בקי
סוף סוף שבו שני הנאהבים לקן האהבה ומה קורה איתם ? כל מה שצריך לקרות בין גבר ואשה שמאוהבים זה בזו באהבת אמת באהבה ענקית שאין לה גבולות - איזה יופי !!!!!!!!!!

"רומן אהבה"

בקי 26/06/2011 652 צפיות 3 תגובות
סוף סוף שבו שני הנאהבים לקן האהבה ומה קורה איתם ? כל מה שצריך לקרות בין גבר ואשה שמאוהבים זה בזו באהבת אמת באהבה ענקית שאין לה גבולות - איזה יופי !!!!!!!!!!

ארוחת הערב הובאה ע"י איש המלון כשאחריו צועדת אשה צעירה ובידה סלסלה עם פירות טריים וכן זר פרחים יפהפה. "תודה רבה לכם ואנא תמתינו עוד שנייה " ואודי כמנהגו נתן טשר נאה גם לבחור וגם לבחורה ונעל אחריהם את דלת הסוויטה שלשם שלח אותם פקיד הקבלה בתוקף תפקידו כמנהל המלון. רותי התבוננה באודי הגבר שאין לה מלים להביע את תחושותיה כלפיו והיא חיבקה אותו חזק חזק "וביקשה בוא נעשה אהבה". אודי לא היה צריך לחכות להזמנה שנייה ומיד הרים אותה את היפהפייה ברמות -על והשכיב אותה על הספה. הוא ישב למרגלות הספה ואט אט התחיל להפשיטה מבגדיה החדשים שכה הלמו את גיזרתה המושלמת וכל אותה עת לא פסק מללטף את פניה "לנבור בשערה" ולנשק לשפתיה המתוקות מדבש.

מאמי שאל אותה אודי ? "אולי להביא לך משהו לאכול ? " אני לא רעבה אני רוצה אותך אני זקוקה לך אני אוהבת אותך ולא אניח לך ולו לשנייה לעזוב אותי -" מתוקי גורלינו כנראה נחרץ מאי שם בשמים הכחולים ולמה אנו לא נתנהג כפי שגורלינו חייב לציית " !!!!!!!!!!!!.

כשהיא ערומה כמו ביום היוולדה לקח אותה אודי בזרועותיו לחדר השינה והשכיב אותה באהבה ענקית על המיטה הרחבה/ ביקש ממנה להמתין לו כי הוא מיד שב. הוא חזר לשם מיד ובידו הלב שקנה לה יחד עם כל הבונבונירות המשובחות ונישק לשפתיה נשיקות מלאות ערגה , תשוקה ורצון לא להפסיק לאהוב לא להפסיק ולו לרגע דל לתנות אהבים עם המתוקה עם האשה הצעירה שהתאהבו כמו הברק שפוגש את הרעם ואחד קשור לשני.

"אודי בוא אלי" אני לידך מאמי אך יש לי מתנה קטנטנה בשבילך " ??????!!!!!! "אני יודעת והיא כלל לא קטנטנה היא תשורה ענקית היא התגשמות כל משאלות לבי ולמתנה הזו קוראים פרופסור רוזן איש עתיר ידע בעל משרה מכובדת ביותר והנה אני רותי הקטנטנה זכיתי בו והוא שלי ורק שלי. אודי הניח את "הלב" על הרצפה למעשה על השטיח היפהפה שהיה בחדר השינה ושניהם במלוא אהבתם הענקית המשיכו לאהוב ללא סוף.

אני ברשותכם קוראי היקרים כהרגלי יוצאת מחדר השינה ולא מפריעה לזוג לתנות אהבים כי ממש מגיע להם לאחר האירוע הטראומתי שארע לרותי משוש חייו ותודה לאל שהצליח האיש הנפלא להצילה להציל את אהבתו.

כשעזבתי את חדר השינה לא יכולתי שלא לשמוע את האהבה העזה שמתחוללת שם וכן גם מלים לא ברורות נשמעות בחלל. להנאתכם – רותי ואודי המתוקים!!!!!!!!!!


תגובות (3)

מרי מה דעתך ????????????

26/06/2011 18:06

מ100מם כרגיל !! מחכה להמשך את כותבת פשוט מדהים אני ממש אבל ממש מצפה להמשך :)

26/06/2011 21:44

היי מרי ברגע זה שלחתי פרק נוסף (לדעתי מקסים) למערכת ותעקבי כשיפרסמו אותו ואשמח אם תביעי את דעתך!!!!!!!!

ומרי היקרה להמשיך לכתוב "לא לוותר לכתוב לכתוב ושוב לכתוב" זה מרחיב דעתו של אדם ומזרים בתוכו אנרגייה חיובית ושמחה.
תאמיני לי !!!!!!!!!!!

המשך יום נפלא בברכה בקי

28/06/2011 10:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך