רומן אהבה

בקי 14/06/2011 526 צפיות אין תגובות

אודי אני אוהבת אותך אודי אני "מתה" עליך את משלהב את כולי ונותן לי אהבה אדירה שלא חוויתי מימי ואינני יודעת באם אחווה אי פעם. בואי אלי מאמי שבי למרגלותי. רותי כמובן עשתה כרצונו ותוך כדי ישיבת נפתח מעט הסדין הכרוך עליה. רותי הייתי יכול ברגע זה ממש לקחת אותך אתי ולברוח הרחק הרחק אך כפי שאת יודעת אינני צפור כמוך יש לי המון מחוייבויות והאהבה שאת מעניקה לי מספקת אותי ומעבר לסיפוק מחזירה אותי אחורה בכמה וכמה שנים אולי בטרם היית בכלל בחיים ? אולי ?

אודי בבקשה בלי הרבה תיאורי מצב ואם הייתי ואם יכולנו ללכת הרחק מכאן זו אשלייה שלא ניתנת למימוש מ-1000 סיבות אך כל מה שעובר על שניהם זה מימוש רצונותותינו ומימוש אהבתינו הסוחפת והנפלאה. אוקיי מאמי אמרה רותי אני אכנס לאמבטייה ואתה תמתין לי באותו מקום ? לא תברח אי שם לאופק הרחוק ? ולא תמצא איזו צעירונת שתסובב לך את הראש ? הלוא אני עכשיו בדיוק עם צעירונת שכבר הספיקה לסובב את ראשי ולגזול אותי מהכל אז מה את חושבת יש מישהי שתשתווה לך ???? לא!!!!!

רותי רצה לכיוון האמבט ואודי לא הוריד את עיניו ממנה. תוך שנייה "ברח" לאן ? לחדר האמבטייה ידידי החביבים כן לחדר האמבטייה ורק גיחוכים וצחוקים נשמעו משם – כן הםא אהבו זו את זה על כך אין לי שום עוררין

הטלפון צלצל ואיש לא שמע אותו מחדר האמבטייה חוץ ממני הנוברת במעשיהם ובאהבתם. אחרי המון צלצולים הוא נדם. עברה למעלה משעה עד ששני גיבורינו החליטו לצאת מחדר האמבטייה שניהם סמוקי לחיים ואהבתם ניבטת מכל אבר ואבר שבגופם וישר נכנסים לחדר השינה מקווה שיבדקו את הסולולרי לוודא אם אכן מישהו חיפש אותם.

חשבתי ? אך לא זה מה שקרה !!!! המשך ישיר מהשהייה במשותפת באבטייה זה מה שקרה עד שלפתע חזר הצלצול ואודי מיד ענה ושאל כן מתוקה ? בוודאי שאני שומע ! הייתי בישיבה ולכן השארתי אותו על רטט מה רצית להגיד לי מאמי מה ? הקדמת את הטיסה ומתי את מעריכה שתהיי בישראל מחר בסביבות השעה 2.00 לפי שעון ישראל. מצויין את לבטח מרוצה נכון ? מאד !!!! יופי אז אנא תני לי את מס' הטיסה רק שנייה בוודאי שיש לי מיליון עטים. רותי שלפה ניר ועט ועשתה לו עם היד שישאל והיא תכתב כן כן כן כתבתי בוודאי אני כמובן אלך לאסוף אותך מהנתב"ג. אוקי חמודה הכל יהיה יהיה בסדר אל תדאגי אינך לבד.

רותי ניגשה אליו נישקה לו על מצחו ולחשה אני כמובן מצטרפת לאיחולים מכל הלב שרעייתך תהיה בריאה מכל הלב אהוב לבי.

תודה יפה שלי אני אהיה איתך בקשר כל הזמן אך עד מחר אנחנו ביחד עד מחר מתוקה שלי אהובתי המהממת.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך