בקי
רותי מראה בגרות סוף סוף ומעודדת את הגבר שלה שרעייתו תהיה בסדר ותומכת בו ועכשיו היא רוצה לרדת לאורך הטיילת להיות מעט עם עצמה

רומן אהבה

בקי 14/06/2011 797 צפיות אין תגובות
רותי מראה בגרות סוף סוף ומעודדת את הגבר שלה שרעייתו תהיה בסדר ותומכת בו ועכשיו היא רוצה לרדת לאורך הטיילת להיות מעט עם עצמה

רותי ואודי הביטו אחד אל השנייה ורותי הגיבה בצורה בוגרת ונפלאה. אודי אתה תיקח את כל הזמן שנחוץ לך ותהיה עם הגב' רוזן אצל צמרת הרופאים והמכונים כדי לוודא בדיוק מה יש לה !!!! אני מקווה מאד מאד שהיא בריאה וחושבת שהיא עושה בתבונה רבה שהחליטה להגיע ארצה להבדק אצל הרופאים שלנו שידועים בעולם כולו כרופאים המומחים הגדולים ביותר ועוד יותר מכך היא רצתה להיות איתך וזה מאד נבון מצידה את הגבר שלה אהובה מזה כמה וכמה שנים.

נכון מאמי את צודקת ואני מאד מקווה שרעייתי תהיה בריאה יש לנו ידידות מאד קרובה אחד עם השנייה וגידלנו את בתנו (לצערי רק בת אחת) באווירה נינוחה והרמוניה גדולה.

רותי הביטה אליו וראתה כמה הוא איש משפחה מובהק וכיצד היא הקטנה הזו נכנסה לו לנשמה וחייכה להנאתה. מה את מחייכת רותינקה חחחחח אני שומעת מדבריך שרעייתך ואתה ביחסים מצויינים ובאוירה נפלאה גידלת את בתכם אמנם היחידה אך הנה בתך היחידה הזו הפכה אותך לסבא'לה ויש לך נכדה ללא ספק מדהימה ואם אתה מאד מאד רוצה עוד ילד או ילדה יש על מה לדבר חחחחחחחחחחחחחחח. שניהם פרצו בצחוק רם כזה והוא שאל אותה את מתכוונת ברצינות ? בוודאי שלא !!!! למה ? כי אתה צריך לחיות עם המשפחה שלך ואני צריכה להקים משפחה משלי ואת האהבה האדירה שבינינו כל אחד ימקם בלבו וינצור אותה לעד עד.

רותי האם אני מסיק מכך שאת כבר מחפפת אותי ? חלילה מתוק שלי למה ? אדרבא אני בדיוק רוצה לבקש ממך שתרשה לי מחר לראות מרחוק את רעייתך כאילו אני "הרואה ואינו נראה" מה דעתך? אבל מה זה יעשה לך שאני אהיה קרוב לידך ולא אוכל לחבק אותך? בוודאי שלא תוכל לחבק אותי אלא תחבק את רעייתך ותתן לה הרגשה טובה אני פשוט אצפה מהצד.

אם את מתעקשת אז התלווי אלי. תודה מתוק שלי והיא התחילה לנשק אותו ושאלה מה דעתך שנלך קצת לטייל לאורך הטיילת היפהפייה בבת ים? מאמי אהיה כנה איתך אני מרגיש מאד עייף ונסער מכל מה שעבר עלי ואהיה אסיר תודה שתסלחי לי ואם בא לך את יכולה לרדת לעשות סיבוב אך לא יותר מחצי שעה כי אבא'לה לא מרשה לך יותר. חחחחחח אוקיי אני באמת ארד קצת.

אודי כן מתוקה אני רוצה לקחת סט חדש מהארון ? רותי למה את שואלת אותי הלא הכל שלך יפה שלי אני כל כך שמח שהמידות הן ממש המידות שאת לובשת. רותי והיכן הסט של התכשיטים שנתתי לך במתנה ? הם אצלי היכן אצלך אצלי כאן. היא הלכה לחדר השינה והוציאה אותם מתוך התיק שלה. אודי טוב שאתה מזכיר לי אני לצערי לא אוכל לקבל מתנה כל כך יקרת ערך ממך. העגילים שקנית לי בהמון המון כסף זה די והותר. טוב אם את חושבת ככה אז את מנסה כנראה להעליב אותי ואכן הצלחת!!! אודי מה אתה מדבר בבקשה אל תפגע בוודאי שאני אוהבת את המתנה שלך והיא תעונד עלי בהזדמנות הראשונה כשתזמין אותי לאיזה מסעדה יקרה או הצגת תיאטרון כאלו מקומות. יופי עכשיו רווח לי.

אז אודי אני הולכת להתלבש וברשותך ארד לחצי שעה ובינתיים מעניקה לך נשיקה והיא נישקה לו כאילו זו הנשיקה האחרונה. הוא הביט בה בהערצה וחשב אלוהים מה יפים הם הנעורים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך