בקי
מחזיקים אצבעות שמר נבות יחלים ופשוט צריך לעבור את היומיים אולי השלושה הראשונים ואז תהיה ההטבה.

רומן "אהבה"

בקי 10/06/2011 601 צפיות תגובה אחת
מחזיקים אצבעות שמר נבות יחלים ופשוט צריך לעבור את היומיים אולי השלושה הראשונים ואז תהיה ההטבה.

במעלית השנייה שירדה לקומת חדר הניתוחים נכנסו שלושתם והגיעו למחלקה חזה לב בקומה 2. הם נתבקשו להשאר בפרוזדור והרופא שליווה את המנותח ניגש אליהם והסביר כי המראה שראו אותו עכשיו הוא ילך וישתפר בהדרגה צריך להיות סבלניים ואת גבירתי הצעירה אם קשה לך כל כך לראות את אבא שלך בכזה מצב אודה לך שלא תבקרי אותו לפחות ביומיים הקרובים או שתשתדלי מאד מאד לשמור לבל תפרצי בבכי.

הרופא הלך לעבר חדר ההתאוששות כדי להעבירו יחד עם הסגל המאד בכיר ומאד מיומן למיטה ולטפל בו בכל מה שצריך למנותח כמוהו.

אודי חיבק את רותי ונישק על שפתותיה מאמי את תתגברי בשביל זה אמא ואני כאן אך אני רוצה להיות כנה איתך ומתוך נסיון ההתאוששות היא איטית מאד ובאם באמת תוכלי להמנע לפחות מחר מביקור מה טוב.

תוך כדי שיחתו עם רותי ניגש אליהם אדם די מבוגר וביקש רשות לומר להם כמה מלים. הוא פתח ואמר שלפני 6 שנים הוא עבר ניתוח כזה ועשו לו מעקפים רבים כי מצבו היה חמור ביותר. שכבתי במחלקה זו למעלה מחדש ימים והם המלאכים שעובדים כאן הצליחו להחזיר אותי לאשתי ולבנותי במצב טוב שהלך וישתפר לאט לאט.

אני באותו יום ששוחררתי נדרתי נדר כי פעם בשבוע אני בא לבית חולים "איכילוב" למחלקה חזה לב ומספר את הסיפור שלי ומנסה ככל יכולתי לא ליפותו ולא להעצימו אלא בדיוק מה שלי קרה רק זאת.
אודי לחץ את ידו והודה לו בשם שלושתם על ההתנדבות הכל כך מבורכת ועל המלים החמות שהשמיע באוזניהם.

לאחר שעזב אותם הוא חזר שוב ואמר אתם צריכים להביא לו חלוק בית וכן נעלי בית כי הוא יסתובב הרבה במסדרונות והוא חייב לשמור על עצמו לבל יתקרר. תודה אדון יקר אמר לו אודי.

גב' נבות יש למר נבות חלוק בבית ? אומר לך את האמת הוא שונא חלוקים ומעולם לא לבש בבית חלוק. הוא הקפיד תמיד להיות אפילו בבית (שלא נדבר כשיצא לרחוב) להראות פיקס .

אוקי גבירתי אמר לה אודי. אז ככה ברשותך אני מבקש שתרשי לבתך להצטרף אלי וניגש לחנות קרובה לבגדי גברים ונקנה לו חלוק חדש כמה שאפשר שיראה לצעירים ולא למבוגרים וכן זוג נעלי בית ואת גבירתי אני מציע לך בואי בכניסה למחלקה ראיתי פינה נעימה שאפשר לשבת בה וכשנחזור נביא לך משהו מתוק ושתייה ובינתיים אל תכנסי אליו המתיני בבקשה לנו.

האמא הלכה איתם ואכן הייתה פינה מעוטרת בעציצים וסגורה עם חלונות שקופים. היא נכנסה ואמרה שזה באמת קצת מוריד את ההרגשה של הבית חולים ולאותו מקום נכנסו שתי נשיים נוספות.

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי את כותבת נהדר !!

10/06/2011 18:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך