בקי
אסתי מאושרת שהיא בריאה ועוד יותר מאושרת שהיא חוזרת "הביתה"
אודי נוסע בשיא המהירות לעבר בית המלון

רומן "אהבה:

בקי 22/06/2011 837 צפיות תגובה אחת
אסתי מאושרת שהיא בריאה ועוד יותר מאושרת שהיא חוזרת "הביתה"
אודי נוסע בשיא המהירות לעבר בית המלון

גב' רוזן נבדקה ומתברר שהיא בריאה לחלוטין. הכל היה אזעקת שווא והיא יצאה החוצה לבשר לבעלה את הבשורה הכל כך נעימה. לתדהמתה הוא לא היה ליד הדלת שבו נבדקה. היא ירדה במעלית לעבר עמדת הפקידות ושאלה"באם פרופסור רוזן השאיר איזה הודעה עבורה" ? "א גבירתי – את מעוניינת שנזמין לך מונית מאחר ואת ממש תשושה מהבדיקה" תוך כדי התלבטות נכנס "השמש" אהבת חייה מי אם לא אהוד רוזן.

היי אודי חשבתי שתהיה ליד הדלת. " לא מאמי יצאתי מעט להתאורר" לפי ארשת פנייך אני רוצה לנחש שהכל פיקס?" כן אודי אני בריאה לחלוטין אך מוזמנת למירפאה בעוד חצי שנה" וואו כמה אני שמח בשבילך רעייתי המקסימה"

אסתי הודתה לבנות ויצאה עם בעלה מבית החולים. אודי בא לי "לאהוב אותך – לאחר הבשורה הכל כך נפלאה שהתבשרנו בה" אסתי תאמיני לי שאני רוצה יותר ממך לתת לך את כל האהבה בעולם אך לצערי עלי לחזור לבית המשפט מאחר ואתמול שבה הקבוצה מאילת ועלי לשבת עם אחד העו"ד ולסכם את הכנס.

אני מבטיח לך שברגע שאתפנה אני אהיה לרשותך מתוך אהבה גדולה ושמחה ללא סוף על הבשורות הכי הכי משמחות שקיבלתי מעודי.

"ודאי אין לי ספק שאתה אוהב אותי וחבל שעכשיו אתה עסוק אז אני אצלצל לאל-על ואקדים את הטיסה שלנו לארה"ב מהר יותר ככל הניתן.!!!!!!!!"אבל למה את מענישה אותי אסתי מה דחוף כל כך לחזור לשם ??" המתוקה שלנו רז לא כל כך נוח לה וכך קבענו עם חן המתוקה שנשתדל להקדים (אם כמובן הכל בסדר" ? לחזור הביתה"

אסתי האם "הבית שלך הוא ארה"ב" ??? "לעת עתה כן" אך הכל עשוי להשתנות" אפשר רגע את הנייד שלך בבקשה אצלצל לחן ואספר לה את הבשורה הנפלאה וכמו כן אבקש ממנה להקדים את הטיסה שלנו מהר ככל שניתן. אסתי ? " האם יש משהו או מישהו או מישהי שבגינו בגינה את ששה לחזור "הביתה" לניו-יורק? ארשה לי יקירי לא לענות לך על שאלה זו."

אוקיי אז אנא תיידעי אותי מתי אתן נוסעות "הביתה" כי אני רוצה להפרד מחן אהובתי ומרז המתוקה" כמובן אודי"

"את מעוניינת שאסיע אותך למלון ?" "למען האמת זה לא כל כך רחוק ואעשה צעדה קלה כדי לעכל כמה אני שמחה ואני רוצה לקנות מתנה לחן ורז" "אז ביי אודי" – ביי אסתי.

אודי מיהר להכנס למכוניתו ולנסוע למלון להיות ליד מי שאהבה נפשו וגם המתוקה משיבה לי אהבה ללא גבול. "רותי אני בדרך אלייך" כשנכנס לאוטו החליט לצלצל לנייד שלה והיא לא ענתה – למה היא לא עונה לי ? אולי נרדמה? אך משהו לא הסתדר לו ולכן צלצל לפקידי הקבלה במלון וביקש דבר ראשון לדעת באם רותי יצאה מהמלון ? "לא אדוני הפרופסור – המפתח לא נמצא כך שהיא אמורה להיות בחדרה" "אנו נעלה מיד אדוני" להיות איתך בקשר ?? אני מיד מגיע למלון !!!!!

פקידי הקבלה עלו מיד לחדרה של רותי ולאחר שדפקו בדלת כמה וכמה פעמים והיא לא ענתה -אזי לפי הוראות מר רוזן פתחו את הדלת במפתח שלהם ו……………….

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשכי דחוף הכי דחוף שת יכולה !!:)

23/06/2011 08:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך