רודן-6

13/10/2014 1283 צפיות 2 תגובות

השנה 1541 ,הורם סולטן נחטפה ומוחזקת בשבי על ידי חדיז'ה סולטן, כולם מחכים לחזרה של הסולטן. בנתיים אני משרתת את הארמון של הסולטן. שאה סולטן וחדיז'ה סולטן מאוד טובות אלי , אבל מחרימה סולטן היא הבת של הסולטן, היא מפלצת. עכשיו שנקמתי , אני מרגישה כל כך ריקה . בלי כיוון . אני בת 19 , ואני שפחה סמוייה בארמון הסולטן. אני משערת שעד חזרת השליט הסולטנים שלי , חדיז'ה סולטן , תשחרר אותי .

———————————————————————————————————-

"פנו דרך ! סולטן סולימאן האן האזרטרלי !" צרח סומבול אגא , המשרת של הסולטן.
ואז ראיתי אותו, בעקבות הסולטן , הלך בחור כהה עור , עניו חומות כשערו וגבוהו מרשים. הוא הלך זקוף וגלימה מוזהבת עטפה אותו. שחזדא, שחזדא מהמט, הבן הבכור של הורם סולטן וסולימאן סולטן.
ריכולים שהשחזדא הולך למקום שקוראים לו סנג'ק היו בארמון. אחרי בירורים , מתברר כי שחזדא זה כמו נסיך , וסנג'ק זה כמו ארמון של נסיך שבוא השחזדא גר לאחר שמתבגר.
אני לא יכולה להגיד שלא רציתי את זה , אבל מהר מאוד מצאתי את עצמי ברשימה של הנשים שהולכות עם השחזדא לארמון בסנג'ק.

—————————————————————————————–

מכתב:

מוען:לורטה כלפה,מניסה,סנג'ק השחזדא
נמען:חדיז'ה סולטן,איסטנבול

תאריך:3.8.1941
תוכן:
סולטנים, מצאתי את עצמי בארמון השחזדא מהר מאוד.
אנא ממך , הרשי לי להשאר כאן, תודה
שפחתך, לורטה כלפה.

—————————————————————————————–

לאט לאט העניינים ביני לבין השחזדא התחממו, אבל אז נולדה לו ילדה משפחה אחרת , והוא היה עסוק בא. בשנת 1543 הארמון שלנו קיבל חדשות על התאבדותה של חדיז'ה סולטן.

אני הייתי הראשונה שקיבלה את החדשות והייתה צריכה להעביר לשחזדא.
חדיז'ה סולטן,היא כמו אמא שלי. היא לקחה אותי שלא היה לי בית, ונתנה לי בית חם
ואוהב. היא עזרה לי לנקום ועזרה לי למצוא אושר ולא רק עושר.
חדיז'ה סולטן, תהיה נשמתך צרורה בזכרון רבים, סיבת התאבדותה יכולה לגרום לעצב גם היא. הרי הורם סולטן היא זו שהרגה את בעלה , איברהים פאשה , אפילו קבר לא היה לו ! , כחדיז'ה סולטן , הלכה לעולמה , חלק מהנשמה שלי מתה איתה. שקיבלתי את החדשות פשוט ירדתי על הרצפה והתחלתי לבכות , ולבכות כל דמעה היא מעשה טוב אחר שחדיז'ה סולטן ז"ל עשתה לי.כמה עצוב לחשוב שאתמול היא עוד הייתה בחיים , ועכשיו הילדים שלה יתומים ללא אבא ואמא נשארים לבד לגמרה , ומה נאמר להם? שאמא שלהם התאבדה? שמילותיה האחרונות זה "להורם לא יהיה קבר, כמו לאיברהים?" אני פשוט בכיתי ללא הפסקה עד שכאב לי הראש , ועכשיו , איך אני אגיד את זה לשחזדא?


תגובות (2)

הסיפור שלך מדהים ומרטיט את נשמתי! כל הכבוד!

13/10/2014 18:55

    תודה , גם שלך

    13/10/2014 19:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך