בקי
מר נבות מאושפז עדין מונשם ומורדם בחדר טיפול נמרץ שלה המחלקה וההחלמה לפי הרופאים תהיה איטית אך לבסוף יש לו את כל הסיכויים לחיות חיים בעלי איכות טובה יותר.

רומן אהבה

בקי 11/06/2011 551 צפיות אין תגובות
מר נבות מאושפז עדין מונשם ומורדם בחדר טיפול נמרץ שלה המחלקה וההחלמה לפי הרופאים תהיה איטית אך לבסוף יש לו את כל הסיכויים לחיות חיים בעלי איכות טובה יותר.

רותי ואודי סיימו את הוופאל האמריקאי בבית קפה ברח' דיזנגוף וחפשו מונית להחיזרם לבית החולים. אודי הצליח מיד לעצור מונית ורותי נכנסה ראשונה ואחריה הוא.

אדוני הנהג אמר אודי לבית החולים איכילוב בבקשה. הנהג יצא לדרכו ואודי חיבק חזק את אהובתו ולא הפסיק להתפעל מהיופי של העגילים שזה עתה קנה לה מתנה בבורסה לתכשיטים. רותי הן מכאיבות לך באוזן מתוקה שלי? לא אני ממש לא מרגישה אותם. תודה אודי כיצד אוכל אי פעם להשיב לך כגמולך על כל טוב ליבך שאתה מציף את הורי ואותי.

אותי הנה אראה לך כיצד הוא סובב אותה אליו ונישק לה נשיקה שמשמעותה אהבה, איכפתיות, רצון לתת כמה שיותר ועוד ועוד.

רותי לא הסכימה להתנתק מפיו וכך ישבו שניהם במונית מחובקים ושפתותיהם צמודות עד להגיעם לבית החולים.

אודי יצא הראשון שילם לנהג ורותי יצאה אחריו וטרקה את דלת המונית. שניהם שמו פעמיהם למחלקת חזה-לב ואודי החזיק את השקית עבור מר נבות וחיבק את מתניה הצרים של אהבת נפשו וחרש התפלל הלוואי והכל יהיה בסדר.

הם עלו למחלקה בקומה ה-2 והגב' נבות לא ישבה באותו מקום שהשאירו אותה והם מיהרו לעבר חדר הטיפול נמרץ של המחלקה. אודי ביקש מרותי שתמתין שנייה והוא הגיע לחדר ופתח הדלת ולשמחתו הייתה שם האמא וכשראתה את אודי שמחה מאד מאד הגב' נבות לבשה חלוק בית החולים סטרילי שרק עם לבושו אפשר להכנס לחדר זה וגם לזמן קצר ביותר.

היא יצאה החוצה ורותי רצה לקראתה מאמי מה קורה? הרופאים הרשו לי להיות ליד אבא לא הרבה זמן ואיך הוא? הוא כבר מתעורר אמא ספרי בבקשה.

האמא הורידה את החלוק והחזיקה אותו בידה וביקשה מהשניים שילכו לשבת במקום שהיא ישבה קודם ולאחר שישבו שלושתם היא סיפרה: אחד הרופאים ניגש אלי וסיפר לי הכל על השתלשלות הניתוח על המצוקות שהיה מיד עם תחילתו ולמרבה השמחה כך אמר הרופא התגברנו עליהן. הניתוח התארך הרבה מעבר למשוער כי לא רצינו לגרום למנותח סטרס ועבדנו ממש עם פינצטה. אבא ישאר קרוב לוודאי יומיים בחדר טיפול נמרץ וכשנראה שמנתקים אותו ממכשיר ההנשמה נדע שהו מתחיל לנשום בכוחות עצמו ומיתר המכשירים ינותק תמיד לפי החלטת הצוות המאד מיומן ציינה האמא של חדר טיפול נמרץ..

אמא'לה שאלה רותי אבא עדיין שקוע בשינה? כן . אני נישקתי לו על המצח אך הוא לא הגיב ונראה לי שהוא לא ידע שאני יושבת לידו.

אודי ביקש משתי הנשים סליחה וניגש לחדר הרופאים. למזלו מצא את אחד הרופאים וביקש רשות להכנס. בבקשה אדוני. אודי נכנס וביקש לברר בקשר למצבו של מר נבות. אתה קרוב שלו ? אני ידיד המשפחה. אוקיי אז כך: מצבו בתחילת הניתוח היה אנוש הוא פיתח עוד שני התקפי לב די אגרסיבים ואילולא היה במקום שהיה והכוונה לחדר הניתוח לא הייתי מסביר לך את כל זה. אודי חש שזיעה קרה אופפת את גופו.

למזלנו הפרופסור מור שהיה בינינו הצליח בהמון תושייה וידע עצום ואולי גם מזל לייצב את מצבו של המנותח ולאחר מכך עבדנו כל הצוות באטיות רבה מאד.

וואו ענה אודי אלוהים ישמור וחוץ מזה הוסיף הרופא את הורידים ללמעקפים לקחנו מרגליו של המנותח ולכן ההחלמה שלו תהיה מאד איטית אך כמובן שבסופו של יום הוא ישרוד ואיכות החיים שלו תשתפר ללא הכר.

אודי קם והודה מקרב לב לרופא. סליחה דוקטור רציתי עוד שאלה אחת בבקשה ענה לו הרופא כמה זמן משוער הוא ישהה במחלקת הטיפול נמרץ ? המצב יטווה לנו כמה זמן וכל המשך הטיפול ואם אתה שואל אדוני אז אני מציע לכולכם להניח לו ופשוט ללכת הביתה וחלילה וחס אם אנו צריכים אתכם יש לנו את כל מספרי הטלפון שלכם אך לדעתי לא נצטרך ואתם תוכלו לשוב מחר בבקר לביקור או אפילו הייתי אומר להיות בקשר איתנו מתי להגיע לכאן.

תודה דוקטור ואודי יצא מחדרו של הרופא. הוא ביקש מהאמא ורותי שתבואנה אתו והם ישבו ב"אקווריום" הזה בתחילת הפרוזדור של המחלקה. דיברתי עם הרופא והוא אמר שההתחלה של הניתוח הייתה קצת בעייתית אך הפרופסור מור ייצב את מר נבות ואחר כך עבדו באיטיות לבל יאונה כל רע למנותח.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך