בקי
אני כל כך שמחה שרותי אהבת חייו של הפרופסור רוזן שבה להכרה מלאה והוא ומודה לאל עליון כי שלח אותו לבית המלון בדחיפות רבה כי כי כי וגם הוא עייף מתמיד חש שעיניו נעצמות וידו קשורה באהבת אין סוף לאחת והיחידה

רומן אהבה

בקי 23/06/2011 777 צפיות 2 תגובות
אני כל כך שמחה שרותי אהבת חייו של הפרופסור רוזן שבה להכרה מלאה והוא ומודה לאל עליון כי שלח אותו לבית המלון בדחיפות רבה כי כי כי וגם הוא עייף מתמיד חש שעיניו נעצמות וידו קשורה באהבת אין סוף לאחת והיחידה

אודי ישב בקפיטרייה ולגם את האספרסו החזק ולבו כואב לבו לא יודע מנוח למה ? למה נחת כזה אסון על רותי ? "אלוהים אני מבקש ממך מעמק לבי אנא תעזור ליפה שלי לאשה שאני מוכן למות למענה לחזור להכרה מלאה ולשוב להיות אותה רותי שנפשי שזורה בנפשה לעדי עד" "אנא אלוהים בבקשה" "אינני נוהג לפנות אליך לבל אטרידך אך עכשיו אני אובד עצות ,אני אומלל אני זקוק לתמיכתך ומבקש ממך להשיב אלי את רותי שלי האחת והיחידה שאהבה נפשי השב לי אותה בבקשה ישר לחיקי. אנא " !!!!!!!!!!!!!!!!!

אודי התפלא על עצמו כי ממש התפלל וביקש עזרה מהיושב במרומים ולפתע חש הקלה מסויימת כאילו אבן נגולה מליבו הוא היה בטוח שרותי שלו כבר חשה הרבה יותר טוב מאז הוא יושב כאן כן זו תחושת בטן והפרופסור רוזן שנראה עייף וטרוד מאד שם פעמיו במהירות רבה לעבר המחלקה לטיפול נמרץ. הוא הגיע לשם ולאט לאט פתח את הדלת ושומו שמים היכן רותי ? אלוהים המיטה מסודרת ורותי איננה ??????? אלוהים אנא ובאותה שנייה נכנס לחדר ד"ר אלמוג ובחיוך מפה לאוזן בישר לאודי שהגב' היפהפייה שבה להכרה מלאה והעברנו אותה למחלקת קבלה כלומר לפני האשפוז במחלקה רגילה כשעדיין אנו חוששים שמא יורע מצבה אנו נוהגים לאשפז ל-24 או 48 שעות לפי הצורך במחלקת קבלה שבה האחיות והרופאים נוהגים להכנס פעמים רבות במהלך היום והלילה והכל נרשם בגליון החולה .

ד"ר אלמוג אני יכול בבקשה לבקר אותה ?" בודאי פרופסור רוזן אך טרם כניסתך אני מציע לך וסליחה אם אני חלילה פוגע בך אין זו כוונתי אך אנא תסדר קצת את המראה שלך ואת השיער שלך כדי שתוכל לבקר אצל היפהפייה שכבר אינה היפהפייה הנרדמת לשמחת כולנו אך יפהפייה היא נשארה לדעת כל הרופאים והאחיות במחלקה שלי."

אודי חייך לעבר הרופא ונכנס מיד לחדר האמבט ואכן צדק הרופא הוא נראה ממש איום הוא החליק על שיערו סידר את בגדיו "הלביש חיוך על שפתיו" ורץ בעקבות האהבה. הוא נכנס לחדר הקבלה הזה ורותי שכבה יפה מתמיד במיטה הראשונה ליד הדלת כשבחדר היו עוד חולות. הוא ניגש אליה וחייך " היי מתוקה שלי מה שלומך ? אודי "איפוא אתה" "הנה אני עומד לידך" בוא תתקרב יותר" אודי התקרב אליה והיא שאלה אותו :" אני לא מבינה מה קורה אתי אין לי מושג למה אני נמצאת בחדר זה"? אודי אני מבקשת שלא תעזוב אותי" אודי אני לא זוכרת והכל במוחי מעורפל". רותי אהבת חיי מה שיעזור לך לחזור לכוחות ולזכרון הוא שתהיי רגועה תנוחי ואל תאמצי את ראשך ב – מה ב – מי ב- מתי וב- למה ????? "

אני מבטיח לשהות לצידך לעולמים!!!!!!!!" את אהבת חיי והגחת לאויר העולם כדי שאוכל לאהוב אותך כדי שאפנק אותך, כדי שאקשט את חייך עם ורדים ריחניים, עם שוקולד משובח ועם נשיקות רבות וארוכות. "רותי חייכה לפתה את ידו בחזקה ושקעה בשינה , שינה ללא דאגות כי אודי יושב לצידה. אודי הרים ראשו ומלמל כשדמעות חונקות את גרונו :" תודה אלוהים שבשמים תודה לך אדוני כי באת לקראתי בשעה כה קשה וכה אכזרית עבורי.

המשך יבוא


תגובות (2)

יאווווו אני לא מאמינה תודה לך תודה תודה תודה !! אני ממש רוצה שתכתבי עוד פרק אבל דחוף על גבול הבאול חחח :)

23/06/2011 22:09

היי מרי את מקסימה ממש מעודדת ומפיחה בטחון – חבל"ז תודה בקי

23/06/2011 23:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך