בקי
הענינים מתחילים להתבאר הגב' רוזן מבקשת גט מבעלה ואוו נראה מה תשובתו ורותי היפהפייה קרוב לוודאי נושאת ברחמה את פרי אהבתה לאודי שלה קוראי היקרים יש למה לחכות ובינתיים ביייייייייייי

רומן אהבה

בקי 01/07/2011 612 צפיות 3 תגובות
הענינים מתחילים להתבאר הגב' רוזן מבקשת גט מבעלה ואוו נראה מה תשובתו ורותי היפהפייה קרוב לוודאי נושאת ברחמה את פרי אהבתה לאודי שלה קוראי היקרים יש למה לחכות ובינתיים ביייייייייייי

רותי ואודי נכנסו להיכל התהילה ו"שכחו לצאת". שניהם היו כה נרגשים מההודעה הדרמטית שבישרה רותי לאודי, הודעה שהוא עומד להיות אבא מפרי אהבתו לה. מתוך סקרנות שאיננה מאפיינת אותי בדרך כלל התקרבתי לחדר ששהו בו "חדר השינה" וקיוויתי לשמוע משהו ממישהו אך נחלתי אכזבה אפילו רחש קל שבקלים לא נשמע מאותו חדר מלא אהבה מלא הערכה מלא תאווה וערגה אחד כלפי השנייה.

לפתע נשמע צלצול טלפון – חייכתי לעצמי – רק צלצול טלפון עשוי להפריד ולו לשנייה קלה את שניהם הלו ענה אודי "היי אהוד מדברת אסתי" שלום לך אסתי מה שלומך ? טוב אנחנו בדרך הביתה ורציתי להודות לך כי היית לצידי בשעות כה קשות עבורי.

אסתי למרות שאת "נוסעת הביתה" וזאת אמרת לי לפחות אלף פעם אז מה את חושבת לעצמך לאחר היכרות רבת שנים עם זוגיות יפה (לעניות דעתי !!!! אולי את תחלקי על דעתי) האם יעלה על הדעת שאתן לך להסתובב לבד ? אם כך את חשבת אז חבל אסתי יקירתי על כל השנים שלנו יחדיו שלצערי לא הכרת אותי מספיק טוב ולא תהית על קנקני.

"אהוד אני רוצה לומר לך עוד משהו " "בבקשה אסתי אני מאזין" "ובכן במהלך השנתיים שהיית בהשתלמות בארה"ב הרגשתי מאד בודדה ובאחד החוגים (אחד מני רבים שהשתתפתי בהם) הכרתי אדם מקסים ולאט לאט עברנו לפסים יותר אישיים ואני מבקשת ממך ראשית סליחה "לא התכוונתי כלל וכלל שזה יקרה" ושנית באם תוכל להסכים להתגרש ואין לי שום דרישות ממך "אני מוותרת על כל מה שמגיע לי מתוקף החוק על הכל אני מוותרת על הכל.

"אהוד אתה איתי " ? "לצערי לא מאחר ואת שנתיים ימים לא היית איתי וכל מה שבקשתי ממך לצאת להנפש לצאת לתאטראות למוזיאונים שאני יודע כמה את אוהבת תמיד השבת את פני ריקם וזה מאד כואב לי וכנראה לעולם הכאב יעציב את לבי. " אני כואבת את כאבך אהוד ואם זה היה הפוך אני הייתי מאד מאד מתעצבת וכועסת ומי יודע איזה סקנדלים הייתי עושה לך ? טוב אסתי בואי נסיים שיחה זו ובקשר לגט עלי לחשוב ותהיי אתי בקשר" וסגר את הטלפון.

אודי מאמי שלי אל תתעצב בבקשה למעני בוא אלי חמוד שלי אל תתעצב בבקשה היא נישקה בטירוף את שפתיו שכה אהבה נפשה וביקשה וביקשה וביקשה עוד ועוד ועוד אהבה – ואכן קיבלה את מבוקשה.

המשך יבוא


תגובות (3)

אני מקווה שזה ימצא חן בעיני קוראי וידידי החביבים ?????? אם תרצו להגיב אשמח מאד מאד מאד בקי

02/07/2011 12:08

אהוד לא צריך להיות מאוכזב מאסתי הרי גם הוא "בגד " באסתי בזה שהוא היה עם רותי . לדעתי הוא צריך לשמוח ולתת לתת לה את הגט למרות שהיה להם שנים ניפלאות ביחד הוא צריך להיות שמח כי יש לו את אהבת חיו לצידו את רותי :)

02/07/2011 14:57

היי מרי את צודקת מיליון אחוז בואי נראה מה יקרה הלאה ??????? את באה נכון ????? בקי

02/07/2011 17:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך