בקי
רותי לא רוצה , לא יכולה, לעשות כלום מעבר להיות עם הגבר שחדר לחייה ו"שכח" ללכת.

נראה מה יקרה ??????????????

רומן אהבה

בקי 21/06/2011 843 צפיות 2 תגובות
רותי לא רוצה , לא יכולה, לעשות כלום מעבר להיות עם הגבר שחדר לחייה ו"שכח" ללכת.

נראה מה יקרה ??????????????

רותי נשארה עם שפורפרת הטלפון וחשבה "מה יהיה – כיצד אוכל לחיות בלי האהוב, המאהב, אהבת חיי שכמותה אפשר לחוות רק פעם אחת במהלך כל החיים רק פעם אחת!!!!

בעודה מחזיקה את הטלפון צלצל הנייד שלה והיא מיהרה לענות "היי מדברת עורת דין נבות" רותי אני מצטערת שטרקתי את הטלפון היא פשוט עמדה לידי ולא הייתה לי ברירה אחרת. שמעתי את מה שאמרת לי וגם אני חש אותה תחושה כלפייך אולי אפילו תחושה מלאת תשוקה ואהבה. "אודי שאלה רותי היכן אסתי " היא טיפה רחוקה ממני ולכן הצלחתי בין לבין ל"השחיל טלפון מלא אהבה וערגה" תודה מאמי אך אנא אל תעשה שמיניות באויר כדי לצלצל אלי." רותי בשבילך שמיניות זה מעט מאד את שווה הרבה הרבה יותר משמיניות?

אודי אמרה רותי "אני אמתין לראות מה קורה עם אסתי ותאמין לי מעמק לבי אני מאחלת לך שפשוט לא ימצאו כלום ושתיסה חזרה לארה"ב "חחחחחחחחחחחחחח צחק אודי אני אוהבת את היושר שלך את כל מה שיש לך בלב יש לך בפה " אך אנא אמור לי יש מצב ששלושת נשותיך תחזורנה לארה"ב ??!! אל שתיים אני בטוח אך לגבי השלישית נחייה ונראה והוא קטע את השיחה.

רותי יצאה מחדרה "וטיילה"בין עמיתה שאלה את כולם מה נשמע מה שלום הילדים" ? הגברת ? וכו'.

שמחוני ביקש רותי אנא השארי עוד זמן מה כדי שתוכלי לדפדף "בתביעה""שהיא בבת עינייך וכמובן אולי את תכתבי את הסיכומים" תודה שמחוני אני אקח את החומר הרלוונטי לכתיבת הסיכומים ואעשה זאת אולי בביתי או בבית החולים לצד אבי כעקרון אין זה משנה כלל אך אני אדפיס את הסיכומים ואפרוש אותם עד מה מס' הדפים שיש לי היתר לכך והכוונה כמובן ל- 30 דפי A 4.

תודה רותי . שמחוני נתן לה את התיק והיא נשארה בחדרו מיינה את המסמכים שקשורים לעקר הטענות וכו' ואת כל החומר הכניסה לניילונית ונפרדה מכל חבריה – עמיתה ויצאה לדרכה.

אודי לחשה בשקט אודי היכן אתה. אין לי סבלנות להיות במשרד אין לי סבלנות אפילו לטלפן להורי אין לי סבלנות אלא רק לאיש אחד איש אחד מקסים ונפלא ולא צריך להיות חכם מאד מאד להבין מי זה האיש.????????? הלוואי ותצלצל אודי אנא צלצל אלי בבקשה אנא !!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (2)

אווו את כותבת מדהים !! מקווה שהיה המשך :)

21/06/2011 20:45

הי מרי המתוקה
אני מאד מאד שמחה לשמוע שאת נהנית מסיפורי. הבקר שחררתי עוד 3 סיפורים (המשך מרומן האהבה) אך נראה לי שהמערכת לא תפרסם יותר את סיפורי וזאת אני אומרת בצער רב מאד (כי לפי קצב הסיפורים שהצלחתי לצבור כל אחד מבין שאני "מתה לכתוב". מכל מקום אם לא נתראה יותר מעל דפי הסיפורים אני רוצה להעניק לך טיפ שאותו אני מעניקה לאנשים שאני אוהבת וכמובן את כלולה ביניהם (וזאת עקב היחס הכל כך כנה שאת מתייחסת לחמרים שלי) והטיפ אומר כך : נצרי בנשמתך פרח "מלבלב" ושילפוהו כשלעיתים קצת קשה ועצוב על "הלב" באהבה ותמשיכי לכתוב בקי

22/06/2011 17:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך