בקי
מחר הגב' רוזן נוחתת בנתב"ג ואודי ורותי שניהם יחדיו נוסעים ללוד אך רותי תהיה רחוק מאהובה היא רק רוצה לראות את הגב' רוזן.

רומן אהבה

בקי 14/06/2011 589 צפיות אין תגובות
מחר הגב' רוזן נוחתת בנתב"ג ואודי ורותי שניהם יחדיו נוסעים ללוד אך רותי תהיה רחוק מאהובה היא רק רוצה לראות את הגב' רוזן.

רותי אמר אודי אמך תפסה אותי בקלקלתי חחח טוב אמא שלי היא בלש היא יודעת היטב "לתפוס" אנשים שלא מדברים את האמת. אמרתי לה שירדת לטייל על הטיילת והיא שאלה אותי מה אתם במלון בתל אביב ? אמרתי לה נכון באנו לצהרים הנה ואולי נשאר גם לארוחת ערב "הכל תלוי בבתך אמרתי לה.

אודי פרופסור יקר מה יש לך לפחד אמור תמיד את האמת ואגיד לך מדוע כי את האמת קל לזכור היא לעולם לא תפיל אותך בפח.

ועכשיו אני רוצה להראות לך משהו יפה. רותי פתחה את החבילה שהביאה איתה ובפנים היה לפטוב כן מחשב נייד ועליו חרוט "לאחד וליחיד" .

רותי מה קרה לך בשביל מה קנית לי כזה דבר יקר אלוהים ומניין היה לך הכסף ? אודי כשמקבלים מתנה לא שואלים כל כך הרבה שאלות אלא מודים לנותן המתנה.

בואי אלי מאמי אני מודה לך מעמק הלב אך זו מתנה יקרת ערך ומה שמבצבץ מאוזני לא יקר ערך ומה שיש בתוך הקופסה המהמת מקטיפה זה לא יקר ערך ?????????????

תודה מאמי שלי תודה רבה את כנראה קלעת לדעת גדולים אני חשבתי שדבר ראשון כשאשוב לעבודה אדאג לרכוש לי מחשב נייד זה טוב יותר מבלוק ועט נכון ? כמובן.

החריטה עשיתי מאד מינורית בלי שמות .

מודה לך מתוקה שלי אין כמוך אני כל כך אוהב אותך אני כל כך רוצה להיות איתך לשהות לצידך להתכרבל בזרועותייך ולחוש את פעימות לבך הצעיר פועם בחזקה מול לבי הפחות צעיר חחחח פועם בחזקה מופחתת חחחחחחחחח שניהם צחקו צחוק משחרר.

רותי אולי תתקשרי לאמא שלך ותגידי לה מה שאת רוצה העקר תיצרי איתה קשר. כן אדוני אעשה זאת מיד אך לא לפני שאתן לך אלף נשיקות כדי שיחזיקו מעמד לימים הבאים כשלא נתראה ואולי ? ומה יהיה ? אני רוצה להתנשק איתך כאילו אין מחר . בואי היא התיישבה על בירכיו ושניהם התנשקו נשיקת אש נשיקה כזו שרק מאוהבים עד מעבר לראש יכולים ורוצים להתנשק כך.

ועכשיו אדבר עם אמי אוקיי מאמי? ודאי זה חשוב מאד.

אודי אני רוצה היום ללכת לישון מוקדם מה דעתך ? מה שתגידי יפה שלי אני רוצה לישון מחובקת בזרועותייך החסונות ולאהוב אותך ולהיות נאהבת על ידך אהבה כזו שתשאיר אותנו מסופקים עד הפעם הבאה ומתי זו הפעם הבאה ?????????

המשך יבוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך