בקי
רציתי לבקש מכם הקוראים מי שמרוצה מהרומן שלי ויש לו תגובה כל שהיא אשמח מאד מאד אם יעלה אותה על הכתב תודה רבה לכולכם

רומן "אהבה"

בקי 24/06/2011 491 צפיות אין תגובות
רציתי לבקש מכם הקוראים מי שמרוצה מהרומן שלי ויש לו תגובה כל שהיא אשמח מאד מאד אם יעלה אותה על הכתב תודה רבה לכולכם

אודי המשיך לשבת ליד אהובתו כשהיא ישנה שינה נעימה וחיוך מעטר את פניה. אלוהים חשב אודי מה היה קורה אילו ………… לא רוצה לחשוב על כך. הוא ניסה להוציא את ידו מהיד של רותי בלי להעירה ויצא ממחלקת הקבלה מאחר ועליו לעשות מס' שיחות חשובות.

דבר ראשון צלצל להוריה של רותי. הם מאד מאד שמחו לשמוע את קולו ומר נבות סיפר לו שאולי בעוד ימים מספר אשתחרר מבית החולים וחושבני שרותי כבר סידרה לנו חדר זוגי במלון בזל שבו נבלה שבוע ימים. אוקי אתם לבטח מכירים את בתכם ואם היא מבטיחה אין מצב שלא תמלא אחר הבטחה. אודי שאלה הגב' נבות "רותי לידך" ? לא מאמי היא פשוט מאד מאד עייפה ונשארה לנוח בבית המלון" אתם מתאכסנים בבית מלון ? כן אנחנו כבר יומיים בבית המלון ומשם ננוט את צעדינו לחזור ל"שיגרה" שהיא מבורכת בעיני.

, "אני רוצה לשאול אותך משהו אבל חושש מעט אמר מר נבות" בקשה חופשי מר נבות רציתי לשאול לגבי רעייתך ? רעייתי לשמחת כולנו "נמצא בריאה לחלוטין" "ואו זו בשורה נפלאה את שומעת מאמי הוא פונה לרעייתו הגב' רוזן בריאה לגמרי אודי אני כבר רואה דמעות זולגות מעיניה של רעייתי והן כמובן מביעות את שמחתה.

תודה לשניכם חמודים שלי "ואנא "שרותינקה תצלצל אלינו" ביקשה האם. אני מבטיח לך שהיא לצלצל ובינתיים שלום רב ותשמרו על עצמכם.

אודי סגר את הנייד וחשב שעליו לצלצל למשפחתו שהוא כה אוהב אך נראה לו שמשהו מתחולל בלבה של רעייתו. הוא צלצל וענתה לו בתו : "היי דדי מה שלומך ? בסדר תודה מאמי ואיך אצלכם ? מה שלום התינוקת הכי חמודה בעולם? היא בסדר תודה רבה והנה אמא רוצה לדבר איתך" "היי אסתי – עיכלת כבר את הבשורה המשמחת שאת תודה לאל בריאה ? "כן אודי אני מאד שמחה וזה לא פלא" איפוא אתה ? בסידורים לקראת החזרה לעבודה .

"אוקיי ענתה אסתי " "רציתי לומר לך שאנו נוסעים חזרה הביתה הלילה ועלינו להיות בשדה בסביבות חצות. "את מוכנה שאסיע אתכן לשדה? תודה אתה ג'נטלמן אמיתי אך כבר סגרנו עם מונית שתקח אותו לשדה" "טוב אני שמח שאתן חוזרות "הביתה" לעניות דעתי חשבתי "שהביתה" זה כאן בארץ אך לצערי הרב טעיתי בגדול ואני מצר על כך.

תני לי בבקשה את חן אני רוצה להפרד ממנה. היי אבא'לה היי מתוקה אני רוצה להפרד ממך ומהתינוקת נכדתי המאד מאד אהובה ומאחל לכן טיסה נעימה ובטוחה" אבא'לה אתה לא בא למלון ? לא חני לצערי אני מאד עסוק ומכאן אני שולח לך אלף נשיקות !!!!!!!!! והמון אהבה" ביי חני.

אודי חש מחנק בגרונו והבין שאין עתיד עם אשתו .. היא שבה לבית שלה שהוא "בארה"ב ?????????
אודי מיהר לחזור לאהובתו ולשמחתו מצא אותה באותה פוזה מחייכת וישנה , שינה של תינוקת הוא לא התאפק וגחן אליה ונישק את לחייה המהממות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך