בקי
האהבה היא הדבר החשוב ביותר עלי אדמות והרומן הזה בא וממחיש מה זאת אהבה ??????????

רומן אהבה

בקי 14/06/2011 583 צפיות אין תגובות
האהבה היא הדבר החשוב ביותר עלי אדמות והרומן הזה בא וממחיש מה זאת אהבה ??????????

רותי ואודי מחובקים זה עם זו והוא כל הזמן לוחש לאזנה את היפה שלי את האהובה שלי אנא מאמי אל תקשה עלי אני מבטיח לך שלא אעזוב אותך אנא בואי אולי ושוב שפתותיהם יתאחדו ולא רצו כלל להתנתק.

המונית הגיעה בתוך כ- 20 דקות לבת ים והנהג שאל לאיזו רחוב בבקשה אודי ניתק את עצמו לשנייה מ"התינוקת" ומסר את הכתובת לנהג.

והנהג נסע עוד כ- 5 דקות לערך אותן 5 דקות שהחבר'ה לא הסכימו לא לחזור ולהתחבק ולהתנשק והמונית עצרה ביעד המבוקש. אודי שילם לו כיד המלך ורץ עם רותי לכיוון הלובי הענק ולמעלית שלקחה אותם לטירת הסטודיו היפהפה בקומה האחרונה.

אודי פתח את הדלת ושניהם נכנסו פנימה. בואי מאמי בואי אנא בואי אלי תינוקת מפונקת שלי היא הרים אותה ושניהם נכנסו לחדר השינה החדר שבו איש לא יפריע להם ויוכלו לעשות את כל מה שלבם השתוקק.

לחדור לפרטיותם בשום פנים ואופן לא אחדור אך להמתין ולצפות מה יקרה הלאה אני מבטיחה לכם שמשם לא אצא ואמשיך לספר לכם קוראי החביבים מאד מאד. לאחר זמן מה "מי בכלל מסתכל על השעון" יצא אודי מחדר השינה ושם פעמיו לחדר האמבט. אני עם די הרבה חששות שמא אני מרגלת ועוד ועוד החלטתי לפלוש לחדר השינה ולצפות פנימה.

בחדר ישנה רותי שנת יישרים כששערה המתולתל מונח על הכרית והיא הייתה ממש ממש יפהפייה כזו ששום גבר לא יעמוד מולה . אלוהים כמה היא יפה פניה היו מושלמים עיניה הכחולות שהרגע היו עצומות אך אני זוכרת את צבען התכלת של השמים והים כשהיא ואהוב לבה צופים בפנורמה בשעות הלילה מחלון הבית הזה – כן עינים כחולות שער אדמוני מתולתל ארוך ופרוע כן כן זוהי רותי שלנו שכולנו אהבנו לאהוב.

אודי יצא מחדר האמבטייה כשהוא לובש חלוק בצבע תכלת יפהפה כמו קטיפה רך ונעים והוא התיישב על הכורסא הנוחה ושקע במחשבות. מה יהיה עם האהבה האדירה הזו אהבה שמנתקת אותי לחלוטין מהמציאות ומבקשת עוד ועד להיות לצידה של הגברת של היפהפהייה שכעת ישנה כמו מלאך יפהפיה בחדר הסמוך. ואשתי תגיע כיצד אוכל להסתכל בעיניה ? כיצד אוכל להמתיק את סודי ביני לבין עצמי וחלילה לא להחשף כי אשתי היא כעין "סרגל ישר" צנועה ישרה וצועדת לצידי כבר המון שנים (שלא אגדיר עצמי כנזיר) אך אהבה מעין זו לא חוויתי מאודי והנה לא יכול, לא רוצה, לא מסכים להפרד ממנה.

תוך כדי הרהוריו הגיחה היפהפייה מחדר השינה כשעליה כרוך הסדין שהיה על המיטה וצבעו מתמזג עם עיניה הכחולות והיא נעמת מול הגבר שכה אוהבת כה צמאה לאהבתו כה מקסים מאהב אמיתי והוא מרים את ראשו וצופה בה ועיניה הכחולות ושערה המתולתל קוראת לו אולי להכנס לשם ?????
אולי ??
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך