עדי_345
אם אני עושה ככה - זה מחשבה ^_^ אגב הסיפור הלך לא בדיוק לכיוון שרציתי , יותר רציתי שזה ילך לפנטזיה ודברים מגניבים וזה נגרר יותר לרומנטיקה שבין טום לקים , מה דעתכם ? מה לעשות ?

רגע לפני שקיעה – פרק 3

עדי_345 06/06/2014 645 צפיות אין תגובות
אם אני עושה ככה - זה מחשבה ^_^ אגב הסיפור הלך לא בדיוק לכיוון שרציתי , יותר רציתי שזה ילך לפנטזיה ודברים מגניבים וזה נגרר יותר לרומנטיקה שבין טום לקים , מה דעתכם ? מה לעשות ?

\" אני אגלה בסוף מי את גברת בל \" הוא צוחק ואני סוגרת את הדלת ונועלת אותה , נשכבת שוב על המיטה בחיוך קטן ♥
—————————————————————————
אני שומעת רעשים בתוך החדר , יש מישהו פה , אני מפחדת לפתוח את עיניי , ישנתי שינה עמוקה , אני שכובה על המיטה , במכנסיים קצרצרים וגופייה , אני שכובה על הבטן , אני שומעת מישהו פותח את הארון וסוגר אותו , אני מרגישה שהמיטה שוקעת לרגע
-3..2…1..
אני קופצת על מי שלידי ומתחילה לחבוט בו , במהרה אני מוצאת אותו מעליי , אני ממשיכה לחבוט בו ועכשיו אני למעלה, אני מרתקת אותו למיטה , זה…זה…זה טום , \"מה אתה עושה פה ?!\" אני צועקת עליו ואנחנו מתהפכים שוב , \"בוקר טוב , קימברלי \" הוא צוחק ואני מנסה לקום , ללא הצלחה \" רד ממני כבר \" אני נאנחת \" נווו ! \"אני מתעצבנת אבל הוא לא מרפה .
\"אני יותר חזקה ממך אז תיזהר \"
\"אה באמת ? נראה אותך \" הוא מתגרה בי
\"טוב \" אני מנסה להעיף אותו אך ללא הצלחה , הוא משחרר ויורד מהמיטה , קופץ בעליזות בחדר , \"לך מפה ! \" אני זורקת עליו כרית אך הוא תופס אותה .
\"ככה ? סבבה אין בעיה \" הוא קופץ שוב על המיטה ואני לוקחת את הכרית השנייה ומכסה בה את ראשי , הוא מתחיל לחבוט בי עם הכרית ולצחקק תוך כדי .
הוא מפיל את הכרית בצד של המיטה על הרצפה , אני מתחילה לזחול לכיוון הכרית אך הוא תופס לי ברגליים ומתנגד \"לא ! \" אני צוחקת , הוא מרים אותי מהרגלים ונעמד על המיטה , כך שהרגליים שלי ליד הראש שלו והראש שלי ליד הרגליים שלו \" תוריד אותי \" אני צוחקת \"טוב \" אני נופלת על המיטה , וקמה במהירות \"טוב צא אני צריכה להתלבש \" אני אומרת כאילו כלום לא קרה לפני רגע \"אני אסתובב \" הוא אומר ומסתובב \"אל תסתכל \" אני אומרת לו ומתלבשת במהירות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך