בקי
אהבתם ותאוותם של רותי ואודי התממשה במלון המפואר בעיר הבירה והטלפון שקיבל אודי החזיר את הזוג למציאות שלא תמיד "נחמדה"

רומן אהבה

בקי 19/06/2011 650 צפיות 3 תגובות
אהבתם ותאוותם של רותי ואודי התממשה במלון המפואר בעיר הבירה והטלפון שקיבל אודי החזיר את הזוג למציאות שלא תמיד "נחמדה"

חדר האמבטיייה במלון היוקרתי חווה את החוויות שרק בין כתליו ניתן לחוותם. שני הגיבורים שלנו המאוהבים ללא גבול הרוצים את קרבתם זו לזה אכן הצליחו להדביק את הפער שנפער ביומיים האחרונים כשנאלצו להפרד.

חלף זמן רב ל"השתכשכותם" ואודי החליט "בואי מאמי" אבל אודי ??????? "מאמי בואי החוצה" הם עזבו את חדר האמבטייה כשעל גופם חלוקים בוהקים בלובן ובאיכות כיאה למלון מפואר שחייב לתת את השירות הטוב ביותר כדי להמשיך להקרא בעל 5 כוכבים.

רותי ואודי יצאו ושניהם נראו כל כך יפה כל כך נפלא אשר רק מבטא את מה שהתחולל בין כתלי חדר האמבטייה וכמובן את מה שליבם נצר וינצור לעולם ועד. רותי "אני חושב שנזמין "רום סרוויס" מה תרצי את מה שאתה רוצה"

אודי חייג לקבלה וביקש להביא לחדרם קנקן קפה וקנקן חלב עוגות הטעימות ביותר שיש להם וכן פירות "דובדבנים משמשים. הפקידה שקיבלה אותם חייכה מתחת לאפה וחשבה "אני באתי עם בתי" פרופסור רוזן ? !!!!!!!

היא נכנסה למטבח ובמו ידיה הכינה את הזמנתו של הפרופסור והוסיפה על חשבון הבית מלוא החופן שוקולדים.

ההזמנה בוצעה כעבר 10 דקות והובאה אליהם. אודי פתח את הדלת וראה את כל תכולת העגלה שהובאה אליהם ' הוא ביקש מהבחורה שתמתין מעט ונתן לה תשר נאה כהרגלו. "רותי בואי נאכל משהו כי אני ממש "מת מרעב". רותי התיישבה צמוד אליו ותוך לגימת הקפה וביס מהעוגה הטעימה היא נצמדה אליו ולחשה לאזנו "אני כל כך אוהבת אותך" אני כל כך רוצה להשאר אתך לעד" רותי חייך אודי "בואי נמשיך לאכול חחחחחח בואי מאמי " אך הוא עצמו לא שלט בענינים ומשך את אהובתו לעבר חדר השינה ושם תוך כדי התעלמות מוחלטת מהחלוקים והחטיפים וכל העולם בחוץ הם בקשו רק את קרבתם של האחד והשנייה ונשבו שווב בקסם התאווה שלא ידעה שובע.

הטלפון של אודי צלצל – "רק רגע מאמי אני חייב לענות" על הצג היה מספר לא מוכר ואודי אמר הלו מר רוזן ? מדבר !!! אני מדברת מבית חולים הדסה עין כרם אבקשך כי הגב' רוזן תסור מיד למירפאת בית החולים".

המשך יבוא


תגובות (3)

היי מצפה בכליון עינים לקבל תגובה קבענו ? יופי בתודה מראש בקי

19/06/2011 17:59

וואוו תמשיכי אני חייבת לדעת מה יקרה לרותי ולאודי !!

19/06/2011 21:51

היי מרי המתוקה

אני שלחתם היום לאתר עוד 3 פרקים "מהממים" שהיית מה זה מתלהבת אך לצערי הרב כנראה שהאתר לא ימשיך לפרסם את "יצירותי" וזה מאד מאד מאד מאד מאד יחסר לי כפי שאת רואה וכולם כמובן כי אני "מתה" על כתיבה" משאת נפשי היא לכתוב, לסגנן, לחרז וכל מה שקשור למחשב אני בעד!!!!! זה לא תלוי בי ואם בא לך ובאמת את מתעניינת בסיפורי ובמחברת אולי תכתבי כמה מלים טובות !!! מרי רק אם בא לך ??!!! חלילה לא חייבת כלום ממש כלום.

אז ביי מתוקה ותמשיכי לכתוב הכתביה נותנת למח פנטזייה ענקית וכל אשר תכתבי יהיה מעניין ויפורסם בהצלחה בהמשך בקי

22/06/2011 20:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך