בקי
אודי בדרך לבית החולים זה סוד בינו לבין גב' נבות ורותי יושבת ליד אביה מלטפת ומחזקת אותו. האמא יוצא מדי פעם החוצה כדי לוודא אם הוא כבר במחלקה מאחר וידעה שהוא יבוא במונית אז הוא צריך תוך כמה דקות להיות כאן.

רומן אהבה

בקי 13/06/2011 524 צפיות אין תגובות
אודי בדרך לבית החולים זה סוד בינו לבין גב' נבות ורותי יושבת ליד אביה מלטפת ומחזקת אותו. האמא יוצא מדי פעם החוצה כדי לוודא אם הוא כבר במחלקה מאחר וידעה שהוא יבוא במונית אז הוא צריך תוך כמה דקות להיות כאן.

גב' נבות סגרת את הטלפון הנייד ומסרה אותו לרותי. מה הוא אמר ? אמר שכואב לו שאת סובלת ו"בורחת ממנו".,רותינקה תגשי בבקשה לטיפול נמרץ ותציצי לראות אם מטפלים באבא ? אוקיי אמא'לה. סליחה שאני כל כך טפשה סליחה שבמקום להיות איתך ולהרגיע אותך אני באה עם סיפורים שמתאימים לילדים בגן.

גשי בבקשה לאבא וחיזרי אלי. רותי הבינה שעכשיו אין מה להוסיף ולומר לאמה היא הבינה שהנושא סגור. היא התקדמה לעבר חדר "טיפול נמרץ" ולשמחתה הענקית ראתה את אביה מנותק ממכונת ההנשמה וכשראה אותה סימן לה ביד שתכנס.

רותי לקחה מאחורי הדלת את החלוק שרק כשלובשים אותו יש כניסה לחדר זה והיא רצה לעברו של אביה ונישקה אותו בלחייו ומלמלה אבא'לה תודה לאל אבא'לה אתה חוזר אלינו אלוהים כמה אני מאושרת. הוא ליטף את שערה המתולתל והפרוע אך לדבר עדיין לא יכול היה מאחר וצריך לעבור זמן מהוצאת הצינור הענק הזה שהיה בתוך החולה ועד שיהיה מסוגל אט אט לדבר מלים בודדות. אבא'לה אני אחזור לאמא ואבשר לה את הבשורה המהממת. הוא סימן לה ביד רק רגע ושאל איפוא ולא היית צריך להיות חכם גדול כדי להבין שהוא מתעניין היכן אודי.

זה סיפור ארוך אך הכל בסדר אל תדאג לי ואני "רצה" להביא את אמא. היא יצאה משם והחלוק עליה ואמה כבר התקרבה לעברה. אמא'לה איזה מצב מעולה הצינור הוצא מגרונו והוא נראה מאושש והקשיבי שנייה הוא שאל אותי בלי קול אלא בשפת הפנטומימה מה עם אודי. אמרתי לו שזה סיפור ארוך אבל הכל בסדר.

יופי רותינקה תמיד ידעתי שיש לי בת מקסימה נבונה ולא מכוערת ?? שתיהן פרצו בצחוק ונכנסו לחדר של האבא.

האחות חייכה לעברן ואמרה אתן עכשיו כבר יכולות לחייך מר נבות בעקשנותו המתוקה הצליח לדלג על כל המשוכות והנה אדם חדש אדם בריא שוכב מולכן.

לאחר שיתאושש משהו כמו חדש בערך הוא יחזור לאשתו המתוקה ובתו היפהפייה ממש אדם חדש ובריא. עכשיו צריך לא לעייף אותו ואתה מר נבות תשמע לרופאים נכון ? הוא הנהן בראשו.

גב' נבות ורותי לא זזו מאהוב ליבן ושתיהן ליטפו אותו ודיברו אליו שהקושי מאחוריו ועכשיו צריך להחלים לאט לאט. נכון אבא'לה ??? הוא חייך ענה בקול חלוש נכון. רותי לא התאפקה ונישקה לו על הלחי ושמחה מאד מאד על מצבו הטוב והמשתפר של אביה.
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך