רובי 2 פרק 3: מזימות חדשות

The angel of love13 10/01/2020 385 צפיות אין תגובות

פרננדה הלכה משם , מחייכת בשביעות רצון אל עצמה, חיוך מאוזן לאוזן. היא לא ראתה שאלכסנדר מתאו יוצא אחריה, נכנס למכונית והוא נסע משם כועס להבין האם זה נכון שפרננדה ניהלה יחסים גם עם אביו, אלחנדרו בזמן שהוא היה איתה. האם זה אפשרי שהיא לא שהיא לא אמינה, אלא מרמה אותו כשהוא בטוח שמצא את האהבה שעליה הוא חלם מאז ימי ילדותו.
הוא לא האמין שזה מה שקורה לו , שכולם מסביבו שמוטב יהיה אם הוא יתרחק ממנה, כי הוא יפגע בסוף.
זה היה נכון לגביה , מה שסיפרו לו עליה שהיא הייתה נצלנית ורעה, שהייתה אגואיסטית והעדיפה שהוא יתרחק ממשפחתו כדי שהוא יהיה שלה בלבד.
אלחנדרו יצא החוצה כדי לבדוק האם אלכסנדר מתאו חזר כדי להסביר לו שזה טוב איזו סוג של אישה היא פרננדה, פרננדה היא הייתה העתק הדבק של דודתה רובי , שהייתה יפה פעם לפני שפניה נשחטו לאחר שהיא איבדה את היופי שלה , שהיה הכתר המלכות שבו השתמשה על מנת להשיג את כל אשר רצתה.
פרננדה נעצרה כאשר ראתה מי שיוצא מן המכונית, למרות שהוא הרגיש מרומה, הוא היה חייב לדעת מפרננדה האם היא יוצאת עם אבא שלו.
"פר, אני מבקש ממך שתעני לי בכנות, האם את נמצאת במערכת יחסים עם מישהו אחר?" שאל בקול עדין , הוא התבונן בה עמוקות.
" אני נשבעת שאני לא יודעת למה אתה מתכוון, אתה חושב שאני לא אוהבת אותך?" פרננדה שאלה.
" אבא שלי מעדיף שלא אראה אותך יותר, שאנתק את הקשר איתך,שמגיעה לי מישהי הרבה יותר טובה ממך." אמר בקול מלא עצב.
" אתה מקשיב לאבא שלך?" פרננדה זייפה עלבון אמיתי . הריסים שלה נותרו במקומן.
" אני כבר לא יודע מה טוב בשבילי, " הוא אמר זאת בכנות, לראשונה הוא הרגיש טוב עם עצמו.
" אז באיזה צד אתה? " פרננדה לא הרפתה מאלכסנדר מתאו ההמום.
" אני לצידך, אבל אני עדיין לא מבין . את בקשר עם מישהו נוסף?" הוא החליט ללחוץ עליה כדי לקבל את התשובות לספק הזה שמהדהד בראשו האם אפשר באמת להאמין לכל מה שפרננדה אומרת .
" לא." אמרה פרננדה בכנות כביכול.
הוא התקרב אליה ,ליטף את שערה הבלונדיני ונישק אותה ממושכות.
" עכשיו אתה מאמין לי?" שאלה פרננדה, מחייכת אליו חיוך מזויף.
" יש לך ספק באהבה שלי אלייך?" אמר אלכסנדר מתאו בחיוך שובב.
הוא הצמיד את ראשו לשלה , נותן לספקות שאיימו להחריב את הקשר ביניהם לעוף עם הרוח לעבר השמיים.
שניהם הסתכלו במבטים מאוהבים זה על זו כאילו לא מניחים לגורל להפריד ביניהם.
מרחוק, מפלסת את דרכה רובי, המומה מכך שפרננדה ביחד עם אלכסנדר מתאו, בנו של אלחנדרו.
"פרננדה, מה את חושבת שאת עושה?" אמרה רובי בזעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך