בקי
הגב' רוזן עומדת לנחות בארץ בעוד 3 ימים ורותי לא מוצאת את מקומה. היא עצובה עצבנית ובוכה כל שנייה נראה לאן יובילו אותנו גיבורי הספר הכל כך אנושי וכל כך אמיתי

רומן אהבה

בקי 13/06/2011 592 צפיות אין תגובות
הגב' רוזן עומדת לנחות בארץ בעוד 3 ימים ורותי לא מוצאת את מקומה. היא עצובה עצבנית ובוכה כל שנייה נראה לאן יובילו אותנו גיבורי הספר הכל כך אנושי וכל כך אמיתי

רותי ירדה לרחוב וצעדה לעבר תחנת האוטובוס לאוטובוס שיסיעה אותה לבקר את אביה. הלב שלה היה כל כך כבד ורגיש ופתאום מצאה את עצמה מחייכת ובמה נזכרה ? לנסוע עם אודי לכל מקום שהוא זה רק עם מוניות אך עידן "הפינוקים " כנראה חלף. רותי עלתה על האוטובוס והיה לה זמן למכביר לחשוב ולתרגם את הפגישה (שקוראת במציאות רק פעם בחיים) עם איש דגול, נדיב, טוב לב, שהפך בין לילה לאהבת נפשה לאחד וליחיד שהצליח להתסיס את מיתרי לבה המאהב הבלתי רגיל עדין נפש ורותי חשה שדימעה קטנטנה זלגה על לחייה שהסמיקו והיו ממש בוערות מכל המצב שהיה נפלא מרגש ובלתי יאומן וכנראה הסתיים.

רותי כל כך מתגעגעת אליו כל כך "כועסת" רק בתוך תוכה שהאשה החוקית שלו שיש לה זכויות רבות עליו ואיתו פתאום "נזכרה לחזור" למה ? למה ? אני רוצה אותו אני אוהבת אותו אני את חיי אתן לחיות במחיצתו. כך עברה הנסיעה עם מחשבות שונות וגם לא הגיוניות אם היא חושבת למה אשתו "צצה לפתע" וכו' וכו'.

האוטובוס המשיך בנסיעתו וכעבר כמחצית השעה הגיע לבית החולים איכילוב. רותי עם השקית הקטנה שנתן לה אודי ממהרת לעבר קומה 2 עם טיפת מצפון לא משהו!!!! כל האירועים הסיתו ממנה את שלומו של אביה והיא חשה מצפונית אי נעימות בלשון המעטה אוי סליחה הורי המתוקים סליחה הלא אתם יודעים כמה אני אוהבת אתכם אנא אל תכעסו.

רותי הגיעה למחלקה וראתה את אמה יושבת בתחילת הפרוזדור "האקווריום" מאמי רצה אליה רותי למה את כאן ??????? רותי זה בסדר גמור אל תהיי לחוצה אשת בשורות אני הם החליטו לנתק את אבא ממכונת ההנשמה וזה מעודד מאד מאד וכמובן יטיב עם אבא שיחוש הקלה עצומה בלי הדבר הענקי בתוך גופו. רותי התחילה לבכות וביקשה שאמא תתן לה חיבוק חזק. רותי מה קרה ? איפוא אודי האם קרה לו משהו ? רותינקה אנא אל תבכי בבקשה ספרי לי.

אמא'לה אשתו חוזרת בעוד 3 ימים לארץ וכנראה שהיא חולה מסרטן השד והיא רוצה שרק הרופאים בארץ יבדקו ויעשו את מה שצריך לעשות רק בארץ. אמא ליטפה את בתה כמו תינוקת קטנה .

רותינקה זה עוד פרק בחייך שתזכרי לעולמי עולמים ולעדי עד. אבל אמא'לה אני כל כך אוהבת אותו גבר כמותו ניחן בכל התכונות ששובות לב אדיב נדיב ג'נטלמן קשוב אמא'לה אני רוצה אותי בשבילי אמא'לה.

הנייד של רותי צלצל רותי ראתה שאודי הוא המצלצל. רותי מתוקה שלי איך הגעת ? האם את כבר בבית החולים ? מה שלום אבא? רותי נחנקה מבכי ומסרה את הנייד שלה לאמה. שלום אודי מה שלומך ? גב' נבות מה קרה לרותי למה היא כה ניסערת? העם חלילה מר נבות לא בסדר? לא אודי הכל בסדר עם בעלי תודה לאל. הרופאים החליטו לנתק אותו ממכונת ההנשמה וזה מבשר טובות ואז יוכל גם לדבר וגם אולי לאכול משהו ? !

יופי זו בשורה משמחת מאד מאד. אז מאמי שאל את גב' נבות למה רותי בוכה? האם זה בגללי ? אהוד יקירי כן בגללך אך על לא עוול באפיך. כן אני מבין . יש לי אלייך בקשה אנא תדאגי לכך שהיא תשאר איתכם ואל תגידי לה שאני בדרך אליכם מבטיחה לי ? כן !!! ודאי.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך