בקי
כולנו נמתין ונראה כיצד יחלים מר נבות וזה שאודי צריך לשמור על רותי שלא "תתחיל שוב לבכות" נחייה ונראה

רומן "אהבה"

בקי 10/06/2011 694 צפיות אין תגובות
כולנו נמתין ונראה כיצד יחלים מר נבות וזה שאודי צריך לשמור על רותי שלא "תתחיל שוב לבכות" נחייה ונראה

האמא רותי ואודי עלו לחדר הניתוחים בתקווה לשמוע בשורות טובות.

אודי ניגש לעמדת האחיות ולמזלו היתה אותה אחות שכבר הכירה אותה. צהרים טובים גבירתי שלום גם לך פרופסור רוזן אתה ודאי רוצה להתעדכן על מצבו של מר נבות נכון ? אמת לאמיתה !! אוקיי אז מצבו בסדר והוא יועבר למחלקה לב-ריאה בעוד דקות ספורות. אודי חייך אליה ואמר הצלחת להרעיד את לבי וואו איזה כייף לי אבל אולי לא כאן אולי בהזדמנות אחרת אולי במציאות אחרת ?????? הכל יכול לקרות.

אודי שב מיד לרותי ולגב' נבות ובישר להם שעוד מספר דקות מר נבות יובל למחלקה לב-ריאה וכפי שאמרו לנו אמש כנראה יכנס לחדר טיפול נמרץ במחלקה עצמה עד שבהדרגה ינתקו אותו מכל המכשירים שהוא קשור בהם.

גב' נבות ורותי אני רוצה להזכיר לכן כי הוא לא יראה כפי שנכנס לניתוח ראשו יהיה מאד גדול בגלל כמויות ………והנה נפתחה הדלת הכפולה ואלונקה נראתה ואודי ביקש מהן לא לגשת לאפשר לו לאודי שהוא יראה אותו לראשונה.

אודי התקרב לאלונקה (צריך בעצם לאמר למיטה ששכב עליה מר נבות) והאמת הוא היה נראה פי 3 מאז נכנס לחדר הניתוח. המוניטור היה צמוד אליו וכן אינפוזיות ללא סוף והקשה ביותר חשב בליבו אודי זה מכשיר ההנשמה שהוחדר לגרונו.

אודי קרא לשתי הנשים וביקש בלי צרמוניות יתכן והוא כבר קצת בהתעוררות ראשונה ניגשה רותי ונתקפה בצמרמורות ובכי היסטרי רותינקה ? למה את עושה כך ? אמאל'ה קשה לראות את אבא שלי במצב כה שונה.

גב' נבות תגשי גם את לדקה ואחר כך יעלו אותו במעלית רק עם הרופא המלווה ואנו נעלה במעלית הבאה אחריה.

גב' נבות ניגשה לבעלה ליטפה את מיצחו והייתה מוכנה להשבע כי הוא ידע שזאת היא ואפילו חייך כמה שבן אדם במצבו יכול לחייך.

הרופא ביקש להעביר את החולה למחלקה והגב' נבות חזרה לרותי ואודי.

אודי לא יכול היה להתאפק ואמר לה גבירתי "אני מוריד את הכובע בפנייך" את אשה גדולה תבורכי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך