בקי
בחיים יש דבר שקורים לו עיתוי ואסביר את עצמי. אלו רעייתו של אודי הייתה מסכימה להתלוות אליו לבית קפה ווא כמובן לא היה מצלצל לרותי כשהיא רעייתו לצידו ואולי ואולי אלוהים אולי היה מאחר את המועד אולייייייייייייייי

רומן אהבה

בקי 23/06/2011 893 צפיות תגובה אחת
בחיים יש דבר שקורים לו עיתוי ואסביר את עצמי. אלו רעייתו של אודי הייתה מסכימה להתלוות אליו לבית קפה ווא כמובן לא היה מצלצל לרותי כשהיא רעייתו לצידו ואולי ואולי אלוהים אולי היה מאחר את המועד אולייייייייייייייי

אנשי המלון פתחו את דלת הסוויטה של אודי ורותי והחלו לקרוא "רותי רותי " אך אין קול ואין עונה. הם עשו סקירה בכל הסוויטה וכשנכנסו לחדר האמבט עולמם חרב עליהם. בתוך האמבט שכבה רותי כשעיניה עצומות והיא טבועה כמו בבריכת שחייה.

הם מיד הזמינו אמבולנס אך קודם לכן הוציאו אותה מהאמבט והיא הייתה קרה כקרח. האמבולנס הגיע תוך דקות בודדות ועלה לסוויטה עם אלונקה ותוך כדי כך הגיע גם אודי לבית המלון !!!

אלוהים ? קריאת שבר בקעה מקולו ? "היכן אתם הולכים עם האלונקה" לקומת הסוויטה הוא החל לבכות כמו ילד קטן ועלה יחד עמם. הוא נכנס פנימה וראה את אהבת חייו את האשה הכי יפה בעולם עטופה בסדין ומעליה שמיכה ! "רותי החל לצעוק רותי מה קרה לך מאמי רותי תעני לי הוא לא חיכה ומיד התחיל בהחייאה הוא נשף בשפתיו לתוך פיה נשף ונשף אך טרם הורגשה כי שבה להכרה. הפרמדיק וחבר עוזריו ביקשו מאודי שיתרחק מהם כי הבינו שהמצב ממש לא קל. הפראמדיק קרה באלחוט שיגיע מיד רופא עם מכשיר סיסי זה היה הקוד ביניהם כשנאמר שצריך להביא את מכשיר "מכת החשמל" וציין דחוף ביותר.

הוא המשיך להנשימה בדיוק כמו שאודי עשה אך בינתיים ללא הצלחה.. אודי נשאר עומד בצד ולא מבין ולא מבין כיצד קרה לה הדבר המבעית הזה ? פקידי הקבלה הביאו לאודי כוס מים ובקשו ממנו שילגום ועוד בטרם שאל הם אמרו לו שהם מצאו את רותי בתוך האמבט כשהמים קפואים והיא "טבעה בהם".

לאחר כ-5 דקות הגיעו כל הצוות המיומן בעניני החייאה וביקש מכולם לצאת החוצה. אודי לא נענה לבקשתם ונכנס פנימה יותר ולמרבה הפלא הרופא אמר לו "פרופ' רוזן אתה יכול להשאר ואל תדאג היא בחורה צעירה מיד נשיבה אלינו – אליך.

הם השכיבו את רותי על המיטה והתחילו במכות החשמל הראשונה לא צלחה אך לא התייאשו השנייה כם היא לא צלחה והשלישית שהוולטים היו גבוהים מאד כמעט בשיא של המותר היא פתחה את עיניה אך שבה לעצום אותן.

"פרופ' רוזן אמר הרופא לאודי הגב' הצעירה לשמחתנו הרבה אינה כבר בסכנת חיים וזה כמובן בגלל עלומיה שאפשרו להשיבה לחיים אך כמובן נצטרך לאשפז אותה בטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם."
אודי המשיך לבכות והרופא ביקש מהאח שידאג לפרופסור ושיהיה צמוד אליו וכולם עזבו את הסוויטה כשרותי מוטל על האלנוקה יתר אנשי הצוות עומדים לידה ואודי מובל לבית החולים כשהאח תומך בו ומבקש שישתה את שארית המים.

נקווה שרותי תשוב מיד לאיתנה הלוואי אמן


תגובות (1)

אני לא מאמינה שזה מה שקרה לרותי !! אני פשוט בהלם !! תמשיכי אבל בבהילות :)

23/06/2011 16:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך