בקי
הגברת רותי קרוב לודאי מעוברת איזה כייף לה ממש כייף נתאסר בסבלנות ונראה כיצד הענינים התגלגלו הלאה

רומן אהבה

בקי 01/07/2011 566 צפיות 2 תגובות
הגברת רותי קרוב לודאי מעוברת איזה כייף לה ממש כייף נתאסר בסבלנות ונראה כיצד הענינים התגלגלו הלאה

רותי יצאה "מהיכל האהבה" בדרכה לחדר האמבטייה ומיד לאחריה יצא אודי וביקש ממנה להתקשר לקבלה ולהזמין קנקן גדול של קפה וקנקן חלב וכמו כן כריך עם גבינה לבנה וירקות. היא חשה גם רעב פתאומי והזמינה לעצמה כריך עם גבינה צהובה וכמה מלפפונים חמוצים "מלפפונים חמוצים " ?????? ממתי אני אוהבת מלפפונים חמוצים ???? היא אמרה לאודי שההזמנה בוצעה ואתה יכול כבר להתחיל לאכול !!!! בואי אלי ילדה קטנה כך את צוחקת עלי ???? כן אני צוחקת ושניהם פרצו בצחוק אדיר שהפיג מעט את האווירה שנוצרה בעקבות שיחתו עם רעייתו. אודי לחשה רותי אני זקוקה לנשיקות שלך לחיבוקים שלך ולפינוקי שלך מה יהיה ???????? בואי יפהפייה שלי בואי וכל בקשותייך תמולאנה לאלתר.

הוא הרים אותה על זרועותיו ובעדינות מירבית השכיב אותה על הספה הרחבה והנוחה ונישק לשפתיה הבשרניות שהן אהבת חייו ומשם תרו שפתיו עוד מקומות לאורך גופה החטוב להפליא והשפתיים טיילו הלוך ושוב עד שנשמעה הנקישה בדלת שהארוחה כבר כאן. רותי פתחה את הדלת והמלצר איחל להם אחר הצהרים נעימים ובנוסף להזמנה בית המלון שמח לכבד אתכם בסלסלת פירות טריים ובסלסלת שוקולדים מובחרים. וואו התלהבה רותי איזה יופי תודה רבה ואודי ביקש ממנו להמתין כשהוא מושיט לו תשר די נאה והמלצר הודה והלך לדרכו.

אודי ? את רוצה להמשיך מאמי ? לא עכשיו כי אני רעבה חחחחחחחחח אוקיי אז בואי נאכל. אודי פנתה רותי אליו מה דעתך שניסע לבקר את ההורים בבית המלון נעשה להם הפתעה אך קודם לכן אני רוצה להכנס לבית מרקחת ולקנות את ערכת ההיריון שאמינותה אם זה חיובי אמינותה % 100 ואם מראה שלילי האמינות היא רק % 50 אחוז וממליצים לחזור על הבדיקה לאחר ימים ספורים. אוקיי מאמי מה שתגידי. הם אכלו בתיאבון רב את מה שהוגש להם וקינחו בקנקל הקפה שאודי הזמין וניחוחו נוסק לשמים משהו משהו.

אני רוצה להביע את דעתי האישית כשאתה כבר רגוע יותר בענין שיחת הטלפון עם רעייתך. לדעתי כשאדם מוצא את עצמו בודד ובפרט בארץ זרה הוא מנסה לעשות ככל יכולתו כדי למצוא תעסוקה לעצמו וכך היא נרשמה לחוגים מספר (שמעתי את כל מה שהיא אמרה לך) ואולי הבדידות גרמה לכך שתחפש לעצמה חברה – וכך התגלגלו הענינים והיא התאהבה !!!! כן אודי היא התאהבה. פרופסור רוזן היקר האם אנחנו לא התאהבנו לפני קצת פחות מחדש באמצע בית המשפט העליון כשאני זוכרת רק את המקטרת שגם היא הרטיטה את לבבי וכשנכנסת למזכירות חשבתי שאני מתאבדת חשבתי שאם לא אפנה את מבטי אליך ואתחנן לאהבתך חיי יבוזבזו לריק. אודי הסכמתי לאחר היכרות של 3 דקות לנסוע איתך לאילת ולהזניח את "ההוכחות" בבית המשפט המחוזי !!!! זוכר ??? כיצד אוכל לשכח וידו נברה בין תלתליה המהממים !!! עכשיו בענין הגט בזאת לא אתערב כלל לי מספיקה הגב' שולמית אלוני שהיא אשה מרשימה בעיני ואין לי צורך לפחות בשלב זה להנשא לך כדת וכדין.

את פשוט מהפנטת אותי???? !!!!!!!!! כיצד החכמה הבינה והיופי יושבים שלושתם על אהבת חיי והיא התקרבה אליו ישבה על השטיח והשעינה את ראשה בין בירכיו. אני מאושרת מכל מה שחווינו עד עתה ומצפה בכיליון עינים לחוויות נוספות יפות מהנות ומרגשות. אודי הרים את ראשה לעברו ונישק את פיה את שפתיה את צווארה ולאט לאט מצא פיה עוד מקומות שכייף לנחות שם ולנשקם.

אוקי רותי אנו נוסעים להורים נכון ????? כן מאמי נכון !!!!! ואת מבקשת לקנות ערכת היריון ? גם זה נכון אוקיי בואי נתלבש ואם אנשי בשורות אנו נשמח גם את ליבותיהם של הזוג נבות האנשים הבלתי רגילים כמה שאני אוהב אותם !!!!!!!!!!!

רותי קמה מעל השטיח הנעים ורצה לאמבטייה להתרענן ואודי נשאר במקומו שקוע במחשבות "איך היא הייתה יכולה לבגוד בי איך? הזמנתי אותה לתיאטראות למוזיאונים למקומות שבחיים לא הייתה מסרבת אך ליבה היה כבר שזור בליבו של האחר !!!!!!!!!!!!! חבל אסתי חבל !!!!!!!!!!!!!

גם הוא קם ובדיוק כשרותי יצאה מחדר האמבטייה הוא נכנס והזמין אותה להשתכשך אך היא ברחה ורצה להתלבש ולנסוע להוריה.

כששניהם היו מוכנים לצאת לדרך הציע אודי לקחת את 2 הסלסלות להורים והיא חטפה עוד שוקולד אחד מלא אגוזים ענקיים רותי את רוצה שנשאיר זאת כאן ???? כן אני אוהבת את זה. אז למה את לא אומרת נבקש מהקבלה עוד 2 סלסלות כאלה בתשלום. אוקיי אודי ואני אתכבד בעוד סוכריית שוקולד עם הפיצפוצים הצבעוניים שעליה וזהו . אודי חייך לעצמו ושניהם יצאו לדרכם.

המשך יבוא


תגובות (2)

היי מרי מה דעתך

02/07/2011 12:06

אני חושבת שאודי צריך לתת לגברת רוזן (.אסתי )גט כדי שהוא יוכל להתחתן עם רותי :) וחוץ מיזה אני אהבתי מאוד את הפרק :)

02/07/2011 14:51
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך