ולדה_ש
שווה להמשיך?

רוכבת הצללים

ולדה_ש 24/11/2012 592 צפיות אין תגובות
שווה להמשיך?

אומרים שהמערב נבנה על אגדות שעזרו להבין דברים שקשה ומפחיד מדי להאמין להם, וזאת האגדה על רוכבת הצללים.
לפני זמן רב נוצר חוזה בין נערה צעירה לבין השטן- תהילה תמורת נשמתה של הנערה, הנערה ההיא היתה שליחתו של השטן אך כאשר נאלצה להביא לשטן את נשמותיהם של הרשעים הגדולים ביקום היא הבינה שאינה יכולה לעשות והעיזה לעשות דבר שאף רוכב צללים לא עשה – היא ברחה מהשטן ולקחה את הנשמות איתה ומאז לא ראו אותה לעולם ,אך חוזה חדש נוצר בין נערה שאימה הייתה חולה מאוד ,היא הסכימה לעסקה במטרה לרפא את אמא שלה אומנם האם מתה בתרם עת במטרה לגרום לצעירה צער רב כדי שתשכח מחייה ותתחיל לעשות שליחויות עבור השטן.
"נטלי? משהו קרה?" הרמתי את מבטי למעלה,קרין עמדה מעלי, היה לי קשה להגיד את המילים האלה והדמעות לא הפסיקו לזלוג מעיניי, איך זה קרה? כל עולמי חרב כשראיתי איך היא נפלה מהסוס וכששמתי את צליל השבירה ידעתי שזהו היא נעלמהלנצח,"אמא היא כבר לא תחזור נכון?" שאלתי בקול חלש, הבכי גבר עליי והורדתי את הראש מטה, " אבל אסור להפסיק את החיים בגלל זה, אני יודעת שקשה לך אבל בקרוב זה ישתפר".
אסור לוותר, זוהי הקפיצה הכי מסובכת שביצעתי אבל אסור לוותר! ,"היא הצליחה גבירותי ורבותי נטלי בלוד היא רשמית הרוכבת הטובה ביותר בכל הזמנים",
"כל הכבוד ילדה אני רואה שהשתקמת לגמרי",קרין היתה הראשונה לפגוש אחרי הקפיצה
"את יודעת 20 שנה זה הרבה זמן להישתקם קרין אבל כן כנראה שאת צודקת " צחקתי, קרין היא הדבר הכי קרוב שיש לי למשפחה כיום אבל היא תמיד מזכירה לי את אמא שלי שמתה כתוצאה מנפילה מסוס,"אני עייפה אכפת לך אם אלך לחדר שלי במלון?",קרין הביטה בי שנייה,
"כמובן חומד תנוחי".
נשכבתי על הספה די עייפה ונרדמתי חמש דקות לאחר מכן כשקמתי לא הייתי במלון, הייתי במדבר בלילה,
"הגיע הזמן לקיים את הצד שלך בחוזה נטלי" מישהו לחש לי
"מי זה? איפה אני?",צעקתי לאפלה מבולבלת ומפוחדת
"את תגלי הלילה הכל " אמר הקול,
"אאאהההה" קמתי בבהלה,זה היה רק חלום אמרתי לעצמי,הרגשתי רותחת,"ואו חם פה והמיזוג דלוק " אמרתי לעצמי והרגשתי שאני רותחת אפילו יותר, אני חייבת לקחת מקלחת קרה ומרעננת,כשנכנסתי למקלחת ראיתי עשן אבל מאיפה, ממני אני בוערת, נבהלתי יצאתי מהמקלחת וניתלבשתי, רציתי ללכת לקרין אבל היה לי קשה לזוז הרגשתי שאני נשרפת שהאש באה ממני, לא יכלתי לזוז אפילו לא להוציא הגה מהפה, מה קורה אני מרגישה יותר ויותר חמה וצופה בעצמי נשרפת עד העצם, שמעתי סוס מבחוץ והדהרהשלו משכה אותי לצאת, הסוס בער גם הוא! הכאב מסמר אותי למקום אך לאט לאט הוא נעלם וראיתי את האדם שסגרתי איתו עסקה בנוגע לאימי, "הגיע הזמן לקיים את חלקח בעסקה" אמר, והראה לי תמונה "תביאי לי את האישה הזו אני רוצה את הנשמות שברשותה" …


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך