בקי
ההדורים בין שני הנאהבים סודרו והם בדרכם ל ? כמובן אלא לאת ????

רומן אהבה

בקי 14/06/2011 567 צפיות 2 תגובות
ההדורים בין שני הנאהבים סודרו והם בדרכם ל ? כמובן אלא לאת ????

אודי הגיע למחלקה לב חזה וצעד לעבר היחידה לטיפול נמרץ שנמצאת בסוף המסדרון. הוא הגיע לשם והציץ פנימה ורק מר נבות ראה אותו מאחר ורותי ואמה ישבו עם הגב לדלת. הוא אותת לו בידו שיכנס ורותי והאמא סובבו את ראשן וראו אותו.

רותי רצה אליו וחיבקה אותו והצמידה אותו אליה כאילו והם נמצאים על "אי בודד" ולא בבית חולים. גב' נבות ובעלה חייכו באשר כי לבתם חזר הלבלוב בעינים.

שניהם התקרבו למיטתו של מר נבות ואז האחות העירה כי זה לא טוב שיש ליד החולה כל כך הרבה אנשים. גב' נאות ורותי יצאו מיד מהחדר והאחות הביאה לאודי את החלוק שהתבקש ללבוש והוא נשאר ליד מר נבות.

מה שלומך אבא'לה שלנו ? תודה לאל אני מקווה שמנקודה זו והלאה מצבי ילך וישתפר !! איזה יופי אני כל שמח לראותך ללא מכשיר ההנשמה והאבא מיד אמר לו תודה לאל זה דבר שאני אינני מאחל אותו אפילו לשונאי. מה שלומך אודי ? מה שלום בתי ? מצבנו מצויין אנחנו חייבים בשלב כל כלשהו לחזור לעבודתנו וזה אומר לעלות לירושלים אך לצערי קרה משהו לרעייתי !!! מר נבות שאל מה קרה ? היא טלפנה אלי מארה"ב ואמרה שהיא מגיע ארצה כעבור 3 ימים מאחר ויש חשש שהיא חולה בסרטן השד.

אני מקווה שהאבחנה שגוייה אודי. צריך לחשוב חיובי ואני בטוח שלאיש מקסים כמוך שכל עולמך זה רק נתינה יארע דבר חמור שכזה לגב' רוזן. תודה מר נבות גם אני מאד מקווה אבל כמובן החשש מפחיד מאד ולא נותר לי אלא להמתין לבואה ולהגיע לרופאים הכי טובים שיתנו לנו את הדיאגנוזה האמיתית.

מר נבות אל תקח ללב אנא , אולי לא הצטרכתי לספר לך ? אנא אני מבקש שחלילה לא יקרה משהו בשלב כה חשוב שאתה מתחיל להחלים !!! אודי אני שמח שסיפרת לי ואל תדאג לי לא יקרה מאומה אך כמובן אתפלל בלבי שהכל יעבור ממול כי איש כמוך אין בנמצא אולי אומר כך בודדים בודדים הם כמוך.

אודי רכן לעברו ונישק לו קלות על מיצחו. אני מאד מצטער מר נבות על רותי היא קיבלה את ההודעה שאשתי מגיע בצורה מאד מאד קשה ועלי "להמשיך לנסות להרגיעה" רותי, אומר מר נבות היא אשה צעירה ומאד חזקה ואני בטוח שתתאושש מההלם זה כמובן יכול לעזור "אם תקח פקוד עליה" שניהם צחקו יחדיו.

אוקיי אבא'לה חמוד ואהוב שלנו אני ברשותך אצא ואדאג לבתך שאותי "שיגעה" ואני לא מרגיש שאוכל לחיות בלעדה ואשלח אליך את רעייתך המדהימה אשה מקסימה שכל מלה "סלע" נבונה ואצילה. תודה אודי אם זה קשור לבת שלי אזי אני משחרר אותך ושוב צחקו שני הגברים ואודי יצא מהחדר. רותי וגב' נבות באו לקראתו וראו אותו מחייך ואומר להן: תודה לאל מר נבות יחזור לעצמו , זה עכשיו ענין של תהליך אך והוא לשמחתי צועד בטוח לקראת החלמתו.

אמא'לה אמר אודי הוא ביקש ממני לומר לך שהוא מאד אוהב אותך ואנא חיזרי לחדרו. ואת גבירתי הצעירה אני מאד אוהב אותך וכולם צחקו והינך מתבקשת להתלוות אלי. רותי חיבקה את אהובה והבטיחה לאמה שתהיה בקשר ושני הנאהבים עזבו במהירות את המחלקה בבית החולים. רותי מאמי לאן את רוצה שנלך ? הביעי משאלה ואני אממש אותה מיד. רותי הסמיקה וביקשה אני רוצה לחזור לבת ים. יופי זה הדדי כי גם אני "מת" לחזור לשם.

כהרגלו מיד "תפס" מונית ושניהם נכנסו למושב האחורי והמונית יצאה לדרכה.

"אני אוהב אותך מלמל אודי באזנה של אהובתו אני "משוגה בלעדייך" אנא עיזרי לי בימים אלה שאולי לא נוכל להיות יחדיו אך אל תחמירי את המצב אני שלך רותינקה והוא חייך. אני מבקשת את סליחתך כי באמת התנהגתי כמו תינוקת מפונקת !!! את בדיוק כזאת ולכן אני כל כך אוהב אותך, את ממש תינוקת מפונקת שאת מר רוזן חחחח גנבת !!!!!

המשך יבוא


תגובות (2)

את כותבת מאוד יפה!!!:-)
אני מצפה להמשך….!!!!!

14/06/2011 09:56

תמשכיי !!

14/06/2011 16:28
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך