בקי
תודה לאל תם הסיוט שעבר על רותי ואודי ושניהם חוזרים למלון ממש כך "אלוהים אהב אותנו חשב אודי כשיצא ממחלקת "הקבלה" כשפניו מועדות לחנות הקרובה ביותר לקנות לאהובתו פרטי לבוש כדי שתוכל לצאת מכאן וכן יקנה מס' בונבוניירות ויפזר אותם בין כל אנשי הצוותים שטפלו ברותי והחזירו אותה לחיקו בריאה ושלמה?

רומן אהבה

בקי 25/06/2011 742 צפיות אין תגובות
תודה לאל תם הסיוט שעבר על רותי ואודי ושניהם חוזרים למלון ממש כך "אלוהים אהב אותנו חשב אודי כשיצא ממחלקת "הקבלה" כשפניו מועדות לחנות הקרובה ביותר לקנות לאהובתו פרטי לבוש כדי שתוכל לצאת מכאן וכן יקנה מס' בונבוניירות ויפזר אותם בין כל אנשי הצוותים שטפלו ברותי והחזירו אותה לחיקו בריאה ושלמה?

רותי ואודי "התפללו" שהבדיקה תצא תקינה ואז שניהם יחדיו ישובו לקן אהבתם וינסו לשכח את מה שעבר עליהם"

אודי לחש לאהובתו : "אני לא אזוז ממך בבת עיני עד שלא אהיה בטוח שאת מרגישה נפלא וכמה זמן זה יקח – אין לזה שום משמעות" "את האהובה שלי את המתוקה שלי את – לא אוותר עלייך לעולם ועד."

רותי שאל אודי "אולי תסכימי להחליף כמה מלים עם ההורים שלך הם ודאי מודאגים כי לא שמעו את קולך"? "נכון אתה צודק" אוקיי תרים לי בבקשה את הכרית גבוה יותר ואנא חייג אליהם ואני אדבר איתם " איך אתה חושב על הכל ? אלוהים כמה אני אוהבת אותך"? !!!!!!!!!!!!!!! בטרם הגיש לה את הפלא-פון גחן לעברה ונישק את שפתיה החושניות וליטף את שיערה המתולתל ולא רצו להפרד איש מרעותה.

אודי חייג להורים ורותי נטלה את הנייד ממנו "הלו ענתה האמא " היי מאמי מתוקה שלי מה שלומכם"? "רותינקה אנו מאד דאגנו לך ולמרות שאודי ניסה לומר לנו "עסקים כרגיל" לא היינו שקטים כלל וכלל "!!! "בבקשה קרה משהו מתוקה שלי ?" לא מאמי ממש לא הכל מעולה א' א' !!! "אוקי אני אאמין לך וכשנתראה פנים אל פנים נמשיך בשיחה זו " יופי מאמי את האמא הכי טובה בעולם " ח ח ח ומה עם אבא? "הוא מרגיש טוב יותר אך עדיין הרופאים לא מסכימים לשחררו ואל תשאלי מה הם עשו עבורי בלי שאבקש בכלל הם הכניסו לחדר של אבא כורסא שהופכת למיטה וכך אני נשארת איתו גם בלילה" "הם פשוט אוהבים אותנו" זה לא מרגש" ? "מאמי אני תמיד אמרתי שאין זוג נפלא יותר מכם ואת רואה קלעתי לדעת גדולים גם הם חושבים כך"!!!! רק רגע מאמי שנייה אל תסגרי
""אל החדר נכנס הרופא עם חיוך ענק ובישר "אתם משוחררים" עוד כמה דקות תקבלו את תעודת השחרור ובה יוסבר לך גבירתי החביבה כיצד עלייך להתנהג במהלך ה-10 ימים הקרובים" אודי הודה לרופא ולחץ את ידו ורותי רק לחשה : תודה תודה תודה אך נגמרו לי המלים מודה לכל הצוות הנפלא הזה שטיפל בי ת ו ד ה!!!!!

הרופא יצא מהחדר ורותי חזרה לשוחח עם אמה : "אמא'לה סליחה היה רעש ולא שמעתי אותך" "רותינקה מתי תבואו לבקר אותנו ? נשתדל מוקדם ככל האפשר. טוב מאמי ד"ש לאבא ונשיקות לשניכם אוהבת מאד"

רותי ואודי היו ברקיע השביעי חוזרים למלון איזה כייף!!!! רותי יש לך בגדים כאן? ודאי איך הביאו אותי ערומה " חחחחחח?? אודי לא צחק "ערומה באמת אוי לי אלוהים" ? "רותי האם את רוצה להשאר באישפוז?" לא ודאי שלא אז אנא תרגעי ותמתיני לי אחזור בעוד חצי שעה ותוכלי לצאת מכאן מסודרת ואפילו לבושה" !!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך