בקי
רותי החליטה לשוב לעבודה כשהיא שמחה מאד מאד על התקדמות החלמתו של אביה ומקווה שגם הגב' רוזן תשוב במהרה לבריאות טובה

רומן אהבה

בקי 18/06/2011 791 צפיות אין תגובות
רותי החליטה לשוב לעבודה כשהיא שמחה מאד מאד על התקדמות החלמתו של אביה ומקווה שגם הגב' רוזן תשוב במהרה לבריאות טובה

רותי נשכבה על המיטה הרחבה הנוחה וכל כך מוכרת לה ושקעה בשינה כשחיוך קטנטנן מעטר את פניה היפהפיות.

היא התעוררה ולא כל כך הבינה היכן היא אך הזיכרון חזר אליה מיד ותחושה של אשר ליטף את גופה "אודי שלי היכן אתה בוא אלי "!!!!!!!!!!!

רותי נשארה עוד כמה דקות "במיטת האהבה" ולאחר מכן קמה וישר נכנסה לחדר האמבטייה "נכון אתם צודקים להשתכשך מעט ". היא לבשה את חלוק האמבטייה שכה אהבה והתיישבה בכורסא של אודי ושקעה במחשבות. אבא בבית חולים, אמא לצידו, אסתי רוזן נבדקה אתמול בבית חולים כשאודי לצידה אלוהים חשבה איזה מאורעות כמעט חופפים בין משפחת רוזן למשפחת נבות אך ה"תווך שביניהם הוא האהבה האדירה התשוקה התאווה שאודי והיא חילקו יחדיו והלוואי שהמצב יתאפשר להמשיך לאהוב, לחשוק איש את רעותה "? לאלוהים הפיתרונים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רותי צלצלה לאמה וקיוותה שתשמע בשורות טובות על אביה. גב' נבות שאלה "רותינקה" ? "כן מאמי" "מה שלום אבא"? "הרבה יותר טוב עכשיו בדיוק עבר ביקור רופאים והפרופסור שעמד בראש צוות המנתחים חייך אלי ואמר לי :" גב' נבות: עכשיו את יכולה לחייך בעלך לאט ובסבלנות יחזור לחיים פעילים וכשאר ישוחרר מכאן יקבל הנחיות ברורות כיצד להתנהג הכוונה היא לעשות מדי יום "טיול קצר" ולהעלות בהדרגה את מס' הדקות של ההליכה ונוסף לכך יקבל מרשם מדוייק של התרופות שעליו ליטול מדי יום ועם שחררורו יקבל מאתנו מכתב מסודר שיהיה ממוען לרופא שלו.. ועליו לשוב לביקורת אצלנו במירפאה בעוד שבועיים בידוק מיום השחרור.

תודה רבה לכל הצוות הנפלא שהשיב לי את בעלי מזה המון המון שנים משותפות בינינו הנה הוא חזר אלי. תודה תודה תודה!!

אגב חזר הפרופסור לגב' נאות "יש עוד אפשרות ואני ממליץ עליה בחום רב והיא שלאחר שחרורו בטרם יחזור לביתו הוא יוכל להיות שבוע ימים ב"מלון בזל" שהוא מלון לכל דבר ואת הקומה העליונה שיריינו לאנשים לאחר התקפי לב ושם יהיה צוות קבוע במהלך 24 שעות ביממה וכך ההרגשה של החולה תהיה יות עם בטחון שהוא נמצא במקום שאם חלילה לא יחוש בטוב יש אפשרות מיד להזעיק עזרה. ועוד דבר הוא יכול לטייל בלובי של בית המלון ולצפות באנשים נכנסים ויוצאים והאווירה הנינוחה הזה משפיע מאד על החלמתו." ואם הוא יעתר להגיע למלון את יכולה לעלות לקומה ה-6 של מלון בזל שם יושבת פקידה מטעם קופ"ח והיא תעשה את הפרוצדורה במקום עצמו" אני מצדד בעד פתרון כזה מאחר וכעבור שבוע הוא יחוזר הביתה פחות מתוח והחשוב ביותר פחות מפחד" תודה פרופסור יקר שלי ומברכת אותך ואת הצוות שברשותך שתמשיכו לעזור לאנשים חולים מאד כמו שעזרתם לבעלי.

בשמחה השיב הרופא ופנה לדרכו.

רותי שמעה בשימחה עילאית כי אביה הולך ומחלים וזה אומר שעליה לשוב לעבודתה במשרד עורכי הדין כי מכאן והלאה מצבו של אביה רק ילך וישתפר.

מאמי אמרה רותי לאמה "בעוד זמן מה אגיע אליכם לבית החולים ואפרד מכם לשלום מאחר ואני חוזרת לירושלים למשרדי שקרוב לוודאי שערימה ענקית מונחת על שולחני" "טוב מתוקה נמתין לך בזרועות פתוחות." אוקיי מאמי אז בעוד כשעה ואולי יותר אבוא אליכם ובינתיים צ'או "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך