בקי
אין לי מה להוסיף מעבר לכך שכולנו נתפלל לשלומו של מר נבות.
גם לכם קוראי היקרים מוזמנים להתפלל.

רומן "אהבה:

בקי 11/06/2011 510 צפיות אין תגובות
אין לי מה להוסיף מעבר לכך שכולנו נתפלל לשלומו של מר נבות.
גם לכם קוראי היקרים מוזמנים להתפלל.

גב' נאות ראתה שאודי הולך עם החבילה ושאלה לדעת קניתם את זה לאבא? כן מאמי אודי קנה לו חלוק משגע וכן זוג נעלי בית שישאו חן בעיני אבא.

אודי אני רוצה לשלם לך אך עכשיו אין לי מספיק כסף עלי ומחר נעשה את החשבון. אמא'לה פנה אודי לאמא הסירי דאגה מלבך אין אנו מדברים על סכום עתק וחוץ מזה מותר לי להגיש שי קטן למר נבות שהוא ממש אבל ממש איש מקסים.

רותינקה פנתה האמא לבתה מה אני רואה נוצץ באוזנייך , רותי הסמיקה "אספה את שיערה עם ידיה וזוג העגילים המרהיב ביופיו ניגלה לעיני האמא ואודי.

מה דעתך אמא'לה ? דעתי היא שאלוהים שלח לך שלח לכולנו אדם שהוא מלאך אך אודי אני מבקשת שתואיל לקבל את התשלום עבור החלוק ונעלי הבית ואם אתה רוצה להעניק לבתי מתנה כזו או אחרת זה ענין שביניכם ולא אכנם אליו.

אודי לחץ את ידה של האמא ואמר לה גבירתי אני קד קידה בפנייך על האצילות שבך וכיצד את מתרגמת את הדברים בצורה כה נבונה , תבורכי. ואשר ביני לבין בתך אהובתי הסברתי לך כבר שהמפגש בינינו היה כאלו הרעם והברק לא נפרדו ובמקום נשמע הד ענקי והפרידה אחד מהשנייה כבר לא יכולה היתה לקרות.

גב' נבות אני מאוהב בבתך מעל לראש. אנו מאוהבים ואם היא הסכימה המתוקה שלי להצטרף אלי ל- 4 ימים לנסוע לאילת לכנס של שופטים ועורכי דין וזאת לאחר 10 דקות של היכרות אז זה אומר הכל. לצערי יש הרבה דברים שמתחילים לצערי אך בינתיים אני שמח שניתנה לי הזכות לעזור כמיטב יכולתי למר נבות ולך גבירתי ולגבי רותי שלי אני מבטיח לך לשמור עליה כמו קריסטל יקר ביותר וכשזה יצטרך להסתיים אדאג שרותי תהיה כמה שפחות פגועה מאחר והיא הלוא גברת צעירה בנוסף ליופייה לחכמתה היא יודעת את המצב לאשורו מהרגע הראשון לפגישתנו. אני כפול ממנה בגיל ויש לי רעיה בת ונכדה ורותי ניגשה אליו נישקה לו על מיצחו אודי מתוק שלי בוא נפסיק לדבר על כך כל אשר צריך לקרות יקרה אין לאיש שליטה על מה שעשוי לקרות ועד אז אני שלך.

אוקיי אמר אודי וואו זו הייתה שיחה מעייפת ועכשיו אנחנו נלך הביתה ורק מחר בבקר נטלפן לוודא מה המצב האמא נראתה לא מרוצה מאמי אמר לה אודי סיכמתי עם הרופא שאנו נפנה את השטח כי זה גם מפריע לצוות לעשות את שלו ומר נבות לא רואה ולא מודע כלל שאנו כאן.

אז באנה גבירותי ונרד למטה. גב' נבות התעשתה ראשונה ואמרה אודי תן לי בבקשה את השקית ואני ארד הביתה ורותי ואתה תלכו לאן שאתם רוצים ומחר בבקר יאיר שחר חדש והכל ייראה יותר טוב ויותר פשוט ואולי ואוליי בעלי אהובי יהיה ללא מכשיר ההנשמה שהיותו מחובר לכך (החלק הארי של המכשיר בתוך הגרון אז תתחיל השמש לחייך גם אלינו.

שלושתם ניגשו לעבר המעלית אך רותי ביקשה שנייה להמתין לה והיא רצה חזרה ונכנסה לחדר הטיפול נמרץ. היא ראתה את אביה מהדלת ופשוט הייתה המומה למראה עיניה ואזי ניגשה אליה אחת האחיות ותיכף חשה שרותי עוד מעט תתעלף. בואי אלי קראה לה האחות. שתיהן יצאו מהחדר והאחות הבטיחה לה שאביה יהיה בסדר גמור אך צריך לבקש שהזמן יעשה את שלו מהר ככל שניתן.

רותי הודתה לאחות ועם דמעות בעיניה אמרה לה שהיא פשוט רצתה לומר לה שאנו הולכים הביתה ואם חלילה וחס האחות ביקשה מרותי לא להמשיך ושמחה מאד על החלטתם לחזור הביתה ולשוב מחר בבקר "עם שיר חדש בלב. תשמרי על אמא העקר שתשתה מים.

רותי באופן ספונטני נישקה קלות על מצחה של האחות וחזרה לשני אהוביה .

מה קרה רותינקה ? כלום ממש כלום פשוט הייתי צריכה להתפנות !!! אוקיי זזים אמר אודי והמעלית נשמעה לבקשתו וירדה אליהם.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך