בקי
רותי גיבורת הספר שלי "אהבה" חוזרת לבית המלון ולשמחת כולם כולל אותי היא לא ניזוקה בשום מקום שהוא והכל בגלל אודי הגבר שבשבילה הוא מוכן לעשות כל דבר שיתבקש

רומן אהבה

בקי 24/06/2011 1241 צפיות תגובה אחת
רותי גיבורת הספר שלי "אהבה" חוזרת לבית המלון ולשמחת כולם כולל אותי היא לא ניזוקה בשום מקום שהוא והכל בגלל אודי הגבר שבשבילה הוא מוכן לעשות כל דבר שיתבקש

אודי נשאר לשבת ליד אהובתו ולאחר זמן מה היא פקחה את עיניה היפהפיות ולחשה: "אודי אני אוהבת אותך" "זה הדדי מתוקה שלי" !!! "אני לא מבינה מדוע אני שוכבת כל הזמן אולי נחזור למלון"??? "את זוכרת מה שקרה לך במלון" ? "לא קרה לי כלום" אני אוהבת את המלון כייף לי לבלות בין כתליו יחד איתך אהוב שלי"!!!

למחלקת הקבלה נכנס רופא שעד כה לא פגשו בו. "ערב טוב גברת רותי נבות – מה שלומך" ?? אני רוצה ללכת מכאן !!! אתה מרשה לי" ? "את זוכרת משהו מהאירוע שהיה לך בחדר האמבטייה " ??? רותי התכנסה בתוך עצמה ולפתע פרצה בבכי מר וכל גופה רעד "אני זוכרת כן אני זוכרת כן אני זוכרת"!! מה את זוכרת רותי" שאל שוב הרופא? "אני זוכרת שנכנסתי לחדר האמבטייה והייתי מאד מאד עייפה וכנראה נרדמתי שם" "כן אני זוכרת שהשתדלתי לשמור על עינים פקוחות אך לא הצלחתי "!! אני רציתי שמישהו יבוא לעזור לי אך קול לא יצא מפי" כן אני זוכרת והמשיכה לבכות בכי של כאב בלב.

רותי המשיך הרופא "את צריכה להיות מאד מאד מרוצה כי פשוט נולדת מחדש" סליחה ? פרופסור רוזן (אני מדייק בשמך אדוני ?" כן בהחלט ענה לו אודי" "פרופסור רוזן הזעיק את אנשי הקבלה לעלות לחדרך ולראות מה קורה איתך מאחר ולא ענית לצלול הטלפון שהיא צלצל אלייך ואם היית נשארת עוד זמן קצר זמן ממש קצר בתוך האמבטייה !!!! בואי לא נאמר מה עלול היה לקרות. היא לקחה את ידו של אודי ולא עניין אותה שהרופא לידה : "אודי חיים שלי אתה הצלת אותי ???? רק אתה יכול להציל אותי כי אתה האהוב שלי אתה המאהב שלי אתה הכל בשבילי".

הרופא חייך מתחת לשפם שלו ורותי בשלה "דוקטור מתי אוכל ללכת מפה? אנו נעביר אותך למחלקה פנימית ולאחר ימים מעטים כשנראה שתפקוד שלך מאפשר לשחררך נעשה זאת ברצון ובאהבה גדולה" תודה ד"ר אמר אודי ורותי כן כן "תודה דוקטור" "העונג כולו שלי כשארוע חריף ביותר מסתיים בכי טוב".

הוא יצא מהחדר ורותי ביקשה מאודי שירכן לעברה ושינשק אותה כמו שרק הוא יודע לנשק. אודי לא חיכה להזמנה שנייה והוא חש שאין מאושר ממנו נישק ושוב נישק לאהובתו היפהפייה שניצלה "ממוות"

"אודי כשלא נהיה כבר בבית החולים אני אבקשך כי תספר לי בדיוק איך התושיה שלך הצילה את חיי?? איך" "מסכים לכל מה שתבקשי ממני מתוקה שלי" רגע אודי שכחתי לשאול אבא שלי כבר במלון בזל ? "לא הוא עדיין בבית החולים ואם את מזכירה את אבא שלך אני מבקש שתתקשרי אליהם וחלילה לא להזכיר בית חולים הם יודעים שאנו בבית מלון עד שנשוב לרוטינה של העבודה וכו'"

אולי אתה רוצה לדבר איתם? " רותינקה חחחחח צחק אודי את חייבת לצלצל לאמא היא ביקשה ממני" "טוב אז עוד מעט"" אני קצת רעבה אתה יכול בבקשה להביא לי משהו לאכול ולשתות? " "אני קודם אשאל את הרופא באם מותר לך לאכול הכל ואם כן ארד למטה לקפיטרייה ואביא לך קפה טעים וכריך קטן ". הוא בדיוק התכוון ללכת לרופא והרופא נכנס לחדר "דוקטור בדיוק רציתי לחפש אותך כדי לשאול אם אפשר לתת לרותי משהו לאכול ? אפשר אך קודם לכן אני רוצה ל"גנוב ממנה קצת דם" ואחר כך תהיה חופשייה לאכול כל מה שתרצה.

"ועוד משהו משמח אני רוצה לומר לכם" "בהתייעצות עם כל הסגל החלטנו אם בדיקת הדם תצא תקינה קרוב לוודאי שנוכל לשחרר את רותי אך עם הבטחה כי "תנוחי כמה ימים בבית (חופש מחלה נתן לך כמה שאת רוצה) ולאמבטייה להכנס עם מלווה חחחחח." "תודה דוקטור " אודי אתה שומע אולי כבר היום נלך הביתה ישששששששששששששש אני מאושרת אני רוצה להיות בבית המלון " הרופא לקח ממנה בדיקת דם והיא אפילו אמרה לו" יש לך יד קלה זה בכלל לא כאב"" את יודעת למה ?" כי לילדות קטנות כמוך אני עושה את הבדיקה עם מחט עדינה וזה לא כואב" "תודה דוקטור" תודה לך גבירתי הצעירה" והוא יצא מהחדר.

המשך יבוא


תגובות (1)

תמשיכי אני רוצה לדעת את ההמשך אני ממש במתח :)

25/06/2011 14:05
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך