בקי
רותי מחליטה להתנתק מאהוד רוזן הגבר שבילתה במחיצתו ימים ספורים ולבטח לא תצליח לחוש בשום מצב עם אף אחד כמו שחשה איתו ................. ז ה ו

רומן אהבה

בקי 16/06/2011 598 צפיות 2 תגובות
רותי מחליטה להתנתק מאהוד רוזן הגבר שבילתה במחיצתו ימים ספורים ולבטח לא תצליח לחוש בשום מצב עם אף אחד כמו שחשה איתו ................. ז ה ו

רותי הלכה לכיוון האוטובוס שיסיע אותה לתל אביב לבית החולים "איכילוב" שם מאושפז אביה (מקווה שאתה מרגיש טוב אבא'לה שלי) ודמעות זלגו מעיניה הכחולות והיפות. היא ראתה את אחדות המשפחה של אודי שלה והבינה שמקומה הרחק מהם. "אני צריכה להיות חזקה ופשוט ולאפשר לו להיות עם משפחתו זו תהיה הבעת אהבתי כלפיו" אלוהים כמה אני אוהבת אותו !!!! עלי להסתפק בימים הבודדים שהיינו יחדיו ולנצור אותם עמוק עמוק בלב.

רותי עצמה את עיניה וחשבה "הראש מצווה תני לו מנוחה" אך מה אומר הלב ??? "אני כל כך אוהבת אותך וחיי בלעדיו חסרי משמעות" והטלפון שבידה צלצל היא ענתה מיד כן מאמי אני בדרך אליכם!!! רותי מלמל חרש אודי זה אני לחש "אני אוהב אותך" אל תהיי עצובה "אני אוהב אותך" וסגר. אלוהים הוא מצלצל אליה כשהוא מוקף בבני משפחתו זה מאמץ אדיר בשבילו כן אודי אני אוהבת אותך מאד מאד מאד מאד אך אם באמת אהבתי כנה עלי להרפות ממך ולשוב לחיי טרם הכרתיך. זה יהיה קשה לעין שיעור אך כך תתבטא אהבתי אליך.

רותי נמנמה ורגשות מעורפלות התחוללה בראשה , בליבה ובכל כולה. אמא'לה תם עידן אודי זהו אני חייבת להיות חזקה ולהרפות ממנו.

האוטובוס הגיע לתל אביב כעבר כמחצית השעה ורותי הזדרזה לרדת ועליה לקחת עוד אוטובוס להגיע לבית החולים. מה אודי היה עושה ??? היא חייכה !! נכון מאד היה תופס מונית חחחח זה מה שאני אעשה "לזכרך אודי" והמשיכה לחייך. המונית הסיעה אותה תוך זמן קצר לבית החולים ורותי מרב שציפתה להפגש עם הוריה ויתרה על המעלית ו"טיפסה במדרגות במהירות שיא." כמה שמחה כשראתה את אביה יושב ב"אקווריום" של המחלקה כשהוא נראה די טובה ואמה לצידו" רותינקה קראה אמה רותינקה !!!! ורותי רצה לעברם ולדאבונה לא הצליחה לעצור את הדמעות החמות שזלגו מעיניה.

מתוקים שלי מתנצלת מהתנהגותי הילדותית אך אני באה כעת מנתב"ג ולא רק רעייתו נחתה אלא גם בתו ונכדתו. רעייתו אשה יפהפהייה צעירה ממנו קרוב לוודאי בשנים רבות ובתו מקסימה וזהו אני צריכה לאפשר לו להיות עם משפחתו. רותינקה אמרה לה אמה הוא התקשר אלייך ? כן התקשר ואמר שהוא אוהב אותי בלחש מלמל ממש וסגר את הטלפון.

גם אני אוהבת אותו מתוקים שלה אך החלטתי להתנתק ממנו והימים המעטים שביליתי איתו אנצור בלבי לעדי עד. אמה הגישה לה טישו לנגב את דימעותיה של בתה האהובה בתה היחידה שחשה כי האהבה המיוחדת עם גבר משכמו ומעלה " נ ס ת י י מ ה" כעת חשבה האם אני חייבת להיות לצד בתי עד שתרגע ותשוב למסלול חייה. זה כמובן לא יהיה פשוט אך זה המצב.


תגובות (2)

האם רותי צריכה להפרד מאהוב לבה ? האם רותי צריכה להמתין לראות מה ילד רגע? האם רותי צריכה ????? רותי צריכה שלווה אך כיצד תגיעה לאותה שלווה כשליבה פועם חזק חזק חזק היא מתגעגעת מה עליה לעשות ???????

16/06/2011 20:47

תמשכיי בבקשה !! אני ממש רוצה לדעת מה יקרה בהמשך !!

17/06/2011 14:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך