בקי
התשוקה שעלתה למחוזות גבוהים התשוקה שחשו שני אנשים אלה אחד כלפי השנייה רק הולכים ומתעצמים מה יהיה ???????????????????

רומן אהבה

בקי 22/06/2011 781 צפיות אין תגובות
התשוקה שעלתה למחוזות גבוהים התשוקה שחשו שני אנשים אלה אחד כלפי השנייה רק הולכים ומתעצמים מה יהיה ???????????????????

רותי יצאה ממשרדה ורק דבר אחד עמד לנגד עיניה ! היא חייבת לראות עכשיו ממש עכשיו את אודי. היא שמה פעמיה לעבר תחנת האוטובוסים והחליטה "אני חייבת עכשיו לראות את אודי – את אודי שלי ".

האוטובוס הגיע והיא עלתה לכיוון בית החולים שבו אמור אודי להיות שם עם רעייתו להמשך של הבדיקות שעליה לעבור או אולי לבדיקה ספציפית בעקבות הבדיקות אותן כבר עברה ? " אני רוצה עכשיו לראות את אודי.

האוטובוס עצר ליד בית החולים והיא שמה פעמיה פנימה. התיישבה על הספסל וחיכתה וליבה "עבד שעות נוספות" מתי הוא יכנס איתה ? מתי היא תכנס לבדיקה והוא ישאר בגפו בחוץ כדי להמתין לצאתה? מתי זה יקרה ? אודי איפוא אתה ? ?? וחלומה של המאוהבת מעל לראשה התגשם. בכניסה ראתה את אודי שלה כשהוא מחבק את אשתו ומשהו אומר לה!! מה ? הוא מחבק את אשתו ואיך הוא יכול לעשות לי כזה דבר ??????? אודי קלט אותה ופנה למודיעין לברר היכן אמורה להתבצע הבדיקה "הדחופה" לרעייתו.

רותי כמובן לא שמעה מהי שאלתו אך החליטה שהיא תלך בעקבותם ותמתין כשהוא ישאר בחוץ ואז היא תכריח אותו לצאת מבית החולים יחד אתה כי היא חייבת לנשק לו ולחבק אותו חזק חזק ואין מצב שהוא לא יסכים.

רותי ורעיתו עלו למעלית והיא פחדה שמא לא תדע לאיזה קומה הם עולים נדחפה גם היא למעלית ברגע האחרון ולמזלה היו עוד אנשים במעלית כך שהיא פשוט "הסתתרה מאחוריהם." המעלית הגיע לקומה 3 ואודי ורעייתו יצאו ממנה ורגע לפני דלת המעלית נסגרה "יצאה גם רותי החוצה" היא הלכה אחריהם עד שהגיעו לחדר שהיה בו שלט ענק "בדיקת אונקולוגית" " אלוהים חשבה רותי האם באמת יש לה סרטן אוי אני לא רוצה שיהיה לה סרטן בגלל אודי " אודי נקש על הדלת ו……. ו………שניהם נכנסו פנימה. וואו מה הולך פה ? המצב כנראה לא מזהיר? אך כיצד אני אדע ? לאחר כ- 5 דקות לערך אודי יצא מהחדר והיא נשארה בפנים.

רותי רצה לקראתו וחיבקה אותו חזק חזק ושאלה אודי מתוק שלי מה קורה ? אודי כשדמעות בעיניו אמר שהסיפור לא מלבב וזו הבדיקה שתקבע בוודאות מה המצב איתה.

אודי כמה זמן היא תהיה בפנים ? כשראיתי שאת "בולשת אחרי" והוא חייך שאלתי את הטכנאית והיא אמרה לי שלפחות שעה ואולי קצת יותר. "אודי בוא אתי" אבל רותי אין אבל בוא. היא "גררה אותו החוצה" "ושאלה אתה עם האוטו כאן " ? כן !!! יופי אז בוא. אבל לאן רותי? למלון אני רוצה "לאכול אותך" בוא " הגבר הפרופסור בעל עמדה בכירה ביותר לא הצליח לעמוד בפני פתוייה של היפהפייה ומיהר לפתוח את האוטו ושניהם נכנסו פנימה ובתוך דקות ספורות הגיעו למלון. הפקידה חייכה אך לא קיבלה מהם חיוך חוזר ורק ביקשו את המפתח לסוויטה שלהם.

רותי ואודי הגיעו למעלה והיא מיד התנפלה עליו והוא הרים אותה בזרועותיו ולחשה "אהוב אותי עכשיו " כמובן מי יכול היה לעמוד בפתוייה של האשה הצעירה עם הגוף המושלם עם השיער השופע ועם כל האהבה שיש אליו כלפיה והוא המשיך לחבק אותה בזרועותיו והיא לא הפסיקה למלמל אני רוצה לאהוב אותך אני רוצה ללמד אותך מה היא האהבה שנאגרה בגופי והיא שייכת לרק לך רק למתוק שלי" . שניהם נכנסו "להיכל האהבה הפרטי שלהם והדלת ננעלה מבפנים.

יכולתי לשמוע קוראי היקרים את כל מה שנעשה בחדר בר המזל שזוכה לארח בין כתליו את אודי ורותי שני הנאהבים שני האוהבים שני האנשים שהתמסרו לאהבתם כמו שאין מחר "האהבה היא עכשיו !!!!!! האהבה עלתה לגבהים ענקיים וזאת רק מהקולות שבקעו ורותי לא הפסיקה לצעוק לפרוק כל עול ולעלות עם אהובה למחוזות שרק שני אנשים מאוהבים עד לשד עצמותייהם מגיעים ל"טופ שבטופ" של תשוקה, של התלהבות יצרים של אהבה שרק מתי מעט זוכים לשכמותה.

כהרגלי אינני פולשת להיכל האהבה פנימה ואף חשבתי שאין זה יאה להמשיך ולשמוע את כל הגחמות שיוצאות מאותו חדר וישבתי לי מחוף לסוויטה לצפות מתי יצא הזוג ממנה כי לדעתי חלפה כבר יותר משנה ואולי שעתיים וגב' רוזן ? האם סיימה את הבדיקה? ובאותה שנייה שמעתי צלצול טלפון "אודי ענה כאן ממי סיימת יופי אני עוד 10 דקות בא לקראתך ואאסוף אותך"

אודי אני משחררת אותך אך בתנאי שלא תתן לי לחכות הרבה זמן עד ל"המשך האהבה שבינינו" הוא טרף את שפתיה הבשרניות בטעם הדובדבן וירד לאורך גופה המושלם וביקש להיות איתה עוד ועוד אך רותי התעשתה וביקשה ממנו אודי לך לרעייתך היא ממתינה לך.

מאמי ענה לא אודי כששפתיו ממשיכות "לטייל בכל חלקי גופה הצחורים וכשהגיע ל ??????!!!!!!!!!!!! היא אמרה לו עד כאן . לך בבקשה לרעיתך. אני אמשיך להנות לי מהסויטה לפחות לפחות שעתיים אם יש לך מה לומר לך אשמח לשמוע.

רותי אם יש לי אפשרות ולו לזמן קצרצר אני חוזר לכאן !!!! תמתיני לי אהובתי תמתיני לי ולפינלה לא התאפק ושפתיו מחצו את שפתיה חזק חזק והוא מלמל אני אוהב אותך חיי בלעדייך חסרי תוכן לחלוטין אמר וקם נכנס לאמבטיה כדי לסדר את הופעתו להגיע לרעייתו .

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך