בקי
יש למה לצפות בהמשך הרומן מה יקרה? מה יאמרו הבדיקות לרעייתו של אהובה ? וכיצד תוכל להצמד אליו ולא לתת לו לעזבה אלא לבקש עוד ועוד ועוד ליטופים ונשיקות

רומן אהבה

בקי 21/06/2011 561 צפיות 2 תגובות
יש למה לצפות בהמשך הרומן מה יקרה? מה יאמרו הבדיקות לרעייתו של אהובה ? וכיצד תוכל להצמד אליו ולא לתת לו לעזבה אלא לבקש עוד ועוד ועוד ליטופים ונשיקות

אודי נסע לבית המלון שם נמצאת אשתו והוא יעדכן אותה בקשר לפנייה מבית החולים ("זה כל כך קשה לי לומר לה שהיא הוזמנה לחזור לבת החולים – אך אין לי ברירה) .

רותי לאחר שצלצלה למשרדה והבטיחה להגיע לשם "בינתיים רק לביקור קצר" יצאה לדרכה. כל מחשבותיה והרהוריה במהלך הנסיעה למשרד נסובו כמובן אל אודי ואסתי.

רותי הגיעה למשרדה ונתקבלה בהמון חום ואהבה מכל עמיתיה וכולם אמרו שהיא נראית נפלא – ואם כך נראים לאחר מחלה – "אנו רוצים להיות חולים"

רותי נכנסה למשרדה ומצאה אותו בדיוק כפי שעזבה הכל מסודר – היא הלוא סידרה הכל כשהייתה בדרכה למזכירות בית המשפט העליון למסור חמרים וכמובן הייתה בשליטה ומשם היתה אמורה לטפל בתיק שנקבע להוכחות בבית המשפוט המחוזי – וכל זה נקטע במחי יד על ידי הגבר שאותו פגשה בכניסה לבית המשפט העליון ולא ידעה נפשה מהערגה והאהבה והתאווה והתשוקה שחשה כלפיו תוך שניות.
לשמחתה הגבר לא הוריד את מבטו ממנה וגם כשהיא צעדה לכיוון המזכירות "עיניה ראו את הגבר צופה בה " כן צופה בה וחושק בה.

היא נכנסה למזכירות ולא עברו מספר דקות תוך כדי שהיא מעבירה לשלי הפקידה המסורה את כל החמרים שהביאה נכנס למזכירות מי ? כמובן אותו גבר והסיגר בעל הניחוח החזק שכל כך תאם לו פשוט "הפריח את ליבה". בקר טוב פרופסור רוזן התקבל "הגבר" על ידי שלי המתוקה "בקר טוב גם לך גבירתי החביבה – אבל סליחה" למה הגעת לכאן הלוא אתה אמור לנסוע לאילת ?? " תגידי שלי מתוקה שלי חשבת שלא אבוא לומר לך בקר טוב" ו"חוץ מזה החלטתי לנסוע עם הרכב שלי כך שאינני קשור ליציאתי לעיר היפהפייה העיר שרק אהבה יש לעשות בה"

רותי חשבה שהיא "מתעלפת" אלוהים כמה הוא מקסים עם שיערו האפור גופו ההבנוי לתלפיות וגם פרופסור ??????? שלי פנתה לרותי ואמרה לה "את מכירה את פרופסור רוזן " ? "נפגשנו בחוץ היא גמגמה"" אז בואי נעשה לכם הכרה פרופסור רוזן הוא המנהל הכללי של בית המשפט שאנו כולנו נמצאים בו " ואהוד בוא תכיר בבקשה את הגב' רותי נבות עורכת דין ושותפה בכירה באחד ממשרדי עורכי הדין כאן בבירה." רותי הרימה את את עיניה אליו והוא לחץ את ידה ומלמל" שמח מאד להכירך גבירתי"

וכעת כהיא נמצאת במשרדה וחושבת כל הזמן על אהוב ליבה וכל כך מתגעגעת לשפתיו החושניות לגבריותו לאצילות שבו כמה היא רצתה להיות ברגע זה צפונה בין זרועותיו עד אין סוף.

רותי חשבה אולי להרים טלפון אליו אך אולי זה לא הזמן המתאים – מחשבות לחוד ומעשים לחוד – האשה היפהפייה לא שלטה בעצמה וצלצלה רק לשמוע את קולו. הוא ענה לה מיד והיא שתקה והוא חזר ואמר הלו ורותי מלמלה "אני אוהבת אותך" וטרקה את השפופרת.

המשך יבוא


תגובות (2)

חבר'ה כותבי הסיפורים אשמח אם תגיבו !!!! כל תגובה תתקבל על ידי בשמחה "ומכל מלמדי השכלתי"
המשך יום נפלא בקי

21/06/2011 11:05

פרק יפה אני ממש מכורה לסיפור !! אני מקווה שתמשיכי בקרוב :)

21/06/2011 16:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך