בקי
זהו חברי היקרים רומן האהבה של בקי הגיע לסיומו. אמנם אפשר היה להמשיכו עוד כהנה וכהנה פרקים אך לדעתי זה הזמן להפרד זה הזמן לומר שלום ולשלוח לחפשי את כל השחקנים הראשיים והאהובים שלי במהלך תקופה ארוכה ומקווה שגם נעימה?!!!!!!

רומן אהבה ס ו ף

בקי 18/07/2011 761 צפיות 8 תגובות
זהו חברי היקרים רומן האהבה של בקי הגיע לסיומו. אמנם אפשר היה להמשיכו עוד כהנה וכהנה פרקים אך לדעתי זה הזמן להפרד זה הזמן לומר שלום ולשלוח לחפשי את כל השחקנים הראשיים והאהובים שלי במהלך תקופה ארוכה ומקווה שגם נעימה?!!!!!!

לקוראי הנאמנים שעקבו אחרי הרומן שלי תודות מעמק לבי. הערב הגעתי להחלטה שהרומן הזה מיצה את עצמו והחלטתי לסיימו בצורה אופטימית עם אנרגייה חיובית שהחדרתי לגיבורי המהממים עם רפואה שלמה למר נבות שהוא איש משיכמו ומעלה לגב' נאות ש"מתה" על רותינקה ואיך לא ????

למר גילבוע שהלבין את פניה ברבים של עורכת הדין מהשורה הראשונה במשרדו ולאחר ששילם לה דמי פיצויים בסכום לא מבוטל "כיפף את עצמו וביקש ממנה לשוב לעבודה לפי חוזה מיוחד והודה "כי עורכת דין שכמותה עם הספק עצום עם מוסר עבודה גבוה עם תיקים שליוותה אותם "מיום הולדתן ועד לגניזתם בארכיב כשרובם ככולם בין אם נתבעים ובין אם תובעים זכו ל"אהדת השופטים מאחר וכל החמרים הוגשו בצורה מסודרת עם העברת הראיות או לחילופין העברת הטיעונים נגד התובעים וזאת פרי עבודתה של עורכת הדין הגב' רות נבות האחת והיחידה.

לאודי הגבר שהתאהבתי בו מרגע שיצרתי את דמותו – גבר במלוא מובן המלה – איש אדיב, איש יקר, איש שאוהב לאהוב ותוך 5 דקות בלבד רותי היפהפייה נשבתה בקיסמו (ומי לא היה נישבה בקיסמו) ונכנסה למכוניתו מוכנה לנסוע איתו לכל יעד לכל מקום אליו יוביל אותה הגבר החסון והתמיר עם המקטרת בעלת הניחוח המהמם כל כך : גבירותי ורבותי למצב זה קוראים במלה אחת קטנטנה שמביעה המון בתוכה מלה זו נקראת " א ה ב ה".

לאסתי רוזן שבגדה על ימין ועל שמאל בבעלה שהיה נאמן לה כל השנים למרות שידע כי היא ונאמנות זה שני דברים שונים לחלוטין – וכשביקשה ממנו גט הוא הסכים לאלתר ואמר לה באותו פרק זמן קצרצר שהוא ידע על כל דרכיה כשהיא דורכת על אדמת טרשים קוצים ודרדרים למרות זאת הוא לא רצה להיפרד ממנה אך האהבה הנפלאה שפגש בכניסה לבית המשפט העליון "טרפה את הקלפים" ואז חשב:אם היפהפייה הזו תרצה לחיות לצידי למרות הבדלי הגיל הגדולים ביניהם אז הכל יראה אחרת.

אני רוצה להפרד מרותי שכל כך אהבתי אותה במהלך כל הרומן , היופי שלי, טוב ליבה, האהבה האדירה שאהבה את הוריה בהיותה בת יחידה שלהם, על הפגישה שלא מהעולם הזה עם אודי, על כניסתה להריון וברחמה מתפתחות תאומות מהממות שעוד חדשים ספורים יגיחו לאויר העולם – לך רותינקה אני מאחלת לידה קלה תשמרי על פרופסור מושונוב ותעשי בדיוק מה שהוא אומר "ההשתכשכות" בינתיים רק לזמן מוגבל "פסה" ועכשיו רק טוש ויאללה החוצה חחחחחחחחחחחח.

לפרופסור מושונוב הרופא הענק "שאימץ את רותי ואודי" ומלווה אותם וימשיך כמובן ללוותם ובינתיים "הכל על חשבון הבית" חחחחח

לד"ר אור אני מוקיעה אותך על ההתנהגות הבלתי ראוייה בלשון המעטה אתה צריך להתבייש ואם לא הייתי נגעלת מלהתעמת איתך הדבר היה מגיע לאינסטנציות הגבוהות בבית החולים אך חבל להתפלש ואני מקווה שאת השיעור למדת היטב ולא תעשה כדוגמתו לאשה אחרת שאתה בשבילן אותן נשים האלוהים והן תלויות בך. תסתפק בבת זוגתך שאתה בעצמך אמרה שהיא יפהפייה"

אחרונות חביבות למרות שלא כיכבו ברומן שלי אך אני מרגישה צורך להזכירן ואלה הן חן בתו המקסימה של הפרופסור רוזן שנמנעה להתערב בדרכי אמה ובבתה התינוקת המתוקה אביבי – נפרדת מכן למרות שלא הכרנו למעשה באופן ישיר אך בעקיפין כן וזה מספיק לגבי כדי לומר לכן "כל טוב"

אוקיי תם ולא נשלם תאמינו לי קוראי היקרים שאני חשה צמרמורת בכתבי שורות אלה למרות שאני חושבת שצריך להפרד "כשאני במיטבי" ולעניות דעתי הגעתי לסוף הדרך וכאן אומר לכולכם שלום תודה שקראתם אותי ומאחלת לידה קלה לרותי המדהימה וכל טוב לך פרופסור רוזן אהוב לבי במהלך כל הכתיבה וגם כעת כשאני נפרדת מכולכם.

תודה רבה וכל טוב לכולכם ממני בקי


תגובות (8)

חשה שמשהו יקר לי , משהו שביליתי איתו חדשים רבים, משהו שאהבתי לאהוב , I\שחררתי לחפשי עם מלוא החופן איחולים וזר ברכות שלום לכולכם חברי היקרים : מגיע לכם חופש ב ה צ ל ח ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I LOVE YOU בקי

19/07/2011 18:23

יפה

19/07/2011 18:31

תודה רבה יהלה את כל מה מחדש מחממת לי את הלב "תבורכי" להתראות בין השורות בקי

19/07/2011 18:33

את חייבת להמשיך לכתוב עונה שנייה אני ממש לא יכל שתפסיקי את הרומן !!! אני מאוד אוהבת את הרומן שלך את בטח יודעת לפי התגובות שלי אבל פליז תמשיכי לעוד עונה :)

19/07/2011 20:53

תודה רבה מתוקה שלי
נתת לי רעיון כי את יודעת אני כל כך מתגעגעת אליהם ממש כאילו נפרדתי ממשפחה קרובה ביותר – מדהים איך "נקשרים" לדמויות שאת יוצרת" ועושה בהם ככל שעולה על דעתך !!!! אז זה לא פלא שכך אני מרגישה
ביי מאמי ואת מוזמנת להתחיל לקרוא את הרומן החדש שלי "אהבה בשחקים"

תודה על העידוד אין כמום מירי ביי בקי

19/07/2011 22:06

ואו ! אני לא מאמינה שזה נגמר !
למרות שלא הגבתי בכלל לכל הפרקים (את האמת..לא הספקתי לקרוא גם את כולם..) מאוד נהנתי לקרוא את סיפוריך !
את כותבת מדהים !!! ממש סופרת אמיתית !!! למה את לא מנסה להוציא את ספריך לאור ? את ממש מוכשרת ! יש בך את כל הפוטנצייאל להצליח !!
אני ממש אשתדל לעקוב אחרי סיפורך הבא כי יש בכתיבתך משהו יוצא דופן ! איך כמוך :)

19/07/2011 22:58

אני קראתי את הסיפור שלך אבל לא הגבתי ועכשיו אני רוצה להגיד לך-
את כותבת מדהים, הרומן הזה מדהים,את ממש יצירתית וכישרונית תמשיכי לכתוב…

19/07/2011 23:00

בקי הייקררה! D:
אני יודעת שלא הגבתי כל-כך אבל עדיף מאוחר מאשר אף-פעם !
קבלי את כל איחוליי על סיום הסיפור היפה שלך, יש לך כתיבה ממש יפה עם תיאורים מצויינים, אני גם אוהבת את הרוח שהסיפור משרה על הקורא בקריאתו : )
גם שברת שיא חח 300 סיפורים, כל הכבוד עם כל הפירגון, בטוח עבדת על כל פרק ופרק מכל הלב כמו תמיד !
אז שיהיה לך בהצלחה ומקווה שתגיעי ל-400 ויותר !

19/07/2011 23:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך