רודן-4

13/10/2014 624 צפיות אין תגובות

"גברתי, יש לך מבקרים" , אמרה פטמה האטון .
"הכנסי אותם" , אמרתי בצפייה רבה שאלא בני משפחתי.
ולפתע , דודי דודתי ובני דודי נכנסים בבגדים פשוטים .
"סניור …. סניורה ? מה קרה? " אמרתי ישר.
"ליפני כמה חודשים , חליתי מאוד , ואף אחד לא בא לעזרתי לנהל את העסק"
אמר דודי. "אני אישה פשוטה , לא יכולה לנהל עסק עם גברים" הוסיפה וניס.
"הפסדנו הרבה כספים , אכיינתי " אמר דודי.
"יש לכם קורת גג , סניור ?" אמרתי.
"לצערי כבר כמה חודשים אנחנו גרים אצל מכרים , אך חוששתני שזה לא קבוע , אכיינתי. אנא ממך , אל תדאיגי ראשך בבעיות שלנו. " אמר דודי.
"אם כך , השארו באנטוליה , איתי." אמרתי. "אבל גברתי , מה סיפורך?" שאל דודי.
לא דברתי אמת . "אבי העניק לי את הבית הזה בתור צוואה , הוא וחדיז'ה סולטן היו מאוד קרובים. הוא מת ממחלה ליפני זמן מה ." אמרתי.
"מדוע שינית שמך? האם התאסלמת?" שאל דודי.
"זהו עינייני דוד יקר, אנא אל תשאל כה שאלות " אמרתי.
——————————————————————————————
מכתב:

מוען:לורטה האטון,אנטוליה
נמען:חדיז'ה סולטן,איסטנבול

תאריך:4.1.1536
תוכן:
סולטנים,
אני , העבד שלך , שפחתך ומשרתך, לורטה האטון צמאת הנקמה בחוטאים, מוכנה לקבל כל משימה על עצמי, אנא ממך , סולטנים, תני לי משימה , אללה הוא העד שלי , כי אני נאמנה אלייך . אינשללה נצליח.

————————————————————————————

מכתב:

מוען:חדיז'ה סולטן,איסטנבול
נמען:לורטה האטון,אנטוליה

תאריך:8.2.1536
תוכן:
עבדתי הנאמנה, לורטה .
העזרי בסבלנות. אללה רואה ושומע הכל .כל נחש ארסי שמקיש בלי מעצור מת בסוף , וכך גם הורם. חכי לפקודה ממני. אינשללה כל מילותייך בסלע.

———————————————————————————

השנה 1538 , עדיין לא קבלתי פקודה מחדיז'ה . אני חיה בעושר עם דודי ומשפחתו שמתפרנסים בסחר וכלכלה. אשתו השתלטה על הבית שלי , ומנהלת אותו ביד רמה . אני צריכה למצוא דרך לסלק אותה.הם ממזמן שחכו, שזה הבית שלי , וזה שייך לי.
יום אחד ברחובות אנטוליה טיילתי וצוענייה זקנה ביקשה כסף ממני לאוכל. נתתי לה. לאחיר מכן היא הסתכלה עלי ואמרה " בעבר צער רב שרר אותך, לאחר מכן היה שוב שלווה ולאחר מכן שוב צער ואז שוב שלווה ! , החיים שלך הם כמו גלים ,ואת תראי עוד הרבה צער , אבל באותו הזמן תראי המון שמחה. לפעמים האנשים שהכי קרובים אלייך , הם האנשים שהכי פוגעים בך " . מילותיה גרמו לי לחשוב, במיוחד על עברי, למה היא התכוונה? אולי אני נוקמת באנשים הלא נכונים?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך