בקי
אני אישית מחברת הרומן מאושרת על כך שרותי ניצלה ממוות בטוח אילולא כך ואילולא אחרת ולא תאמיני לי קוראי היקרים - גם אני חשה דימעה קטנטנה נושרת על לחיי.
סליחה שאמרתי זאת אך תאמינו לי זה מכל הלב כי זו האמת לאמיתה בקי.

רומן אהבה

בקי 25/06/2011 1178 צפיות 3 תגובות
אני אישית מחברת הרומן מאושרת על כך שרותי ניצלה ממוות בטוח אילולא כך ואילולא אחרת ולא תאמיני לי קוראי היקרים - גם אני חשה דימעה קטנטנה נושרת על לחיי.
סליחה שאמרתי זאת אך תאמינו לי זה מכל הלב כי זו האמת לאמיתה בקי.

אודי אמר לרותי כי הוא יוצא לאחת החנויות הסמוכות כדי לקנות לה משהו ללבוש וכן ברצונו להעניק לצוותים שעזרו לה קצת סוכריות לאות תודה והערכה. "טוב מאמי אך אל תתממה יתר על המידה כי אני רוצה לעוף מכאן" הוא נישק לה קלות על מיצחה ויצא לדרכו.

אודי הגיע למטה וניגש לתחנת המוניות שהייתה ממש ליד הבית חולים וניגש לנהג הראשון ושאל אותו באם הוא יוכל לקחת אותו למקום שיקנה כמה פרטי לבוש וכמה בונבוניירות?" בבקשה אדוני כנס לאוטו ותהיה שבע רצון מהמקום שאקח אותך לשם." תודה אמר אודי והמונית יצאה לדרכה. כעבר כ-10 דקות בלבד הגיע המונית ל"ככר המדינה" והנהג ביקש מאודי לרדת מהאוטו כדי שהוא יחנה באיזה שהוא מקום ויחזור לקחת אותו ובבת צחוק אמר :"אדוני אל תדאג אני מכבה את המונה" "אם אתה מכבה את המונה אז בבקשה אשלם את מה שמגיע לך עד כאן ואחזור עם מונית אחרת" "אני יודע שזו פרנסתך ולא תפסיד בגללי" ." אוקיי שכנעת אותי אדוני היקר המונה יעבוד נון-סטופ. יופי צחק אודי צחוק משוחרר . אודי נכנס לחנות הראשונה שבה הוריד אותו הנהג ומוכרת צעירה מקסימה ניגשה אליו : "אפשר לעזור אדוני" !? כן ודאי אני צריך לקנות עבור בתי כמה תחתוני חוטיני וחזייה וכן כמה פריטי לבוש" "בבקשה אדוני שב בבקשה והזמנתך תמולא מיד.

לפתע נזכר והסמיק כי רותי שלו איננה זקוקה לחזייה ובדיוק באותה שנייה נשאל באם אדוני יודע את מס' החזייה "? לא גבירתי בואי נוותר על פריט זה. היא הראתה לו את תחתוני החוטיני והוא אישר אותם וביקש מהמוכרת שתתן לו תרייסר." אין בעייה מיד" המוכרת הביאה על הדלפק את החוטיני בשלל צבעים וארזה אותם בצורה שרק כנראה "בכיכר המדינה מקבלים אריזה שכזו". ועכשיו מה אדוני מבקש" ? אני רוצה בבקשה חצאית צרה מיני ולזה חולצת בטן וכן זוג מכנסיים קצרים ולזה חולצה עם גב חשוף". היא ניגשה לקולב ומיד שלפה את מבוקשו כשהתאמת הצבעים עליה. "בבקשה אדוני מה דעתך בקשר למידות? אודי העיף מבט ואישר את המידות לפתע פתאום נזכר שגם נעלים אין לה והוא ראה שבחנות יש נעלי סירה שכה אופנתיות (זקן כמוני יודע מה אופנתי חחחח חייך לעצמו" ואנא תני לי בבקשה גם זוג נעלי סירה מס' 39 " היא הביאה לדלפק זוג נעלי סירה בצבע טורקיז שהתאים לקנייה של הביגוד. הוא שלף את כרטיס האשראי שלו והיא "גיהצה אותו גיהוץ יקר חחחחח אך את מי זה מעניין ולפני שיצא מהחנות נתנה לו המוכרת חגורה צרה בצבע טורקיז מתנה לאדוני על כל הקנייה. חן חן גבירתי ובדיוק באותה שנייה הגיע הנהג "מצאתי חנייה נפלאה" יופי שמח אודי.

ועכשיו היכן אקנה את הבונבוניירות ? הנה ממש כאן לאחר 4 חנויות הייתה חנות יפהפייה של שוקולדים החל ממקס ברנר ועד שוקולד ("פרה") .אודי קנה כמה בונבוניירות ובקש לשקול 200 ג"ר מהסוכריות המובחרות אותם הגיש לנהג והוא מה ????? אודי ביקש אנא קבל ממני שי קטן ביום זה המאד מאושר בחיי. לפתע ראה שוקולד בצורת לב ענק ממש ענק והוא ביקש לארוז גם אותו. אדוני : "הלב הזה מלא שוקולד הוא אינו חלול " מצויין אמר. את הלב אני מבקש לארוז בצורה מאד מאד מיוחדת כי אני מעניק אותה לאשה מאד מאד נפלאה.

אדוני אנא תואיל להמתין מס' דקות והכל יאורז עבורך. הוא שוב שלף את הויזה והיא שוב "גוהצה" ושמחים וטובי לב שבו למונית וחזרה לבית החולים.

המונית הגיעה ליעדה ואודי שאל מה אומר המונה? "אדוני ענה לו הנהג פרופסור רוזן היקר אודי היה בהלם פרופסור אתה אדם בלתי רגיל עם לב רחב ונשמה טובה מעין כמוה בתי למדה משפטים ואת הבחינות של לשכת עורכי הדין אתה בחנת וכשיצאה מהאולם שבו נבחנה היא החלה להלל אותך ותוך שניות גם אתה יצאת והיא לחשה לי אבא זה הפרופסור " ולכן אנא בשם בתי ובשמי ארשה לי להעניק לך טיול מהנה שכזה בתור שי ואת הסוכריות שקנית עבורי בנדיבות ליבך אגיש לבתי ואומר לה שזה ממך" אני בהלם אדוני הנהג ותגיד לי היא עובדת במקצוע ? בוודאי היא כבר שנתיים עובדת במשרד גדול של עורכי דין וכל יום היא מרוצה יותר מקודמו" יפה אני שמח!!!! ואודי מיהר לקחת את רותי שלו. הוא נכנס לחדר ושמח שהיא ישבה על הכורסא והמתינה לו. "רותי הנה קניתי לך כמה פריטים בואי הסיטי את הוילון ותתלבשי בבקשה" היכן קנית אודי ? בככר המדינה!!! תגיד לי ירדת מהפסים זה המקום היקר ביותר בתל אביב !!!!!!!!!!!! את מי זה מעניין אני לא שילמתי אגורה כרטיס האשראי שלי שילם במקומי ושניהם פרצו בצחוק מתגלגל.

היא התלבשה וכמובן הכל היה לפי המידה שלה ובצחוק שאלה ומה עם חזייה? לא ידעתי את המידות!!!!!!!! עדיין אינך יודעת את המידות ???????????? יודע אך אינך זקוקה והוא חש שהסומק האדים את פניו.

מאחורי הוילון המוסת יצאה הדוגמנית ב- ה ' הידיעה יפהפייה ברמות על . אודי לא התאפק חטף אותה בזרועותיו ונישק לשפתיה החושניות וכהרגלו ידיו נברו בשיער הפראי האדום שלה.

אודי נקש על דלת הרופאים והוא נכנס פנימה להודות לרופא ורותי נכנסה אחריו וכולם ששהו בחדר לא התאפקו וחילקו שבחים ליופי האלוהי הזה שיש לרותי. היא כמובן הסמיקה והודתה להם על כל מה שעשו עבורה והרופא הגיש לאודי את סיכום המחלה ורגע לפני שעזבו " הוא ביקש לדעת אם ניתן לאתר את צוות המד"א שהגיע לבית המלון במהירות שיא והציל את רותי ????" האחות בדקה לפי הכתובים אצלה ומיד מסרה לו את שם הרופא, הפרמדיק וכל הצוות.

אודי ורותי הודו שוב ויצאו לדרכם מחובקים , שמחים וטובי לב.

המשך יבוא


תגובות (3)

אווו איזה חמוד פרופסור רוזן איזה מאהב סוף חחח :) תמשיכי דחוף אני ממש מאוהבת בסיפור הזה !! :)

25/06/2011 22:03

אווו איזה חמוד פרופסור רוזן איזה מאהב סוף חחח :) תמשיכי דחוף אני ממש מאוהבת בסיפור הזה !! :)

25/06/2011 22:03

היי מרי מקווה שיפורסמו עוד 2 פרקים "מהממים" פשוט " סוף הדרך " אני כתבתי ושלחתי אך המערכת טרם נתנה את אישורה לפרסמם , נקווה שיפורסמו מהר מהר תמשיכי לעקוב מרי "יש למה לצפות "

ביי בקי

26/06/2011 14:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך