בקי
ברוכה הבאה הגב' רוזן הבת רוזן והתינוקת רוזן

רומן אהבה

בקי 15/06/2011 833 צפיות 2 תגובות
ברוכה הבאה הגב' רוזן הבת רוזן והתינוקת רוזן

המונית הגיעה לנתב"ג והייתה עוד כרבע שעה משוערת עד שינחת המטוס מארה"ב כשרעיתו של אודי מגיעה ארצה.

אודי תקשיב בבקשה אני רק אראה כשהיא תגיע ומיד חוזרת לתל אביב לבית חולים. רק רגע רותי בואי אתן לך קצת כסף הלוא אין לך תיק ולא כלום. נכון טוב שזכרת אני כמובן הכל אחזיר לך בהזדמנות הראשונה !!!! רותי ??? די . אוקיי. אתה חושב שאני אחזור לתל אביב עם מונית ? מה פתאום יש אוטובוס ישיר וכך אחסוך את הכסף שלך.

הוא שלף ארנקו די הרבה שטרות וביקש מרותי לשמור אותם לבל תאבד אותם. היא שמחה שלבשה מכנס עם כיס די עמוק ומיד הניחה את הכסף ומפתח הדירה בתוך הכיס והמתינו בוצר רוח לנחיתתו של המטוס.

הפלא ופלא בדיוק לפי המשוער כתבו על המסכים הענקיים כי טיסה זו זו נחתה. אודי תרגע בבקשה אנא. אל תלכי תשארי איתי עוד רק טיפה. עברה כמחצית השעה ורותי כבר זזה רחוק ממנו מה אודי רואה את רעייתו את בתו ואת נכדתו. רותי פשוט בשוק.

ראשית אשתו מקסימה לא מבוגרת בכלל קרוב לוודאי שצעירה ממנו בכמה וכמה שנים בתו מקסימה יפהפייה והנכדה תינוקת בתוך מנשא תינוק לא ראתה מאחר ופניה היו כלפי אמה. רותי לא הורידה את עיניה משלושתן וחשבה בעצב למה אני צריכה להפריעה למשפחה שלו של אהובי אך כיצד אוכל לוותר עליו אלוהים כמה אני רוצה ללכת ולחבק אותו חזק ולצעוק הוא שלי הוא שלי הוא שלי.

רותי לקחה את הספל השני של הקפה והקרואסון ולגמה ואכלה ועיניה לא ירדו מהפגישה המרגשת בין כולם. הוא חיבק את אשתו ובתו וכולם יצאו מחובקים מהלובי לעבר המונית שתקח אותם לירושלים. אודי הסתכל אחורה וראה את רותי והפריח לעברה נשיקה קטנטנה שאומרת אל תשטתי אני אוהבאותך.

רותי יצאה מהלובי לכיוון האוטובוס שנוסע לתל אביב ובדרכה ממש חצו אותה כל הרוזנים למיניהם והיא כל כך כאבה והייתה עצובה וכעסה על עצמה שהיא לא מתנהגת יפה ושוב אודי הסתובב לעברה ושניהם הביטו אחד על השנייה אך הכל ביניהם סודי ביותר.


תגובות (2)

סיפור יפה רק תשימי לב כשמדברים לעשות שורה חדשה,גרשיים ומי מדבר לדוגמא-
"אודי תקשיב בבקשה אני רק אראה כשהיא תגיע ומיד חוזרת לתל אביב לבית חולים.",אמרה רותי.
"רק רגע רותי בואי אתן לך קצת כסף הלוא אין לך תיק ולא כלום.",הזכיר לה אודי

מקווה שתחכי את זה כביקורת חיובית ולא כמשהו שלילי=)

16/06/2011 19:41

יהלה את גדולה תודה רבה רבה

בברכה בקי

19/06/2011 23:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך