בקי
אודי ורותי אין עליהם הם שניהם מקסימים ומאוהבים מעבר לראש האם יוכלו לממש את אהבתם אולי היום ? אולי מחר? ואולי ??????? לא חשוב העקר שהם ביחד !!!!

רומן "אהבה"

בקי 11/06/2011 543 צפיות אין תגובות
אודי ורותי אין עליהם הם שניהם מקסימים ומאוהבים מעבר לראש האם יוכלו לממש את אהבתם אולי היום ? אולי מחר? ואולי ??????? לא חשוב העקר שהם ביחד !!!!

רותי ואודי יצאו מחובקים מהבורסה ליהלומים ולפתע עצרה רותי ואמרה אלוהים כמה כסף שילמת ? המון כסף !! מאמי אני אוהבת אותך מכל הלב כפי שכבר אמרתי אולי יותר מפעם אחת חחחח אבל לא צריך לקנות לי מתנות !!! זה לא יוסיף על אהבתי לך כי היא נמצאת "בטופ שבטופ" רותי חייך אודי וחיבק אותה חזק אל ליבו אני יודע שהאהבה אינה מותנית בשום שי כזה או אחר אך פשוט רציתי לעטר את אוזנייך המושלמות ושערך הפראי וכשחלפנו מהחנות הזו שאגב יש לה סניף מרשים בירושלים לא עמדתי ברצון לענוד לך זוג עגילים יפהפה ועלו ? כמה שהם עלו ! הכל מאחורינו.

בואי נחפש בית קפה על המידרכה אודי הנה כאן אני רוצה לשבת זה ממש על שפת המדרכה ואוכל להשקיף על כל העוברים והשבים.

מלצרית צעירה וחמודה ניגשה אליהם עם שני תפריטים אך רותי אמרה לה שהיא כבר יודעת מה תזמין אוקיי ענתה המלצרית ומה את מזמינה אני מזמינה וופל אמריקאי עם המון קצפת מעל ובשביל אהובי זה שיושב לצידי אני מזמינה רק צלחת ריקה וסכו"ם. את מאד נדיבה מאמי חייך אודי !!! תודה נשמה שלי הלא לא יעלה על הדעת שאני אזלול צלחת ענקית עם וופל אמריקאי אז אם תהיה ילד טוב אתחלק אתך ואם לאו תמיד יש לך אופצייה להתנחם בצלחת הריקה ובסכו"ם.

כעבר זמן קצר שבה המלצרית ומילאה את הזמנה של רותי. תודה ואם אפשר בקבוק מי עדן בבקשה !! ברצון. רותי חילקה את הוופל לשניים והעבירה את החצי לצלחת הריקה ועוד הוסיפה לו יותר קצפת ממה שהשאירה לעצמה. אני חייב לציין גבירתי הצעירה שאת ממש נדיבת לב תודה מתוקה שלי !! אהיה כנה איתך הפרופסור הנכבד אם חלילה אעלה במשקל כבר לא אהיה היפהפייה שהכרת ולכן אני מנסה לשמור ככל שאני יכולה מכיוון שיש לי נטייה מאד גדולה להשמנה. מבחינתי גם אם תהיי דובה תמיד אוהב אותך!!!!!

הם אכלו להנאתם את הוופל הטעים משהו משהו. המלצרית חזרה עם הבקבוק שתייה ולזה צירפה 2 כוסות.

תודה מיהר אודי כהרגלו להודות ורותי ביקשה ממנה אנא קחי בבקשה את הכוסות כי איננו זקוקים להם. המלצרית התפלאה אך לקחה את הכוסות וחזרה פנימה.

מאמי נשמה שלי תתקרב אלי יותר שב בבקשה ממש על ידי ותן לי את השפתיים שלך להרגיש את טעם הוופל דרכך. אודי לא היה זקוק לעוד הזמנה והוא הסיט את הכסא קרוב ככל שניתן לרותי והוא נבר בתלתליה המשגעים והעגילים שענד לאהבת חייו ופיו חיפש את פיה והם התנשקו בנשיקה ממושכת ולא עניין אותם באם מישהו עלול לעבור משם ולראותם – נראה לי שהם היו עסוקים בדברים טובים יותר חושניים מלבהות אם מישהו שמכיר אחד מהם צופה בהם.

אודי ביקשה מרותי קום מהכסא והוא הצמיד אותה אל חזהו ושפתיו טורפים את שפתיה עם טעם דובדבן שתמיד אפשר ללגום ולרוות את הצימאון. רותי אני אוהב אותך מה דעתך שנחזור לבית חולים ולפי המצב אולי ניסע לבת ים מה דעתך ????????? הכל תלוי במצב נכון אהובי היקר הכל תלוי במצב !!!!! בוודאי מתוקה אך אני כבר מת לאכול אותך ללטף אותך עד שתעיפי אותי חחחחחח.

הם התיישבו שוב על כיסאותיהם וסיימו לאכול את הוופל ורותי שאלה את אודי באם הוא צמא ? אני מאד צמא כי הגלידה מצמיאה וכל הקצפת שנתן לי באדיבותך חחחחח אוקיי הנה פתח את הבקבוק ותשתה לחיי אבי ואמי לחיי המשפחה שלך שנמצאת בארה"ב ואחרונים חביבים לחיי שנינו שנמשיך לאהוב ואני רוצה להודות אודי הניח את ידיו על שפתיה וביקש אותה בכל הרצינות שאם שוב היא תודה לו הוא יעלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך