בקי
נו ?????????? מה אתם אומרים ??????????? התפתחות דרמטית ומרגשת נכון ?????????????? יש למה לצפות היו עמי

רומן אהבה

בקי 01/07/2011 738 צפיות 5 תגובות
נו ?????????? מה אתם אומרים ??????????? התפתחות דרמטית ומרגשת נכון ?????????????? יש למה לצפות היו עמי

רותי ואודי היו ניסערים מאד מאד על כך שאם אכן אודי צודק אסתי ככל הנראה מנהלת רומן ורוצה להתגרש מאודי והוא האחרון רוצה לשאת את רותי לאשה ועוד יותר סוערת וגואשת הידיעה שרותי בישרה לאודי כי יתכן והיא לא 6 ימים כפי שאמרה בתחילה אלא 3 שבועות מאז פגישתם הסוערת נושאת את הולד של אודי בקירבה.

הם מיהרו להגיע לבית המלון וללא גינויי שיחה מיותרת עם פקיד הקבלה רק ביקשו את המפתח לסוויטה והפקיד לא התאפק ושאל פרופסור הכל לשביעות רצונך ? לגמרי !!!!!!! ענה אודי ושניהם נבלעו במעלית שהעלתה אותם למעלה.

אודי פתח את דלת הסוויטה ומיד לקח בזרועתיו את אהבת ליבו את האחת והיחידה שחש כלפיה רגשות כה עזים של אהבה ולחש לה מאמי האם את בטוחה ?????? מאמי האם יש מצב ש"כאילו" ????????? רותי הנהנה בראשת לאות כן יש מצב "שכאילו" ושניהם פרצו בצחוק משחרר . אודי אנא תרגע בבקשה ובוא נדבר כמו שני אנשים בוגרים. אין לי על מה לדבר יפה שלי אני אוהב אותך ורוצה לשאת אותך לאשה ואת הבעת את הסכמתך !!!! נכון ??????? נכון מלמלה רותי. אך יש מצב שרעיתך לא תסכים לתת לך גט אם התיאורייה שלך שגוייה שיש לה בארה"ב "אהבה חדשה"? רותי ילדה שלי מתוקה ענה לה אודי באם לא תתן לי גט אזי אנחנו נלך לאשה שאני כה אוהב ומכבד הגב' שולמית אלוני והיא תשיא אותנו ואהבתנו ופרי יצירתינו יקבל אישור, אודי ורותי נשואים לא על ידי הרבנות אלא בפני הגב' שולמית אלוני האחת והיחידה.

ועכשיו גב' רוזן המתוקה אפשר לבקש ממך להכנס להיכל האהבה ?????????? אודי אני מצפה לכך כבר מזמן אך אתה העדפת להרצות בפני על דברים שלמעשה לא משנים כלל מה יהיה? ואם לא ??? ועוד כאלה דברים בוא אלי. הוא נשא אותו שוב על כפיו ושניהם יחד במלוא התשוקה שאחזה בהם ועם ההחלטות הכל כך מרגשות ועם העובדה שהגב' רוזן הצעירה נושאת ברחמה את פרי אהבתה כל אלו העלו את שני הנאהבים לרמות על למחוזות ששייכים רק לאודי ורותי הנפלאים.

כהרגלי קוראי היקרים אינני נוהגת לפלוש לקן אהבה ולכן בשקט בשקט סגרתי את דלת "היכל האהבה" ויצאתי החוצה כי גם לי כל מה שנעשה בין שני האוהבים עלי לעכל ולנצור בתוכי.

חלפו שעות ואין יוצא ואין בא מ"חדר השינה" של הסוויטה המהודרת ולא נותר לי אלא לאחל להם "בהצלחה" ואני יצאתי לדרכי מותירה אחרי צמד אוהבים בשיא תאוותם ותשוקתם אחד כלפי השנייה.

בהצלחה אודי ורותי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך יבוא


תגובות (5)

יששששששששש אודי ורותי סוף סוף מתחתנים :) אני ממש מאושרת אני מקווה שהיה להם כל טוב :) שאלה לי אלייך האם העכשיו הסיפור יגמר ? :( אם כן את חייבת לעשות עונה שנייה :) בבקשה :)

01/07/2011 12:04

יששששששששש אודי ורותי סוף סוף מתחתנים :) אני ממש מאושרת אני מקווה שהיה להם כל טוב :) שאלה לי אלייך האם העכשיו הסיפור יגמר ? :( אם כן את חייבת לעשות עונה שנייה :) בבקשה :)

01/07/2011 12:04

היי מרי המתוקה שלי

חן חן על כל ההתעניינות שלך לגבי סיפורי, זה מחמיא מאד מאד "ונותן לך טעם לעוד פעם" אני לא רוצה עדיין לסיים את הסיפור נכון שאני צודקת ? בואי נתענג עוד כמה פרקים בגיבורי המדהימים שאני כה אוהבת לאהוב אותם.

שבת שלום לך מרי ההיקרה ותמשיכי לכתוב את חייבת להמשיך "הכתיבה שלך מאד מענגת ופשוט כייף לקרוא אותה" יש לך חושים בריאים מאד מאד וכל "יצירה" שלך היא ממש אבל ממש מהממת.

בברכת שבת שלום שבת שלווה שבת עם המון המון כיף ואהבה ממני בקי

01/07/2011 14:31

אני עוקבת על הסיפור שלך כבר כמה זמן וממש מקווה שבסוף הם יתחתנו:)
רק כמה הארות:
1. יש משהו בכתיבה שלך שקצת לא מובן…משהו בשיחות…אני ממליצה לך בחום שכשהדיבור עובר ממישהו למישהו לעבור שורה, ובכלל לא לקמצן בסימני פיסוק:)
2. כשאת כותבת סיפור בהמשכים אולי כדאי שבכותרת תכתבי מספר פרק כדי שככה יהיה יותר קל לעקוב:)
מקווה שאת לוקחת הכל בחום ולא נעלבת או משהו…:)
נ.ב.
ממש אשמח אם תגיבי לסיפורים שלי;)

01/07/2011 18:56

יהלה היקרה

אני מקבלת באהבה את תגובתך האמיתית לגבי כתיבתי ואומר לך משהו אך אין זה מצדיק אך אומר לך כשאני בלהט הכתיבה ואין לי מושג מה אכתוב ולאן אנווט את סיפורי כל זאת פשוט לא נותן לי את האפשרות לשים לב לתגובה שלך שהיא בהחלט נכונה וליגטימית. אני מבטיחה לך יהלה החמודה שלהבא אשים לב כי את צודקת מיליון אחוז. אשמח להגיב על סיפורייך וזאת אני הולכת לעשות כבר עכשיו !!!!!!! ביי ותמשיכי בכתיבה את כותבת משהו משהו יש לך סיכויים טובים להיות סופרת או משוררת רק אם תרצי ביי מתוקה בקי

01/07/2011 19:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך