בקי
מר נבות חש טוב יותר וזה ממש נפלא ומחר אמורה לנחות הגב' רוזן בנתב"ג

רומן אהבה

בקי 14/06/2011 957 צפיות 15 תגובות
מר נבות חש טוב יותר וזה ממש נפלא ומחר אמורה לנחות הגב' רוזן בנתב"ג

רותי התכוננה לרדת לטייל והתלבשה כל כך יפה פשוט מהמם. היא מצאה בין כל הדברים היפהפים בארון חצאית מיני לבנה ולזה התאימה חולצה אדומה עם מחשוף ענק ונעלי האצבע עשו אותה הכי יפה הכי מודרנית והכי הכי מקסימה.

היא נכנסה לחדר והביטה על עצמה במראה הגדולה וחשבה נו טוב זה בסדר. רותי לקחה את הנייד שלה וכן את הכסף שאודי נתן לה בבקר ויצאה לדרכה כשהיא מנופפת את ידה לשלום.

אודי נשאר לבד וכל מה שעבר בימים האחרונים עבר בראשו כמו סרט נע ואבוי לא צלצלו למר נבות . הוא גם ממקומו התלבש ולקח את הנייד שלו ובדיוק כשהוא רוצה לצלצל קיבל צלצול. זו הייתה הגב' נבות. כן אמא'לה מה המצב. בסדר גמור אודי. בשביל זה צלצלתי להרגיע את רותי ואותך בעלי כבר הועבר לחדר רגיל והוא אינו מחובר לשום מכשיר וממחר בבקר ינתן לו רשות לרדת בהדרגה מהמיטה והחלוק שקנית לו יעזור לו מאד כי בדיוק עכשיו הגיעה האחות ואמרה שצריך לדאוג למר נבות לחלוק ונעלי בית. אני הראיתי לה את החבילה שאתה קנית לו והיא אמרה וואו איזה טעם נפלא יש למי שקנה זאת. כל הכבוד אתה תהיה "החתיך" של המחלקה. ושלושתינו פרצנו בצחוק.

יופי מאמי אני שמח מאד מאד מאד. איפא רותינקה. לפני כמה דקות היא ירדה לשאוף קצת אויר צח לאורך הטיילת איזה טיילת אתם בבית מלון ? אודי נתפס בקלקלתו. למען האמת אנו באנו לבית מלון סמוך לים רק לארוחת צהריים וכנראה נשאר עד הערב ואחר כך ? אחר כך גבירתי בתך היא הקובעת בשביל שנינו. מתאים לה אמרה אמה. טוב תשמור לנו עליה. הסירי דאגה מלב וברכות מעמק לבי למר נאות.

הטלפון נסגר והוא חשב איזו שגיאה שגה טוב נראה מה העורכת דין תאמר ולבטח יש לה בראשה מלא שפנים שתוכל לשלוף אחד גם לפתרון זה.

אודי התיישב מול הים שהיה שקט ורגוע וצבעו תכלת כמו צבע השמים וכמו צבע עיניה של בבת עיניו. הוא כנראה נרדם מעט ואז שמע צלצלול בדלת.

מה קרה מי מצלצל איפוא אני מה השעה ???????? הוא ניגש לדלת ושאל מי זה ? ורותי ענתה לו משטרה!!!! רותי איפוא היית ? היא הגיעה יפהפייה יותר ממה שירדה לבושה היה מהמם והחזיקה בידה חבילה די גדולה אפשר להכנס? בוודאי רותי אני פשוט כנראה נרדמתי קצת וקמתי בבהלה כשצלצלת בדלת.

יש לי בשורות טובות מאד בשבילך מאמי. אביך כבר הועבר למחלקה רגילה והחל ממחר יוכל לרדת בהדרגה מהמיטה והאחות נכנסה לחדרו לבקש מאמא שתביא לו מחר חלוק ונעלי בית. ואמך כך סיפרה לי פתחה את השקית והראתה לה והיא אמרה וואו איזה יופי מי שקנה זאת יש לו טעם נפלא ולבטח הוא איש צעיר ונפלא.

רותי ועוד משהו

המשך יבוא


תגובות (15)

את רושמת חלק מהסיפור במילים גבוהות וחלק בסלנג וזה לא מסתדר טוב לקורא…

15/06/2011 12:02

היי אודליה חן חן כ הערת את תשומת לבי להבא אקפיד יותר

אשמח מאד מאד אודלייה אם תעירי לי לטוב ולפחות טוב – מקבלת הכל באהבה

המשך יום נעים

בברכה בקי

15/06/2011 13:33

אני יודעת שכל אחד יעדיף משלב בינוני וזהו.
לא גבוה מדי ולא נמוך מדי..

15/06/2011 16:01

נ.ב
בת כמה את?…

15/06/2011 16:01

היי אודליה מה שלומך ?????? מזמן לא שלחתי תגובות לבית היוצר של בקי חחח מצפה שתכתבי כל מה שאת חושבת " על אמת" וביחס לגילי לפי מה שאת קוראת אותי !!!! בת כמה אני ????????????????????????
ב ק י

19/06/2011 18:13

אני חושבת שאת מעל לגיל 50 …

19/06/2011 22:43

לפי מה את חושבת שאני מעל לגיל 50 ???? אשמח אם תגידי לי

20/06/2011 14:21

היי אודליה ביקשתי שתעני לי לגבי גילי שלדעתך אני מעל 50 ???

20/06/2011 18:38

לפי התמונה…

20/06/2011 18:46

אני צודקת?

21/06/2011 13:36

לשמחתי הרבה את לא צודקת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בברכה בקי

22/06/2011 17:15

אז את בסביבות ה- 40 ?
או ה- 30 ?
איזה סביבות, קיצר…?

22/06/2011 17:32

היי אודליה כתבתי לך היום ב"צור קשר" אך אולי לא שמת לב לכך. אז ככה אני צעירה לשמחתי הרבה שנים טובות מהגיל שאת החלטת שזהו גילי.
לצערי נראה לי שהאתר לא יפרסם יותר את הסיפורים שלי וזה ממש אבל ממש מבאס אותי כי את יודעת וכל הכותבים יודעים כמה אני אוהבת לכתוב. טוב אם זה אכן יקרה אז "אם בא לך וחלילה לא מתוך כפייה" הייתי שמחה אם תכתבי כמה מלים על בקי ואני חוזרת ואומרת לך אם בא לך" שלחתי היום 3 פרקים מהרומן שלי ולצערי לא פורסם. אם אכן לא נהיה עמיתות באתר יותר אני מאחלת לך רק טוב הלוואי ותגשימי את מישאלות ליבך ואמכור לך גם טיפ בחינם חחחח "נצרי בנשמתך"פרח "מלבלב " ושילפהו כשלעיתים קצת כבד ועצוב על "ה ל ב" בברכה ותמשיכי לכתוב בקי

22/06/2011 20:28

אז את בגיל שלי? (15 )
אני ממש לא יכולה לדעת בת כמה את.. כי אני אומרת את זה על סמך התמונה שלך.
אז סליחה אם נפגעת מדעתי…

23/06/2011 19:48

אודליה מתוקה לא נפגעתי כלל ממך את בחורה מקסימה כותבת נהדר ומאחלת לך שתמשיכי להיות בדיוק כמו שאת ונמשיך להתכתב בכייף בהצלחה בקי

23/06/2011 23:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך