בקי
אשמח לקבל מהכותבים האחרים להביע את דעתם לגבי הרומן שלי בכלל והפרק הזה בפרט תודה מראש בקי

רומן אהבה

בקי 15/06/2011 811 צפיות אין תגובות
אשמח לקבל מהכותבים האחרים להביע את דעתם לגבי הרומן שלי בכלל והפרק הזה בפרט תודה מראש בקי

שני האהובים ידעו שזה הלילה האחרון להיותם ביחד ומחר מצפים להגעתה של הגב' אסתי רוזן לארץ. רותי חיבקה בחזקה את אהוב לבה ולחשה לו גם אני אוהבת אותך גם הרעפת עלי אהבה ענקית שהיא נצורה לעדי עד בתוכי כמה עזרת להורי בשעה כה קשה עבורם אז אודי ביקש ממנה להפסיק את המלל הזה שהוא מיותר לחלוטין ואמר לה את האוצר שלו חיכיתי ובקשתי התממשה. מה שלא יהיה את תשארי שלי לא אתן לך לברוח ממני יפהפיה שכמותך.

השניים כיבו את הנורה הקטנטנה שדלקה מעל המיטה ואודי ביקש את שפתותיה של אהובתו והם נכנסו למערבולת חושים לאהבה אין סופית ואני חייבת לפנות את הזירה ולתת להם לגיבורי סיפורי את הפרטיות שכל זוג מאוהב רוצה ומבקש אותה.

השחר הפציע והראשון להתעורר היה אודי. הוא יצא "מהיכל האהבה" לא לפני שנישק קלות את אהובתו על לחייה הסמוקה של הצעירה הלוהטת האדמונית זו שמכיר אותה 3 ימים ואוהב אותה כאילו חלפו 3 עשורים לפחות.

אודי התיישב בכורסא האהובה עליו וחייג למס' הטלפון של נתב"ג המודיע מתי אמורה כל טיסה וטיסה להגיע ארצה ואם היא כבר המריאה ומה השעה המשוערת שתנחת. לאחר כמה הודעות הגיעה גם ההודעה זו שיוצאת מארה"ב מס' טיסה (שמסרה אסתי) נוחתת בשעה 10.30. התרגשות גדולה אפפה את אודי אלוהים מה יהיה ? אני רוצה שאסתי תהיה בריאה !!! אני אוהב את רעייתי כך חשב ומחשבות והרהורים התרוצצו בראשו של הפרופסור אהוד רוזן הענק מנכ"ל בית המשפט העליון בבירת ישראל.

כנראה שמרב הרהורים ואולי גם נקיפות מצפון נמנם עד שרותי הגיעה לידו והתיישבה על השטיח לרגלי הכורסא והניחה את ראשה האדמוני הלוהט בין בירכיו. רותי ? מאמי התעוררת ? כן מתוק שלי , מה השעה? השעה 09.00 באמת וואו אנו צריכים להזדרז אני ביררתי את שעת נחיתתה של אסתי ומודיעין נתב"ג אמר שהטיסה שלה אמורה לנחות בשעה 10.30.

אוקיי אודי אני מציעה לך כנס לעשות לך טוש קצרצר שתתעורר ותהיה עירני ואז תתלבש שתהיה חתיך כמו שאני אוהבת אותך ואחריך אני אכנס קצת להתרענן ונצא לכיוון השדה. מה דעתך ? הצעה מצויינת.

שני החמודים שלנו התכוננו במהירות שיא ולאחר כמחצית השעה ירדו מדירת הסטודיו שהיוותה עבורם קן אוהבים נפלא ואודי ביקש מרותי שתקנה בבית הקפה 2 ספלי קפה כאלה שהבאת אתמול מאמי וגם משהו ליד זה אולי קרואסונים מה שתראי כמתאים. הוא נתן לה כסף והיא נכנסה לבית הקפה ובזריזות יצאה עם שקית . אודי הזמין מונית ושניהם עלו והתיישבו במושב האחורי.

רותי אני נורא מתרגש אני יודעת נשמה שלי אם היית אומר לי שאתה שאנן הייתי דואגת למצבך אך ההתרגשות היא המתבקשת מאליה וזה נפלא, אך תנסה להרגע אולי נשתה את הקפה ? כן זה רעיון מצויין. הם לגמו כמובן מכוס אחת כל אחד לגימונת בתורו ורותי הוציאה גם את אחד הקרואסונים ומדי פעם "האכילה" את אהובה בביס מהקרואסון הטרי המתוק והטעים מאד מאד.

אודי תקשיב לי בבקשה כשאנו נכנסים ללובי בנתב"ג אני הופכת לצל שלך. אתה צריך להיות רגוע לחלוטין כי לא אעלה שום חשד בעיני רעייתך ואתה תפגוש אותה ומיד תזמין מונית ותעלו לירושלים נכון ? כן מאמי נכון מאד. אוקיי רגע ביס קרואסון ולגימונת קפה חחחחחח שניהם צחקו באהבה עכשיו אודי אתה רוצה לתת לי מפתח של הדירה נכון ? לא רק נכון אני מבקש ממך שתחושי בדירה זו כאילו היא דירתך הפרטית.

אני רוצה לומר לך שבאחד הימים כשאבי יחוש בסדר והכל יכנס למסלול טרם חזרתי לעבודה אני כן אגיע לדירה אקח כמה דברים לכביסה אגיף טוב את התריס הגדול שהשארנו פתוח ו – רותי תעשי את כל מה שאת חושבת לנכון. הקפה הראשון אזל ולשני עם יתרת הקרואסון כבר לא היו "קונים? רותי הניחה את השקית בצד ליד המושב וביקשה מאודי "חבק אותי חזק חזק" אודי חיבק אותה וליטף את ראשה עטור התלתלים ו – שאל האם אפשר ? בענין החולצה שלי ? כן !! לא חיים שלי לא עכשיו כי הנהג כל הזמן צופה בנו. בו נשאר ככה עד הגיענו לנתב"ג. הוא לחש לה באוזן כמה את חכמה !!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך