בקי
רותי מאוהבת ועברה כבר לפסים "שלא מעניין אותה היא רוצה אותו בשבילה" !!!!!! ולמרות שאשתו הוזמנה לשוב לבית החולים היא רוצה אותו בשבילה - אלוהים ????? מה קרה להגינות המינימלית ??????? לתשובה לא נותר לנו אלא להמתין

רומן אהבה

בקי 19/06/2011 755 צפיות אין תגובות
רותי מאוהבת ועברה כבר לפסים "שלא מעניין אותה היא רוצה אותו בשבילה" !!!!!! ולמרות שאשתו הוזמנה לשוב לבית החולים היא רוצה אותו בשבילה - אלוהים ????? מה קרה להגינות המינימלית ??????? לתשובה לא נותר לנו אלא להמתין

אודי ? מה קורה ? שאלה רותי בדאגה ממשית!!! "הטלפון היה מבית החולים שאסתי צריכה לחזור לשם לבדיקה נוספת" רותי חיבקה את אודי וביקשה ממנו להשאר רגוע ולטלפן לאסתי להגיע לבית החולים ואתה תגיע לשם מפה. מה דעתך מאמי ?" אני חושב שאולי אסע לבית מלון ואקח אותה משם לא לבשר לה בשורות כאלה טלפונית". "אוקיי אם זה מה שנראה לך יותר נכון אז בבקשהבלי לחץ תתלבש וסע אליה" ואני אומרת לך באינטואצייה שלי המאד חדה ואמיתית אסתי היא אשה בריאה לחלוטין "" תודה מתוקה שלי בואי תני לי נשיקה גדולה שתחמם את לבי " לא רוצה ? מה ? לא רוצה לתת לך רק אחת אני רוצה לנשק אותך עד בלי די" !!!!!!!!!!!!

אז בואי יפה שלי תוך כדי כך שאני מתלבש תאהבי אותי את קרן האור שבחיי בואי תאהבי אותי " רותי נישקה לאהוב לבה על שפתיו הכה טעימות שהיא את ניחוחו לעולם תנצור בלבה ואותו ניחוח ילווה אותה אך היא לא רוצה רק ניחוח היא רוצה את הגבר הזה שאין כמותו היא רוצה אותו אך הוא לא פנוי הוא חייב ללכת לאשתו והיא ממשיכה לנשקו וללטפו ולפתע התעשתה " אודי הגבר שלי המתוק אנא צא לדרך." ותודיע לי בבקשה כל מה שקורה אוקיי? בודאי!!!!!!!!!!!

"רותי את נשארת בינתיים במלון" ? "לא המלון קר בלעדך אני אצא אחריך ואפקיד את המפתחות אצל פקידת הקבלה" "חשבתי לנסוע למשרד לראות מה קורה שם וכמובן ברגע שתיצור אתי קשר ננווט את צעדינו והיא ליוותה אותו לדלת הוא הרים אותה בזרועותיו החסונות ולחש לה "את התינוקת שלי את אהבת חיי ולא התאפק ביקש ולו לרגע קט להמשיך את מה שנגדע בחדר השינה ללטף את כל כולה את כל כולה ליטף ונישק ליטף ונישק ושפתיו רפרפו הלוך ושוב והיא רותי בקשה ממנו "אודי לך בבקשה" הוא יצא החוצה ללובי והיא נעלה את הדלת אחריו.

אלוהים אני מבקשת התפללה רותי שאסתי תהיה בריאה ואם היא רוצה אשמח מאד מאד שתחזור לארה"ב אני רוצה את בעלה בשבילי !!!!!!!!!!!! נכון זה לא נאה לעשות כך ???!!! אך זו עובדה אני אוהבת אותו ורוצה אותו לעצמי אני רוצה את פרופסור אהוד רוזן להיות נאהבת על ידו ולהשיב לו אהבה מנה אחת כפליים.

רותי טלפנה למשרדה והפקידה שמחה כל כך לשמוע את קולה "רותי את באה" כן חמודה אני באה לזמן קצר לבקר אתכם ואולי בעוד כמה ימים אשוב לעבוד כבימים ימימה." "יופי כולנו התגעגענו מאד!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך