בקי
מחזיקים אצבעות לרותי שתחזור לעצמה וכמה שיותר מהר כי אודי לא עומד בלחץ כשהוא ראה את מצבה בבית המלון

רומן אהבה

בקי 23/06/2011 640 צפיות תגובה אחת
מחזיקים אצבעות לרותי שתחזור לעצמה וכמה שיותר מהר כי אודי לא עומד בלחץ כשהוא ראה את מצבה בבית המלון

אנשי הצוות הרפואי ירדו מהסוויטה ומיד הכניסו את רותי לאמבולנס והאח שיתבקש להיות צמוד לאודי תמך בגבר המרשים שלא פסק מלבכות והאמבולנס מפעיל את הסירנה ועושה את דרכו לבית החולים.

תוך כדי נסיעה מודיע הרופא לחדר טיפול נמרץ כי הוא בדרך עם אשה צעירה שכנראה התעלפה בתוך האמבטיה ואיבדה את הכרתה וכמו כן ממשיך הרופא להסביר את המצב ומבקש שיכינו כל מה שנחוץ לטפל בצעירה שלמרות ולא נשקפת לה סכנת חיים היא עדיין במצב קשה מאד.

לאחר כ- 20 דקות לערך מגיע האמבולנס לבית החולים וכהרף עין האלונקה כשרותי שוכבת עליה "נבלעת" ביחידה לטיפול נמרץ שהכין את כל הדרוש לטיפולה. האח שתמך כל הזמן בפרופסור פונה אליו ושואל "אדוני איך אתה מרגיש האם אתה רוצה משהו שאעשה בשבילך" כן !!!! "תתפלל שרותי שלי תחזור אלי בריאה ושלמה" "אנחנו מדברים על בתך אני מבין" ? "לא אנחנו מדברים על אהובתי אהבת חיי ושוב פורץ בבכי.

הרופא לאחר שהסביר לצוות בטיפול נמרץ מה בוצע באשה הצעירה עד שהובאה לכאן מבקש "אם תסכימו חברי אני מבקש לתת חלוק לגבר זה שישהה ליד הגברת הצעירה. אבל למה? "שואל אותו ד"ר אלמוג מנהל טיפול נמרץ " כי אני מבקש !!!!!! אוקיי ד"ר מרום אמלא את בקשתך!!!! תודה ד"ר אלמוג והמון בהצלחה !!!!

ד"ר אלמוג טרם צאתו ניגש לאודי ומעודד אותו פרופסור רוזן הגב' הצעירה הינה ברת מזל ענקית היא תצא מזה רק צריך להיות סבלניים היא נמצאת בידיים הטובות ביותר במחלקת טיפול נמרץ כאן בבית חולים.

אודי נשאר בחדר ליד רותי כשהוא לובש חלוק סטרילי ופניו עצובות אך משתדל להפסיק לבכות וממתין לראות מה הצוות הזה יעזור לרותי כדי לחזור להכרה!!!!

לאחר שנרגע מעט לאחר שהחלו בטיפולים מסיביים ברותי הוא לבדו הבין שהשהייה שלו לידה מפריעה לצוות בעבודתו ואז הודה לד"ר אלמוג על שהסכים להשאירו בחדר אך "אני מבין שעצם שהייתי כאן מפריע לכם בעבודה הכל כך חשובה זו ולכן יצא החוצה.

ד"ר אלמוג הסתכל מקרוב ואמר : אלוהים אתה פרופסור רוזן ? !!! "אמת לאמיתה" תרשה לי בסיטואצייה שאני רואה כמה קשה היא בשבילך ללחוץ את ידך אדוני היקר ובלבי ישאר תמיד מקום נרחב לכבודך אתה אדם משכמך ומעלה"" פרופסור אתה רשאי להשאר ליד הצעירה באם אתה רוצה או לחילופין אתה יכול להכנס לכאן כשתרצה להתעדכן ואני אומר לך כבר עכשיו שהיא ברת מזל ענק הגב' היפהפייה הזו כי אם הייתה נשארת עוד דקות בתוך האמבטייה כשהיא איבדה את הכרתה חוששני שהנזק היה בלתי הפיך". עיני אודי נתמלאו דמעות ושאל את הרופא: "ובמצב הנוכחי מתי אתה חושב שתחזור להכרה והאם חלילה ישאר בה פגם כלשהו בעקבות האירוע הכל כך קשה שהיא חוותה" ? " "לדעתי לאור המקרים הלא מעטים שאנו מטפלים במצבים כאלה ואני אומר לך מבלי להתחייב ובחשש אמיתי אם אכן אני צודק?!!! לדעתי היא תחזור לעצמה מיד כשתחזור להכרה.

הטיפול שקיבלה על ידי הצוות המיומן של האמבולנס ובראשו הרופא ד"ר אלמוג תרם הרבה מאד למצבה ואין ספק שזה רק זה מה שהציל את חייה. תודה ד"ר מרום תודה ענקית מגיעה לך ואנא תעשה כל מה שלעיל ידך שהגב' הצעירה והמקסימה תחזור לעצמה!!!! אגב פרופסור רוזן האם יש לצעירה יפהפיה זו הורים "? "לדעתי צריך להודיע להם." לא בשלב הזה אנו לא נודיע להורים כלום מאחר ואביה מאושפז בבית החולים איכילוב לאחר ניתוח מאד קשה שעבר ניתוחים מעקפים ורעייתו יושבת לצידו ואני אשאר כאן עד שהיא תשוב להכרה.

אודי טרם צאתו מחדר טיפול נמרץ הודה מאד לד"ר מרום על היחס היפה שהוא קיבל ממנו ולפני צאתו הביט אל רותי הכל כך יפה שוכבת כששערותיה האדמוניות המתולתלות מעטרות את הכרית והוא ניגש אליה ונישק לה קלות על הלחי ואז יצא החוצה. הוא החליט לצלצל להוריה אך חשב בליבו מה יאמר להם חלילה וחס בשום אופן לא את האמת !!!! חלילה וחס ואז ירד למטה לקפיטרייה הזמין לו אספרסו גדול ובקבוק מים מינרלים וחשב שאם הוא לא יתמוטט ולא צנח על הריצפה בבית המלון אזי הוא באמת איש
חזק.

הוא צריך גם לצלצל לרעייתו לוודא באם כבר הזמינה כרטיסי טיסה "הביתה" (חש צביתה בלב) אך קודם כל חייב להתאושש ואחר כך לטלפן להורים של רותי ואחר כך ???????????

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשכי בבקשה תכתבי עוד פרק אחד היום בבקשה בבקשה :)

23/06/2011 18:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך