בקי
הגב' רוזן חוזרת ארצה ויש חשש שהיא חולה נראה מה יקרה הלאה

רומן "אהבה"

בקי 13/06/2011 675 צפיות תגובה אחת
הגב' רוזן חוזרת ארצה ויש חשש שהיא חולה נראה מה יקרה הלאה

רותי ירדה לבית הקפה הקרוב וקנתה 2 ספלי קפה 2 קרואסונים וכן 2 כריכים עם גבינה וביצה. היא חזרה מיד למעלה וראתה שאודי מדבר בטלפון בחדר השינה. היא יצאה מיד מהחדר וסגרה את הדלת אחריה.

לבה עבד שעות נוספות מה קורה עכשיו בין אודי לרעייתו הוא נראה די שקוע בשיחה , הלוואי והכל יסתדר מהר. היא התיישבה מסביב לשולחן האוכל שהוצב בפינת הסטודיו הענקית ולגמה מהקפה. לפתע נשמע צלצול מהנייד שלה והיא מיהרה לענות. האמא הייתה מעבר לקו. היי מאמי מה שלומך ? אני יושבת ליד אבא הם הרשו לי להכנס ומקווים שתוך מספר שעות יתחילו לנתק אותו מהמכשירים הרבים והראשון יהיה מכשיר ההנשמה והוא מיד יחוש בהקלה רצינית.

מאמי שאלה אותה רותי אבא בהכרה ? ודאי הוא בהכרה ותודה לאל הצבע חזר ללחייו אך נמנע ממנו מלדבר מאחר והמכשיר אינו מאפשר זאת.

באותה שנייה יצא אודי מחדר השינה והצטרף לרותי לשתות בחברתה את הקפה בעל הארומה החזקה וניחוחה חבל"ז. אמא'לה אני עוד כשעה אהיה אצלכם ומה בקשר לאודי ? יתכן והוא לא יוכל להגיע אתי מאחר והטילו עליו עבודה שהוא חייב לבצעה.

אוקיי מאמי אז ביי מתוקה. היא הפנתה מבטה לעבר אודי וציפתה לשמוע מה יספר לה. ובכן מתוקה שלי פתח אודי אכן השיחה שניהלתי במחדר השינה הייתה עם רעייתי והיא חוזרת ארצה בעוד 3 ימים. אוקי ענתה רותי ומה מצבה הבריאותי ? יש חשד שחלתה בסרטן השד אך היא לא רוצה להמשיך להבדק בארה"ב כי היא מאד סומכת על הרפואה בארץ ולכן החליטה לשוב.

רותי פנה אודי לעבר אהובתו תקשיבי טוב למה שאומר לך ואל תפסיקי אותי עד לסיום דברי בבקשה !!!!!

הדירה שאנו נמצאים בה כעת נקנתה על ידי בלבד ולא סיפרתי לרעייתי וגם לא לבתי וכמובן לאף אחד. אני רוצה ועומד על כך שאביך כשיצא מבית החולים אני מבקש שהוא עם האמא יעברו לכאן האויר הנקי יעזור לו בהחלמתו . לאחר שהם יפנו את הדירה כשיהיה מוסגל לשוב לביתו את מאמי שלי אהובתי המתוקה את מקבלת את המפתח והדירה לרשותך תמיד כשתהיי בת"א וכמובן כאן נפגש את ואני כי לוותר עלייך זה כמו לוותר על חיי.

אודי אין לי מלים להודות לך על כל מה שאתה עושה בשבילנו אך תקשיב למה שלי יש לומר. הדירה שלנו בבזל היא דירה מאד יפה ונוחה ואבי יחזור (במהרה אמן!!!!) הביתה. דירה זו היא שלך ואתה רשאי לעשות בה כרצונך. עכשיו כשאשתך תגיע ארצה תהיה כמובן עסוק איתה וזה בסדר גמור מבחינתי, אני מפתח לא לוקחת מאמי ואסביר גם למה – הסיפור בינינו באם הגב' רוזן תשאר בארץ יסתיים. ידעתי שאתה מוענק לי רק למשמורת אך לא תארתי לעצמי שזה יהיה כה קצר.

ברגע שאבי יחוש טוב יותר אני חייבת לחזור למשרד ולהמשיך לעבוד ולתפקד. הקשר בינינו בשלב זה נותק אך מקווה שנשוב ונתראה מדי פעם אך זה לא יכול להשאר כמו עד עתה. אני נפרדת ממך אהוב לבי ומאחלת לך ולאשתך את הטוב שבטוב הלוואי והדיאגנוזה לגבי החשש לסרטן השד תצא כלא אמיתית ואני אהיה ממש אבל ממש שמחה בשבילה ובשבילך.

בואי אלי רותי הוא הושיב אותה על בירכיו חפן את שערה האדמוני הפרוע והסקסי ולחש אני לא עוזב אותך אני לא נותן לך להעלם מחיי בחיים לא. בכל רגע שנוכל להפגש נעשה זאת כי אני ממרום גילי אומר חד משעמית בלעדייך אני חצי בן אדם בלעדייך אני כלום. הוא נישק לשפתייה האדומות והמתוקות וידה תרה מתחת לחולצת הבטן שלבשה וליטף אותה באהבה ענקית.

רותי למה אני לא אתלווה אלייך לבית חולים? כי אני חושבת שרצוי ולבינתיים נהיה קצת רחוקים אחד מהשנייה ולאחר שהגב' רוזן תגיע לארץ ויתברר מה מצבה רק לאחר זאת נראה היכן אנו עומדים !!! אודי אתה בשבילי הדבר היקר לי ביותר אני לא אהבתי איש כפי שאוהבת אותך אך אהבה גם נמדדת במרחב מחייה כשמאפשרים לאהוב לדאג לעניניו ולא לעמוד חלילה בדרכו.

אנחנו כמובן נהיה בקשר והוא המשיך "לטפל" באהובתו ולחש לה : כמה את נבונה כמה את מקסימה כמה את יפהפייה !!!!!!!!!!!! אני מבקש ממך רותי בקשה אחת ויחידה קחי בבקשה את המפתח ותשמרי אותו ובכל פעם שתרצי "להתבודד" ללבוש משהו חדש מהמלאי הרב שיש כאן תמיד תוכלי לבוא כי מה ששייך לי שייך גם לך.

אודי פרצה רותי בבכי אלוהים אודי אני אוהבת אותך ואני רוצה אותך ואני חייבת לעזוב אותך ואני חייבת לנסוע לבית חולים – איזה אי צדק משוועה. היא קמה מעל ברכיו של אהובה נישקה אותו בלחי ויצאה החוצה ללובי לתפוס את המעלית.

רותי חכי שנייה הוא קרא מעבר לדלת היא חזרה שוב והוא נתן לה בתוך שקית קטנה את המפתח וכן כמה מאות שקלים שיהיו לך להוצאות קטנות ותביני זו אינה פרידה זה פסק זמן לשנינו והכל במהלך הימים הקרובים יחזור לקדמותו.

המעלית הגיעה והיא לקחה את השקית נפנפה לו לשלום ונבלעה בתוך המעלית.

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי !!

13/06/2011 22:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך