בקי
האהבה בין שני אנשים אלה שבסך הכל נפגשו לפני יומיים ומיד היא החליטה לנסוע איתו לאילת והתכניות שונו והוא האיש הרם האיש המקסים האיש יפה התואר לא מש ממנה ולא מאמה והוא שם בגדר "מלאך" ממש כך.

רומן "אהבה"

בקי 10/06/2011 511 צפיות אין תגובות
האהבה בין שני אנשים אלה שבסך הכל נפגשו לפני יומיים ומיד היא החליטה לנסוע איתו לאילת והתכניות שונו והוא האיש הרם האיש המקסים האיש יפה התואר לא מש ממנה ולא מאמה והוא שם בגדר "מלאך" ממש כך.

רותי ואודי ירדו מבית החולים כשבכוונתם לקנות חלוק ונעלי בית למר נבות. אודי חיבק את אהובתו וחש שהיא ממש רועדת מה קרה לך מאמי? אני לא יודעת אודי אני מרגישה צמרמורת וכאב ראש כנראה התרגשתי מאד מאבי לצפות בו במצבו הקשה.

אותי תקשיבי אלי אביך עבר ניתוח של שעות רבות וארוכות מאד. חמר ההרדמה שהוזרק לגופו הוא גבוה מאד ועצם הניתוח הלא פשוט כלל אני רוצה שתשני את הרגשתך ב- 180 מעלות ואומר לך בזהירות מירבית את חייבת להיות שמחה כי ראינו שהוא יצא מחדר הניתוחים ולפי אמא שלך (האשה האצילה והגבורה ממש) הוא חייך אליה זו השמחה שחייבת לדבוק בך. חלילה המצב היה עלול להיות הרבה הרבה הרבה יותר גרוע.

נכון אתה צודק אודי נכון אהוב שלי ועצם זה שאתה לא מש מאמא וממני אלוהים איזה מזל היה לי לפגוש אותך ומיד להתאהב. אני כל כך אוהבת אותך אני כל כך רוצה להיות שלך אני אני לא יודעת מה אני רוצה ? אני רוצה להיות לנצח לשהות לצידך אך זה כמובן רצון לא ריאלי ואתה הופקדת בידי לשמור עליך ולאהוב אותך עד שהמצב ישתנה ולא נכנס לכך.

אודי עצר מונית וביקש להגיע ל"המשביר לצרכן בדיזנגוף סנטר" רותי חייכה ואמרה ירושלמי ? ! שנתיים בארה"ב אך את דיזנגוף סנטר אתה זוכר נפלא ?? רותי אני "מת" על תל אביב אין עיר יותר ססגונית יותר יפה פחות נקייה אך מי שם לב לכך כשכל בתי הקפה והמסעדות מלאים עד אפס מקום ולחילופין בירושלים בשעה 20.00 כיבוי אורות חחחחחחחח שניהם צחקו ביחד והנהג הגיע למחוז חפצם.

אודי ורותי נכנסו למשביר המהודר כשהמון קונים מסתובבים ממששים את הסחורה גברת אחת הזליפה על עצמה מהבושם שהוא "טסטר" חצי ממנו ועוד כאלה דברים נחמדים ואודי אמר לרותי מאמי את צריכה לדעת דבר אחד כשאת בבית חולים את חושבת שכולם חולים אך הנה יצאנו משם והגענו לכאן וכאילו כולם בריאים שמחים עורכים קנייות מזליפים מלוא הטנא "טסטרים" חגיגה שלמה.

הם עלו למחלקת הגברים ואודי בחר חלוק ממש יפה שלא היה מבייש איש צעיר ללבוש אותו וכן זוג נעלי בית לפי זכרונה של רותי שהוא נועל מס' 40 ועוד הוסיף וקנה לו אפטר שייב ומכונת גילוח וחשב בליבו בשבילך מר נבות עד חצי המלכות תהיי לי בריא.

כשירדו מהקומה העליונה אודי ביקש מרותי לאפשר לו לקנות בשבילה משהו קטן פשוט משהו שהיא אוהבת אודי הלוא קנית לי כבר עולם ומלואו אינני זקוקה לכלום.

בכל זאת אני מבקש לקנות לך משהו והם עברו דרך הדלפקים המלאים כל טוב ואודי נעצר ליד דלפק שעונים "שבלייה" רותי בואי בבקשה אנא תבחרי לך את הדגם האהוב עלייך וזה לא יתיר לך ולו לדקה לשכח אותי.

המוכרת המנוסה חייכה חיוך מיליון דולר ואמרה מאמי אבא שלך צודק זה ממש אבל ממש שעון תכשיט ותהני ממנו.

בזעם אמרה לה רותי זה לא אבא שלי של האהוב שלי ואני לא רוצה את השעונים שלך וגררה את אודי החוצה.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך