בוכה .
"את בסדר ? "הוא שואל בהיסוס ומתיישב לידי .
"אני נראית לך בסדר ? "אני מפנה את ראשי אליו ומביטה בו , הוא כזה נאה .
"לא יודע . " הוא אומר וקם , הוא מנסה למשוך אותי ולהרים אותי מהריצפה, אבל אני מתנגדת .
"לך מפה " אני אומרת לו ומביטה בו .
"אני לא הולך מפה עד שאת באה איתי . " הוא אומר ונשען על אחד השולחנות , משלב ידיים .
"באה איתך לאן ? " אני שואלת וקמה .
הוא מתקדם אלי באיטיות , אני נרתעת ממנו והולכת אחורה .
לפני אני מבינה מה קורה אני על כתף שלו בעין סחיבת פצוע , כמו בצבא .
"תוריד אותי ! " אני צועקת ומנסה לבעוט בו .
"היית מתה " הוא מגחך ופותח את דלת הכיתה , אני מנסה לרדת ממנו אך ללא הצלחה , הוא גדול מדי בהשוואה לגופי , אני מסתכלת על הרצפה ופתאום אני באוויר .
"תיזהרי מהכנפיים " הוא צוחק ומתחיל לעוף , הכנפיים שלו נחבטות בי מדי פעם .
הוא עף במהירות לכיוון דלת גדולה שלא ראיתי קודם .
הוא פותח את הדלת ונכס לתוך חדר מרשים שבמרכזו שולחן גדול , הוא מוריד אותי כשאני עם פניו אליו
"מה אתה מטורף ? אני הולכת מפה ! " אני מכריזה ומתקדמת לעבר הדלת , אך פתאום יד רכה נוגעת בכתף שלי ואני מסתובבת . המנהלת עומדת מולי .
"בוקר טוב גם לך , גברת קים " היא מחייכת לעברי ואני מתיישבת , מבולבלת מתמיד .


תגובות (1)

-היו מקומות שהיה צריך בהם נקודה/פסיק והיו מקומות שהפסיק בהם מיותר.
*פיות יקרים – אני חושבת שעדיף לכתוב פיות ופיונים יקרים, כי פיות זה בנקבה.
זה יותר הזכיר לי סרט פיות שראיתי עם אחותי, אבל זה עדיין יפה.
זו התחלה ממש נחמדה, אני אישית אוהבת, תמשיכי.

ברוכה הבאה D:

05/06/2014 16:10
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך