עדי_345
חלק מהסיפור גם יהיה מנקודת המבט של טום אז.. תגובות וצפיות ואני ממשיכה ♥ לאב יו חברים :)

רגע לפני שקיעה – פרק 2 ♥

עדי_345 06/06/2014 602 צפיות 2 תגובות
חלק מהסיפור גם יהיה מנקודת המבט של טום אז.. תגובות וצפיות ואני ממשיכה ♥ לאב יו חברים :)

"בוקר טוב גם לך , גברת קים " היא מחייכת לעברי ואני מתיישבת , מבולבלת מתמיד .
"ב-ב-בוקר טוב " אני אומרת לה
"קים תקשיבי " היא נאנחת ומתיישבת גם היא
"ידוע לך שאת לא פיה כמו כולם , אין לך כנפיים , אפילו את סימן הכוח לא רואים אצלך " היא סוקרת את גופי , "אז השנה הזאת תיהיה מעט , טוב לא מעט , הרבה שונה בשבילך " היא נאנחת שנית ומשלבת את ידיה , " אם היית בגיל של טום נניח , הייתי שולחת אותך ליער הקסום " היא מחווה בידה על טום שנשען על הקיר בחוסר התעניינות .
"מה זה היער הקסום ? " אני שואלת ומתיישרת בכיסא .
" זה מקום שפיות שלא גילו עדיין את הכוח שלהן הולכות לשם ובוחנות את עצמן , אבל זה נורא מסוכן והתלמיד האחרון שהלך לשם לא חזר משם בחיים ו…" היא נאנחת ומעקמת את פיה .
"אבל אני רוצה ללכת לשם ! " אני מרגישה רעד עובר בגופי .
"לא ! זה מסוכן נורא ויש שם שדים ודברים שעדיף לך לא לפגוש והדרך ארוכה ולא יודעים איפה היער נמצא אפילו " היא אומרת במהירות .
"אז מה אני כן יכולה לעשות ? "אני שואלת מעט באכזבה , "את יכולה להישאר פה ולקוות שתגלי את הכוח שלך , וטום יעזור לך בזה " היא מחייכת חיוך שאמור לעודד אותי , אבל הוא עושה בדיוק את ההפך מזה .
"אני לא צריכה שאף אחד יעזור לי " אני קמה במהירות
"תודה לך , גבירתי המנהלת " אני אומרת מעט בזלזול ויוצאת בכעס מהחדר .
" רק שנייה גבירתי הצעירה " המנהלת צועקת לי ואני נעמדת ומסתובבת אליה , כאילו שמישהו שולט בי , " אני לא סומכת עליך מספיק " היא עושה מן תנועה עם היד וגופי כאילו נמשך אליה , " את מקבלת חדר לבד , בשכבה של הבוגרים , הם אחראים מספיק כדי לדאוג שלא תעשי משהו שטותי , חדר לידך יהיה טום , יהיה לו גישה לחדר שלך מתי שרק ירצה , והוא ישגיח עליך בשמונה עיניים " היא אומרת ברצינות רבה
"כעת טום ילווה אותך לחדר שלך , צאו " היא אומרת ומחייכת לי חיוך קטן , אני מרגישה כאילו אני נופלת , אני רואה שאני מצליחה להזיז את ידי סוף סוף , טום מתקדם לעברי ומנסה לתת לי יד , אני מתנערת ממנו ומתקדמת בקצב מהיר , "היא כל כך קשה " אני שומעת אותו ממלמל , הוא מוביל אותי למעונות , אבל לקומה השנייה , הוא מחווה בידו לדלת בצבע שמנת , בעוד ששאר הדלתות בצבע חום בהיר , אני פותחת את הדלת , יש באמצע שלו מיטה גדולה בצבע ורוד בהיר , על הקיר יש מראה ענקית וארון בצבע ורוד בהיר גם הוא , בתוכו שמלות קצרצרות בצבע לבן ואחת בצבע כחול , אני מתיישבת על המיטה ונשכבת אחורה , עוצמת את עיניי .
אני מרגישה שמשהו נשכב לידי על המיטה , " אויש אוף מפה כבר " אני דוחפת אותו והוא מתגלגל על הרצפה , אני צוחקת והוא צוחק גם הוא , אני קמה מהמיטה ומושיטה לו יד , הוא תופס את ידי וקם , אבל מפיל אותי , אני קמה במהירות ודוחפת אותו לכיוון הדלת , אני מצליחה להוציא אותו מחוץ לחדר , אני סוגרת את הדלת אבל הוא דוחף אותה ופותח אותה שוב , " אני אגלה בסוף מי את גברת בל " הוא צוחק ואני סוגרת את הדלת ונועלת אותה , נשכבת שוב על המיטה בחיוך קטן ♥


תגובות (2)

הו טומוש♥ איזה חמוד(:
תמשיכיייייי

06/06/2014 17:28

תמשיכיי ;)

06/06/2014 19:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך